AndroidHealthClinic

beginner

Bezoekers in dit topic

dey

Novice
Lid geworden
28 sep 2019
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
74kg
Hallo allemaal.
Ik ben een man van 32 jaar oud.
Verder ben ik 1,75 lang 74 kilo.
Binnenkort ben ik van plan om aan een kuur te beginnen.
Alleen weet ik niet zo goed welke goed en beter is voor mij.
Ik denk ook aan de bijwerkingen libido schade.
Ik wil graag meer massa en wat groter worden dan ik nu ben.
Wie heeft tips voor mij??
Ik heb gehoord over Winstrol anavar tot nu toe maar geen flauw idee wat het doet met je??
graag jullie hulp...
 
Zelfs ik heb geen zin in dit soort slechte trolls. Kom op man. Kom met wat nieuws.
 
Zelfs ik heb geen zin in dit soort slechte trolls. Kom op man. Kom met wat nieuws.

Troll? Je bent niet verplicht om antwoord te geven. TOPIC is ook geplaats om hulp en advies te krijgen. Als ik alles had geweten had ik ook niet om hulp gevraagd of Topic geplaatst.
 
Troll? Je bent niet verplicht om antwoord te geven. TOPIC is ook geplaats om hulp en advies te krijgen. Als ik alles had geweten had ik ook niet om hulp gevraagd of Topic geplaatst.

Oke, zo komt je post dus over.
Je stelt geen concrete vragen met mbt AAS, en zo te zien doe je er goed aan om jezelf even de tijd te gunnen om je in te lezen.
Tips heb ik voor je, laten we beginnen bij je voeding.... hoeveel eet je en wat doet dat met je?
 
Oke, zo komt je post dus over.
Je stelt geen concrete vragen met mbt AAS, en zo te zien doe je er goed aan om jezelf even de tijd te gunnen om je in te lezen.
Tips heb ik voor je, laten we beginnen bij je voeding.... hoeveel eet je en wat doet dat met je?
Heb jij al eens aan coaching gedacht? Ik vind dat je goede vragen stelt!
 
Heb jij al eens aan coaching gedacht? Ik vind dat je goede vragen stelt!

ik weet niet of je serieus bent want jij bent Big Chungus, maar ik vind het wel leuk om vandaag serieus te reageren.

Coaching ben ik niet voor gemaakt. Ik heb in het verleden tegen vergoeding een aantal personen geholpen met voeding en training. Dit beviel mij niet, ik had het geduld er niet voor. Al die kut vragen die je krijgt waarop je niet even een antwoord van een zin op kunt geven, je ze moet overtuigen van een bepaalde aanpak zoals zoals straight sets en progressief laden en na alle uitleg zien dat ze gewoon total retard te keer gaan in de gym..dat soort shit.
Ik zou sws nooit iemand begeleiden op het gebied van AAS, dat vind ik riskant en daar heb ik bij lange na niet genoeg kennis voor.

Groetjes uit Limburg. En Helmond.
 
ik weet niet of je serieus bent want jij bent Big Chungus, maar ik vind het wel leuk om vandaag serieus te reageren.

Coaching ben ik niet voor gemaakt. Ik heb in het verleden tegen vergoeding een aantal personen geholpen met voeding en training. Dit beviel mij niet, ik had het geduld er niet voor. Al die kut vragen die je krijgt waarop je niet even een antwoord van een zin op kunt geven, je ze moet overtuigen van een bepaalde aanpak zoals zoals straight sets en progressief laden en na alle uitleg zien dat ze gewoon total retard te keer gaan in de gym..dat soort shit.
Ik zou sws nooit iemand begeleiden op het gebied van AAS, dat vind ik riskant en daar heb ik bij lange na niet genoeg kennis voor.

Groetjes uit Limburg. En Helmond.
Ik ben altijd bloedserieus!

Ik snap je volledig wat betreft coaching, het zou ook niks voor mij zijn

Ik ben wel confused over waar je nou vandaan komt? Heb jij twee persoonlijkheden?
 
Ik ben altijd bloedserieus!

Ik snap je volledig wat betreft coaching, het zou ook niks voor mij zijn

Ik ben wel confused over waar je nou vandaan komt? Heb jij twee persoonlijkheden?

waar jij ook uit komt
 
Oke, zo komt je post dus over.
Je stelt geen concrete vragen met mbt AAS, en zo te zien doe je er goed aan om jezelf even de tijd te gunnen om je in te lezen.
Tips heb ik voor je, laten we beginnen bij je voeding.... hoeveel eet je en wat doet dat met je?

Ja was ook de reden om dus tips en hulp te krijgen hierbij.
Najah heb dus niet echt veel verstand wel wat verdiept en veel gelezen etc.
Maar ben dus in de war en weet niet waar ik mee moet beginnen.
Ik wil beetje bouwen aan spiermassa en war groter worden.
Ben 2 maanden terug begonnen met goed eten volgens mij dan.
Ik doe al een jaar lang droog trainen 3 x keer in de week.

Voeding
Ochtend 3 eieren banaan 2 sneetjes brood met whey perfection

Middag 300 tot 400 gram kipfile of blik tonijn of pasta gevarieerd.

Avond warme maaltijd rijst met vlees groenten met goeie linzensoep erbij gehoord dat linzensoep best goed is.
En dan nog een shake whey

Zo een beetje eigenlijk
 
By the way ook weleens creatine gebruikt voor 6 weken houd alleen vocht vast beetje stevig uitzien en na die 6 weken bam alles weg :)
 
Ja was ook de reden om dus tips en hulp te krijgen hierbij.
Najah heb dus niet echt veel verstand wel wat verdiept en veel gelezen etc.
Maar ben dus in de war en weet niet waar ik mee moet beginnen.
Ik wil beetje bouwen aan spiermassa en war groter worden.
Ben 2 maanden terug begonnen met goed eten volgens mij dan.
Ik doe al een jaar lang droog trainen 3 x keer in de week.

Voeding
Ochtend 3 eieren banaan 2 sneetjes brood met whey perfection

Middag 300 tot 400 gram kipfile of blik tonijn of pasta gevarieerd.

Avond warme maaltijd rijst met vlees groenten met goeie linzensoep erbij gehoord dat linzensoep best goed is.
En dan nog een shake whey

Zo een beetje eigenlijk

kuren is nog lang niet voor je weggelegd, check eens de topics rondom voeding, daar kan je nog een hoop winst uit halen.... geen kennis van AAS, geen kennis van voeding en ik ga er al vanuit dat je kennis mbt training ook beperkt is... geen goede en vooral nutteloze en gevaarlijke combinatie om te gaan gebruiken.

marina1975 he is all yours
 
  • Like
Waarderingen: ACE
kuren is nog lang niet voor je weggelegd, check eens de topics rondom voeding, daar kan je nog een hoop winst uit halen.... geen kennis van AAS, geen kennis van voeding en ik ga er al vanuit dat je kennis mbt training ook beperkt is... geen goede en vooral nutteloze en gevaarlijke combinatie om te gaan gebruiken.

marina1975 he is all yours

I know heb wat dingen gelezen. Ik heb geprobeerd meer te eten en anders maar ik kan dat allemaal niet door me strot krijgen. Zit al paar uren helemaal vol na een maaltijd.
Dacht dan beetje bij beetje om de uur of 2 maar geen tijd vanwege werk.
Tevens ben ik beperkt in het groei van mijn spieren kan hem echt niet groter krijgen dan nu.
Vandaar mij overweging...
 
Wat gaat Winstrol of anavar eraan veranderen dat je nu niet kan eten?
 
I know heb wat dingen gelezen. Ik heb geprobeerd meer te eten en anders maar ik kan dat allemaal niet door me strot krijgen. Zit al paar uren helemaal vol na een maaltijd.
Dacht dan beetje bij beetje om de uur of 2 maar geen tijd vanwege werk.
Tevens ben ik beperkt in het groei van mijn spieren kan hem echt niet groter krijgen dan nu.
Vandaar mij overweging...

Meer gaan eten, meer kan ik er niet over zeggen.
 
Wat gaat Winstrol of anavar eraan veranderen dat je nu niet kan eten?

Ik ga proberen ipv 3 keer 5 keer te trainen met mijn eetschema.
Ik heb gehoord dat je moet blijven trainen met het innemen van een kuur.
En ik neem aan dat een kuur niet alleen afhankelijk is van je eetpatroon.
Dus meer trainen maybe kick ik dan wat op?
 
Ik ga proberen ipv 3 keer 5 keer te trainen met mijn eetschema.
Ik heb gehoord dat je moet blijven trainen met het innemen van een kuur.
En ik neem aan dat een kuur niet alleen afhankelijk is van je eetpatroon.
Dus meer trainen maybe kick ik dan wat op?
Als je nu niet de benodigde kcals binnen kan krijgen om spiermassa aan te zetten hoe gaan aas daar dan bij helpen?
 
Ik ga proberen ipv 3 keer 5 keer te trainen met mijn eetschema.
Ik heb gehoord dat je moet blijven trainen met het innemen van een kuur.
En ik neem aan dat een kuur niet alleen afhankelijk is van je eetpatroon.
Dus meer trainen maybe kick ik dan wat op?

dit is precies waarom ik geen energie wil stoppen in dergelijke topics ACE

waste of time, out!
 
Als je nu niet de benodigde kcals binnen kan krijgen om spiermassa aan te zetten hoe gaan aas daar dan bij helpen?


Kan nog mijn eetpatroon aanpassen met tips en advies??
 
dit is precies waarom ik geen energie wil stoppen in dergelijke topics ACE

waste of time, out!

‍♂️ Heb helaas beperkingen en redenen waarom ik niet veel kan.
Maar alle tips kwa voeding etc is welkom.
Ging mij meer om wat kan ik het beste doen oftewel gebruiken maar jah jullie zijn blijkbaar groot genoeg aan massa geen zin in groentjes :)
 
Back
Naar boven