AndroidHealthClinic

Beginner & Wil Groeien TIPS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Touzani

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 okt 2006
Berichten
1
Waardering
0
Hallo, Ik ben Mo Touzani
ben 18 jaar stats,
74kg, 14% vetmassa
1m 85 en train wel vaak maar stop dan ook vaak. maar ben nu van plan om jaren aan een stuk te trainen ik zie eindelijk het nut in van dat bodybuilding een kunst is. jet let op je voeding slaapt vaak je maakt echt tijd vrij voore je lichaam dat wil ik berijken. ben nu al 12 kg vermagerd want was vrij dik wel op bepaalde plaatsen men gezicht, billen, buik ...
en nu ben ik wel blij met mezelf maar ik vind dat ik wel wat droog mag bijkomen kan iemand mij een goed trainingschema geven en voedingsschemaben niet van plan om veel vettigheid te eten liever gezond en droog bijkomen heb geen schrik voor een kuurtje ps had al 2 kuren van 50mg deca gestoken maar ben gestopt omdat ik vond dat ik er niet klaat voor was en kende er niets van wij kan me geleidelijk aan begelijden met vriendelijke groeten Mo :cool:
 
jow kerel...


1 lees de sticky's
2 post een trainingsschema
3 post een voedingsschema
4 start een log
5 kijk naar eventuele sups
6 als je langere tijd traint en voeding/training/rust/sups zijn in orde en je weet cker dat je wilt kuren lees dan eerst een tijdje in wat hier staat en wat mensen hier posten.
7 heb je genoeg info zorg dan dat je een goed kuur/nakuurschema maakt
8 zorg dat je goed spul hebt [zonder vervuiling of vervalsing]
9 begin maar eens met kuren
 
jow kerel...


1 lees de sticky's
2 post een trainingsschema
3 post een voedingsschema
4 start een log
5 kijk naar eventuele supplementen
6 als je langere tijd traint en voeding/training/rust/supplementen zijn in orde en je weet cker dat je wilt kuren lees dan eerst een tijdje in wat hier staat en wat mensen hier posten.
7 heb je genoeg info zorg dan dat je een goed kuur/nakuurschema maakt
8 zorg dat je goed spul hebt [zonder vervuiling of vervalsing]
9 begin maar eens met kuren


Heb ik niets meer aan toe te voegen...;)
 
10) niet geavanceerde deel vervuilen.
 
heb geen schrik voor een kuurtje ps had al 2 kuren van 50mg deca gestoken maar ben gestopt omdat ik vond dat ik er niet klaat voor was en kende er niets van wij kan me geleidelijk aan begelijden met vriendelijke groeten Mo

je hebt er geen schrik voor

maar bent een beetje bang.

jaja precies
 
Hallo mods! :hello:

Gaat deze nog weg?
 
Wat is er onduidelijk aan dit knopje Maus?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbup:

Enniewee, moved uit deze sectie naar de voedingssectie.
 
jaren aan een stuk te trainen ik zie eindelijk het nut in van dat bodybuilding een kunst is.
BB in combinatie met kuren een kunst? We verschillen van mening.

Overigens zou ik als je aan de kuur gaat eerst maar eens werken aan je doorzetting/discipline zodat je niet meer terug valt in het stop-gedrag.

Dat is ook de eerste en laatste tip die ik je geef want ik ben allang genoeg bezig geweest om die enorme laatste 'zin' van je te ontleden.

Succes.
 
Hallo, Ik ben Mo Touzani
ben 18 jaar stats,
74kg, 14% vetmassa
1m 85 en train wel vaak maar stop dan ook vaak. maar ben nu van plan om jaren aan een stuk te trainen ik zie eindelijk het nut in van dat bodybuilding een kunst is. jet let op je voeding slaapt vaak je maakt echt tijd vrij voore je lichaam dat wil ik berijken. ben nu al 12 kg vermagerd want was vrij dik wel op bepaalde plaatsen men gezicht, billen, buik ...
en nu ben ik wel blij met mezelf maar ik vind dat ik wel wat droog mag bijkomen kan iemand mij een goed trainingschema geven en voedingsschemaben niet van plan om veel vettigheid te eten liever gezond en droog bijkomen heb geen schrik voor een kuurtje ps had al 2 kuren van 50mg deca gestoken maar ben gestopt omdat ik vond dat ik er niet klaat voor was en kende er niets van wij kan me geleidelijk aan begelijden met vriendelijke groeten Mo :cool:

Aan deze zin kan je afleiden dat je er zelf niet al teveel moeite voor wil doen, da's helemaal geen goed begin!!! Je moet zelf met iets op de proppen komen! Lees de topics van men voorgangers, daar staat alles in! Succes!
 
hard trainen en veel eten dat zeg ik tegen iedereen dat is de enigse manier om goed te gaan kwa massa
 
Back
Naar boven