Fitness Seller

Beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bodybuilderken

Cool Novice
Lid geworden
12 mrt 2013
Berichten
32
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
55kg
Vetpercentage
6%
Beste bodybuilders,

Ik ben natuurlijk nog niet zo'n gevorderde bodybuilder,
ik train nu reeds 2jaar en een beetje

mijn gewicht staat op 50kg
ben 1.73 meter +/-
vetpercentage van 4.1%

Vele comments krijg ik nooit dus heb ik hier effe wat foto's geupload
op hoop van jullie wat comments te krijgen de negatieve worden niet gelezen dus doe geen moeite!

Alvast bedankt voor jullie moeite,
Grts Bodybuilderke

WP_000018.jpg


WP_000022.jpg


WP_000028.jpg


20121218_203017.jpg


20130301_222215.jpg


20130301_222258.jpg


20130301_222236.jpg


20130301_222307(0).jpg
 
Eten, eten, eten en nog eens eten. Goede definitie en vooral je rug is echt kurkdroog, maar je had veel meer kunnen doen in 2 jaar tijd!

Veel succes ermee!

Ps. Meer eten!
 
typische ectomorph! dat betekent eten, eten en nog meer eten! verders mooie definitie!
 
Laatst bewerkt:
Eten, eten, eten en nog eens eten. Goede definitie en vooral je rug is echt kurkdroog, maar je had veel meer kunnen doen in 2 jaar tijd!

Veel succes ermee!

Ps. Meer eten!

we zijn daar nu aan begonnen heb een deftig schema van voeding gekregen en ik moest da idd helaas al veel vroeger gehad hebben dank voor de reactie ;)
 
mooi resultaat!
 
typische ectomorph! dat betekent eten, eten en nog meer eten! verders mooie definitie!

ja idd ectomorph klein nadeel ook voordeel maar we zullen er alles aan doen natuurlijk,
maat van ik heeft mij al een uitstekend voedings schema gegeven zal daar nu de komende tijd volop naar streven en hopen op resultaat bedankt voor de positieve reactie ;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 17:55 ----------

mooi resultaat!

thx man ;)
 
Goed droog maar never 4%

Eten!!!
 
Damn brah, 4% is wel heel droog.

Eten
Eten
Eten
Eten
Eten
 
Goed droog maar never 4%

Eten!!!

kweet klinkt vreemd maar heb mijn percentage laten meten in de fitness waar ik ga en stond zelf ook verstomd te kijken naar de resultaten, alhoewel ik ook denk dat met een groeve korrel zout moet worden genomen.
die 4.1% dateert wel van 18 juni 2012 dus zal dit jaar 18 juni nog eens opnieuw laten meten op hoop van zegen het eten zijn we mee bezig ;)
 
kweet klinkt vreemd maar heb mijn percentage laten meten in de fitness waar ik ga en stond zelf ook verstomd te kijken naar de resultaten, alhoewel ik ook denk dat met een groeve korrel zout moet worden genomen.
die 4.1% dateert wel van 18 juni 2012 dus zal dit jaar 18 juni nog eens opnieuw laten meten op hoop van zegen het eten zijn we mee bezig ;)

Zo'n elektrische meting is niet accuraat
 
Goed droog inderdaad, vooral definitie in je rug is ziek. Is echter allemaal wel wat schraal, veel eten eten eten dan kan het nog wel wat moois gaan worden ;)
 
Zoals velen: mooie definitie, maar voor massa veel meer eten!
 
Ja die rug is wel goed man...
 
Wat de rest zegt: goed droog maar wel iets meer dan 4%. Verder goede basis, nu flink gaan bulken en massa pakken! Succes
 
Leuke basis, eetschema in elkaar zetten en jezelf vol stouwen tot je niet meer kan! haha succes.
 
Post eens je eet schema!
 
zeker goede basis nu, goed droog maar nu mag je wel flink gaan vreten!
 
Damn brah, 4% is wel heel droog.

Eten
Eten
Eten
Eten
Eten

i know emens droog de meeste zegn kwil da ook hebben da je elk spierke tot in detail ziet lopen maar soms heeft dat ook zijn nadelen zu die 4% proberen bij te komen bv emens lastig maar zoals iedreen zegt ETEN

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:05 ----------

Goed droog inderdaad, vooral definitie in je rug is ziek. Is echter allemaal wel wat schraal, veel eten eten eten dan kan het nog wel wat moois gaan worden ;)

iedreen zegt hier je rug dit je rug dat schitterend ik vond eigenlijk mijn rug een van mijn zwakke dingen? ???

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:06 ----------

Wat de rest zegt: goed droog maar wel iets meer dan 4%. Verder goede basis, nu flink gaan bulken en massa pakken! Succes


thx zal mee daar de volle 100% op focusen

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:07 ----------

leuke basis, eetschema in elkaar zetten en jezelf vol stouwen tot je niet meer kan! Haha succes.

thx ;)
 
Back
Naar boven