AndroidHealthClinic

beginner wat betreft eten

Bezoekers in dit topic

Vinyard

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Wie kan mij een paar goede tips geven omtrent een niet al te moeilijk dieet.
Dit zijn mijn gegevens.
Ik doe aan weightliften/bbuilding sinds 3,5 jaar waarvan de laatste anderhalf vrijwel onafgebroken.
Lengte 1,84 m
Gewicht 81 kg (2 jr geleden 75 kg)
Leeftijd 23
Oorspronkelijke bouw slank weinig vet

Ik ben nog student en drink dus toch zo nu en dan wel bier helaas, maar kan het goed matigen. Mijn lichaam wordt ook niet snel vet van bier weet ik uit het verleden.

Ik wil nu toch weer wat zwaarder worden (3 kg zou mooi zijn) en wat meer gaan drukken (nu max 95 kg).

Serieus gepland en gezond eten heb ik nog niet echt gedaan, wel sinds kort meer yoghurt en een paar eieren extra per week.

Nu wil ik echt weer serieus aan de slag. Een mooi dieetje kan ik wel gebruiken dus! Ik zie veel over lijnzaadolie, wat is dat nou precies?

Alvast bedankt en keep up the good work!

type het woord lijnzaadolie maar eens in e search functie in, kom je er wel achter. Is een goede bron van onverzadigd vet en omega vetzuren.
Bekijk voedingsschema´s van anderen en lees de stickies goed door. Maak vervolgens een schema wat goed bij je past en wat je ook vol kunt houden. Ga in ieder geval druk aan het lezen in de voedingssectie. Als je dat eerder had gedaan, was deze thread (en de moeite die ik in de reactie steek) niet nodig geweest. Zorg dat je meer eet dan je verbrandt (reken je verbruik uit) eet vééél eiwit. Combineer vet niet met koolhydraten om zo schoon mogelijk aan te komen.

bij de weg, waar in groningen train je?

vooral de stickies zou ik zeggen probeer zelf een voedingsschematje te maken en post het dan eens om te kijken wat je mede BBs er van denken :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven