MuscleMeat

Beginner

Bezoekers in dit topic

Bjork

Novice
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo,

Ik ben Bjorn, 25 jaar en uit Vlaanderen. Ik ben 1m.80 groot en weeg op dit moment 106 kg. Toen ik mij woog begin maart, woog ik nog 127 kg, dus heb op enkele maanden tijd reeds wat kilo'tjes verloren.

Nu ik steeds minder en minder begin te wegen, begin ik me meer en meer te interesseren in bodybuilding. Ik heb er echter geen enkele ervaring mee.

Maar voor de praktische vragen hoe ik er het beste mee begin, kan ik alles eigenlijk terug vinden op dit fantastische forum.

Ik vroeg me nu enkel af of het nu beter zou zijn als ik eerst nog wat zou vermageren en dan pas begin te trainen? Of zou ik nu al kunnen beginnen met te trainen?

Alvast bedankt!

Bjorn
 
Gewoon door gaan met afvallen totdat je op een acceptabel vetpercentage zit en dan bulken :). Tenminste dat is wat ik zou doen. Je kan al wel krachttraining doen, als beginner zal je toch nog wel wat spier massa gains maken terwijl je afvalt.
 
Bedankt voor je snelle reply roeierd! Wat is een acceptabel vetpercentage, hoeveel % ?
 
Bedankt voor je snelle reply roeierd! Wat is een acceptabel vetpercentage, hoeveel % ?

ongeveer 12% is goed om weer op te gaan bulken (of cleanbulken)
 
Enig idee hoeveel kilo ik dan ongeveer zou moeten wegen om dat vetpercentage te bereiken?
 
Niet naar vet% gaan kijken als jij in de spiegel kijkt en tegen jezelf dat je het aankan om weer zwaarder te worden met een lichte vet% gain dan is dát het moment dat je kan gaan (clean)bulken.
 
Back
Naar boven