AndroidHealthClinic

Beginner

Bezoekers in dit topic

DRDN

Novice
Lid geworden
8 dec 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
70kg
Ik ben 17 en ben nu ongeveer een maand bezig met fitness..
Ik weeg niet veel, ongeveer 65kg op 1m85
Ik train 4x in de week ongeveer 1.5uur per dag
1. Biceps, rug, schouders, buik
2. Borst, triceps, buik
Nu is mijn vraag, zou ik beginnen met eiwit shakes nemen zodat ik sneller resultaten heb of gewoon nog even verder doen zonder?
 
Eiwittenshakes zijn er puur voor als je meer eiwitten nodig hebt dus spieropbouw en spierherstel, als je t met normaal eten kipfile , enz niet meer by houd zeker aanrader
 
zit je in een rolstoel? Of hoe doe je dat zonder benen ?
 
Ik fitness mee met een paar vrienden die al een paar maanden langer bezig zijn dan mij en die trainen geen benen.. maar zoals ik al zei ik ben een beginner en wist niet dat benen zo belangrijk zijn dus nu zal ik ook benen gaan trainen. :)
 
Waarom zou dat niet belangrijk zijn ?
 
anders krijg je echt van die skinny benen tegenover je bovenlichaam, ziet er echt niet goed uit joh haha ;)
 
anders krijg je echt van die skinny benen tegenover je bovenlichaam, ziet er echt niet goed uit joh haha ;)

1. lijkt je lul wel groter.
2. kan je makkelijker broeken kopen.
3. meer gains voor je boven lichaam.
4. als beachboy heb je geen legs nodig koop je lange zwembroek srs.
 
1. lijkt je lul wel groter.
2. kan je makkelijker broeken kopen.
3. meer gains voor je boven lichaam.
4. als beachboy heb je geen legs nodig koop je lange zwembroek srs.

haha true story wel bro
maar toch, ik train ook m'n benen hoor :p
 
Benen trainen is helemaal niet essentieel hoor, jij wilt graag wat spiermassa he? Ja dan moet je zeker geen benen trainen, zitten helemaal geen spieren in hoor. Gewoon bovenlichaam trainen, daar zitte echte spieren!

P.S. Sarcasm.
 
1. Ga je benen trainen. Een gespierd bovenlichaam met twee tandenstokers eronder is niet mooi!
116d1346644829-not-training-legs-but-still-wanna-put-size-friends-dont-let-friends-skip-leg-days.jpg


2. Eiwitshakes zijn aanvulling op je voeding. Zorg eerst dat je voeding in orde is en kijk dan of eiwitshakes nog handig voor je zijn.

3. Laat je vooral niet teveel leiden door je vrienden. Volg niet een bepaalde trainingsschema of trainingssplit louter omdat je vrienden het ook doen. Doe je eigen ding en je eigen onderzoek!
 
1. Ga je benen trainen. Een gespierd bovenlichaam met twee tandenstokers eronder is niet mooi!
116d1346644829-not-training-legs-but-still-wanna-put-size-friends-dont-let-friends-skip-leg-days.jpg


2. Eiwitshakes zijn aanvulling op je voeding. Zorg eerst dat je voeding in orde is en kijk dan of eiwitshakes nog handig voor je zijn.

3. Laat je vooral niet teveel leiden door je vrienden. Volg niet een bepaalde trainingsschema of trainingssplit louter omdat je vrienden het ook doen. Doe je eigen ding en je eigen onderzoek!


+1
 
Back
Naar boven