MuscleMeat

Beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heide040

Novice
Lid geworden
21 jun 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
76kg
Vetpercentage
6%
Hallo allemaal,
ik ben Heide040, ben 19 jaar en sport nu sinds 3 maanden 3x in de week. Ik wilde graag aankomen want ben skinny. Ik eet gezond, heb geen voedingsschema maar houd alles (kcal, eiwitten + koolhydraten +vetten) bij met MyfitnessPall. Ik ben creatine gaan gebruiken en ben in die drie maanden 7 kg aangekomen. Ik ben 1.89 m weeg 76 kg en mijn vet% was (3 maanden geleden) 5.5% denk nu rond 8%. Ik heb altijd wel brede heupen gehad, waardoor ik vroeger (paar jaar geleden) veel ben gaan sporten. Hierdoor ben ik nog dunner geworden. Ik zot er een beetje mee hoe ik verder moet. Ik ben meestal 500 kcal boven mijn behoefte gaan eten. Toch denk ik dat dat teveel is, omdat ik, naar mijn mening, wel wat voller/steviger ben geworden. Of kan dat ook komen door de creatine? Of moet ik er mee dealen dat ik niet de ideale bouw heb (brede heupen, ribben ver naar voren) en moet ik verder gaan bulken? Zouden jullie mij advies kunnen en willen geven?

20190621_183451.jpg


20190621_183509.jpg


20190621_183524.jpg
 
Dit is wel wat hoger dan 8%.

Lekker door blijven bulken kerel, als je vind dat het te snel gaat dan verlaag jij je kcals toch gewoon wat?
 
Hoeveel denkt u dat mn bf is? Is wel slim denk ik om te verlagen ja. Dankuwel
 
Ik zou nu geen bodyfat gaan verlagen, dan blijft er helemaal niks van je over. Gewoon blijven bulken tot je een beetje massa hebt en je vetpercentage nog niet uit de hand gelopen is. Als je denkt dat je vooral vet aankomt zou ik een klein beetje kcals eraf halen, maar wel zorgen dat je nog rustig blijft aankomen
 
goed rekening houden met wat er in bovenstaande post staat.
in ieder geval boven onderhoud eten, en je een beetje houden aan een goed trainingsschema, hou dat eens een jaartje vol
je frame is helemaal niet slecht hoor, je moet er gewoon wat spiertjes opplakken
aan het werk dussss :D
succes
 
Dankjulliewel!
 
Wat voor trainingsschema volg je?
 
lekker bulken man massa kweken zorgen dat je zo lean mogelijk aankomt ;)

succes :thumbs:
 
Back
Naar boven