XXL Nutrition

Beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2641996

Novice
Lid geworden
4 aug 2011
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Ik zal me eerst even voorstellen; Ik ben 15 jaar en heb sinds 3 weken een abonnement bij de sportschool genomen. Ik weet dat ik nog helemaal niks ben, en daarom heb ik me aangemeld op dit forum om zo veel mogelijk te weten te komen hierover. Ik ben dus 15 jaar, en ben ongeveer 180 cm lang, en weeg ( ja te licht ) 60 kg. De reden dat ik naar de sportschool ben gekomen, is omdat het me best aansprak en ik een vizieker lichaam hoop te krijgen. Ik zit daarnaast al sinds mijn 4e op voetbal, wat mijn passie is. Ik heb in het begin van het vorige voetbalseizoen mijn voorste kruisband afgescheurd, door middel van een operatie heb ik een nieuwe gekregen. Omdat ik daarvoor had gekozen, stond mij een revalidatie van tot op heden 6 maanden te wachten. Daardoor moest ik eigenlijk gedwongen mijn beenspieren trainen, om zo minder belasting voor mijn knie te vormen. Ik ben weer fit om mee te trainen, en het gaat goed. Even weer terug op waar het om gaat, ik hoop dat jullie mij met het volgende een beetje kunnen helpen.

- Voeding
- Hoe vaak trainen
- Enzovoort.

Ik ben sinds ik sport erg gemotiveerd, en ik ben ook wel een persoon met doorzettingsvermogen. Binnenkort moet ik ook weer naar school, en dat combineren met voetbal en sporten in de sportschool. Ik ben er van overtuigd dat ik het ook kan. Sinds dat ik nu sport in de sportschool, merk ik meteen dat mijn lichaam veel meer voeding nodig heeft, ook heb ik veel spierpijn maar dat is meestal na een dag of 2 wel weer goed hersteld. Sinds dat ik naar de sportschool ga, ga ik zo 3 x per week. Ik ben vandaag voor het eerst in een Shop geweest, waar je eiwit potten kan kopen en alles eromheen. Op advies van de man die mijn heeft geholpen, heb ik de IQ NUTARITION PURE MASS gekocht van 5 kg. Ik vertelde mijn verhaal, en hij zij omdat ik ook aan moet komen deze het beste is met Eiwitten en Koolhydraten 1 shake per dag is voldoende omdat er namelijk erg veel kcal in zitten en dat zeker genoeg is. Mijn vraag was eigenlijk, hoevaak trainen is het beste voor mij, en heeft iemand een aardig voedingsschemavoor mij.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en hoop resultaat te kunnen boeken.
 
Stickies lezen ;)

Als je het zelf opzoekt zul je er meer van onthouden dan wanneer we je het kant en klaar zouden voorschotelen.
 
Sticky's over voeding en training lezen en vooral een deftig eetschema maken. Op whey na zou ik nog geen supps nemen als ik van jou was. Probeer eerst plezier te vinden in de sport en kijk dan pas verder! Succes!
 
Motivatie ziet er goed uit! Zoek een leuk trainingsschema en pas je voeding aan en knallen in die sportschool tochhh:D
 
Back
Naar boven