1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Beginner zoekt een doel

Topic in 'Tieners en Beginners' gestart door ricardobiem, 4 jun 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. ricardobiem

ricardobiem Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Vetpercentage:
    > 50%
    Hi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. 19 jaar oud, 1.81cm en weeg 78kg. Ik ben in ongeveer één jaar tijd zo’n 30 kg afgevallen door weinig te eten, veel te bewegen. Ik heb een maand of twee aan krachttraining gedaan maar ben hiermee inmiddels gestopt. Echter, ik wil weer beginnen met krachttraining. Ik zie er namelijk nog steeds redelijk dik uit en ben dus niet tevreden met hoe ik eruit zie. Ik vroeg mij af wat het beste plan is voor mij. Zelf zat ik te denken aan t volgende: dmv krachttraining te cutten tot een kilo of 75, ook al heb ik momenteel nauwelijks spieren. Ik vroeg mij af of dit een goed plan is of dat jullie iets anders voorstellen?

Hooelijk kunnen jullie me helpen!
    Bij voorbaat dank!

2. Caterpillar29

Caterpillar29 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    79
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m70
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    10%
    Hallo,

Welkom op het forum, je bent al flink afgevallen en je zit nu op een gezond gewicht! :thumb:
    Je geeft aan niet tevreden te zijn met hoe je er uit ziet, maar ik kan zonder je gezien te hebben al zeggen dat je niet dik bent, dan zou je namelijk een stuk zwaarder zijn.

Ik begrijp dat je bijna geen spiermassa hebt (ziet) en dat je daarom aan krachttraining wilt doen, dat is een goed begin en er zijn veel topics over beginner schema's en cutten op het forum:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/cutten-hoe-begin-ik.112937/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Ik vind het een goed plan, je moet wel goed je dieët plannen en genoeg proteine eten om spiergroei te stimuleren.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

3. Tazdevl

Tazdevl Dutch Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    67
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
  4. Martens

Martens Novice

Leuk Bevonden:
    6
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    75kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik zou je zeker aanraden om met krachttraining te beginnen, maar je moet het natuurlijk zelf ook leuk vinden. Blijf op je voeding letten zoals je dat nu doet (met afvallen) en combineer het met krachttraining. Als beginner kun je overigens nog (parallel) vet verbranden en spiermassa opbouwen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie