MuscleMeat

Beginner vrouw krachttraining tips? oefeningen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Amy2019

Novice
Lid geworden
10 mei 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
69kg
Hoi,

Ik ben pas begonnen met krachttraining ik wil graag wat afslanken en strakkere benen billen en buik. Ik ben een meid van 19 jaar ben 1,76 lang en weeg 69 kilo. Heeft er iemand tips welke oefeningen ik het best hiervoor kan doen? Ik heb geen vast schema wat ik wel graag zou willen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :)
 
Laatst bewerkt:
Squats :). Pak je alle drie de B's aan.
 
Als je een leuke gym hebt, kun je er vast wat begeleiding vragen, en helpen ze je met een schema maken met een uitleg van de oefeningen die passen bij jouw doel. Squats zijn inderdaad nummer 1 :) Maar die kun je niet zo even gaan staan doen; daar heb je wel iemand bij nodig die weet waar die het over heeft en je de juiste techniek kan aanleren.
 
Waar ik vandaag mee ga beginnen is Stronglift 5x5. Ik vind persoonlijk een super leuke training, 3x in de 45 minuten trainen en je pakt alles. Dus ook benen/billen etc. En dit laatste doe je zo'n 3x in de week. Wellicht wat voor jou? :
http://stronglifts.com/5x5/

Maar wat gezegd wordt.. Advies van je sportschool is altijd verstandig. Zo ben ik ook begonnen.
 
Dank jullie wel!
 
Beste is ind met de basis te beginnen bij je sportschool zodra je de
Basis kent komt de rest heel belangrijk te weten wat en hoe je traint
Als je meer info wil hoor ik het wel
Gr
 
Waar ik vandaag mee ga beginnen is Stronglift 5x5. Ik vind persoonlijk een super leuke training, 3x in de 45 minuten trainen en je pakt alles. Dus ook benen/billen etc. En dit laatste doe je zo'n 3x in de week. Wellicht wat voor jou? :
http://stronglifts.com/5x5/

Maar wat gezegd wordt.. Advies van je sportschool is altijd verstandig. Zo ben ik ook begonnen.


Mits die mensen er verstand van hebben

Hoeveel vrouwen er wel niet aangeraden wordt om in een lege smith machine halve squats te doen
 
Mits die mensen er verstand van hebben

Hoeveel vrouwen er wel niet aangeraden wordt om in een lege smith machine halve squats te doen


Dit inderdaad. Je moet eigenlijk eerst iemand met verstand mee laten kijken/doen met de instructeur van de sportschool om te kijken of hij/zij er wel verstand van heeft.
Ik persoonlijk luister niet naar instructeurs, maar ik ben daarin gewoon eigenwijs.
 
Back
Naar boven