Fitness Seller

Beginner987 op weg naar het NK junioren

Bezoekers in dit topic

Morgen weer naar de fysio.... even een kleine apk. Pijntjes nemen weer toe.

Gister de 30 dagen yoga challange begonnen dus ben benieuwd wat dat gaat brengen.

Squat:

5x3x170
Au

Bankdruk

5x5x98
Priem

Optrekken

2x6xBW
4x5+14
 
link naar yoga challenge ? srs
 
hm interesting misschien doe ik wel mee !

al is elke dag half uur wel lang en veel lol
Gewoon doen. Voelt goed voor je lichaam achteraf en is best ontspannend.
 
Last van je knie?
 
jezus gast was dit de challenge voor gevorderden ofzo :roflol: helft van de bewegingen lukte me niet eens, ik had nergens pijntjes nu overal :roflol:

namaste g
 
jezus gast was dit de challenge voor gevorderden ofzo :roflol: helft van de bewegingen lukte me niet eens, ik had nergens pijntjes nu overal :roflol:

namaste g

Namaste. Dag 2 en 3 zijn minder erg. Awesome!

Last van je knie?

Me linkerlies nu.. Mag van de fysio niet zwaar trainen tijdelijk en moet even wat oefeningen doen. Morgen in ieder geval niet squatten.
 
Me linkerlies nu.. Mag van de fysio niet zwaar trainen tijdelijk en moet even wat oefeningen doen. Morgen in ieder geval niet squatten.

Ah dat is kut man, hopelijk hersteld het snel. En dan hoge ogen gooien op het nk junioren!
 
Namaste. Dag 2 en 3 zijn minder erg. Awesome!



Me linkerlies nu.. Mag van de fysio niet zwaar trainen tijdelijk en moet even wat oefeningen doen. Morgen in ieder geval niet squatten.

:( ken het probleem

waar heb je precies last van?
 
Ah dat is kut man, hopelijk hersteld het snel. En dan hoge ogen gooien op het nk junioren!

Komt goed, even goed herstellen en dan op naar de 240kg squat in april:)

:( ken het probleem

waar heb je precies last van?

Ja is klote he.. heb vooral last op het moment dat ik mijn heupen wil opendraaien bij sumo en wanneer ik onder de 90 graden ga bij squatten.

Waar heb jij last van? En zijn er speciale dingen die je ervoor doet?
 
Komt goed, even goed herstellen en dan op naar de 240kg squat in april:)



Ja is klote he.. heb vooral last op het moment dat ik mijn heupen wil opendraaien bij sumo en wanneer ik onder de 90 graden ga bij squatten.

Waar heb jij last van? En zijn er speciale dingen die je ervoor doet?

doet het alleen pijn? Doet vrij wel altijd pijn bij mij :o

Mijn hele heup zit nu ook vast. En kan niet in de bottom positie komen zonder dat alles alle kanten op gaat behalve de kant die ik wil
 
Ja hallo doe je even rustig aan, 240 sq, ik wil je nog wel kunnen bijhouden :D

Daar maak ik me geen zorgen om, gaan al zo lang tegelijk op :thumbs:

doet het alleen pijn? Doet vrij wel altijd pijn bij mij :o

Mijn hele heup zit nu ook vast. En kan niet in de bottom positie komen zonder dat alles alle kanten op gaat behalve de kant die ik wil

Ja vooral bij verkeerde bewegingen pijn. Squat is een no go want je gaat automatisch inderdaad afwijken naar het gebied waar het minder pijn doet.

Maandag weer proberen te squatten.





Training van vanmorgen:

Deadlift beltless: even wat meer volume i.v.m. geen squats

6x190
6x190
8x190
dropset
3x180 paused
5x140 paused


Bankdrukken:

5x90
5x100
3x110
3x110
5x100
gaat weer iets beter

Dumbell row:

3x12x48

Daarna nog wat achterkant schouders en armen.
 
veel opwarmen. Fiets sowieso altijd naar de gym toe, en daar dan eerst 2 minuten roeien. Dan 3 setjes lege halter en dan heel rustig opbouwen 50/80/100 ofzo vaak. Dan is de pijn vaak een stuk minder of helemaal weg
 
veel opwarmen. Fiets sowieso altijd naar de gym toe, en daar dan eerst 2 minuten roeien. Dan 3 setjes lege halter en dan heel rustig opbouwen 50/80/100 ofzo vaak. Dan is de pijn vaak een stuk minder of helemaal weg

Morgen weer proberen te squatten




Deadlift beltless

3x3x200
Easy

Bankdrukken

3x8x90

Optrekken

8x
8x
6x
5x
 
Squat deed nog wel zeer..

3x5x100

Incline bench:

3x90
3x3x100
5x90
10x70 paused

Cgbp:

3x6x86

Incline Dumbell press

4x5x35

Dippen:

6x vaak
 
Ik stop voor 1 a 2 weken even met trainen. Wordt depri van het trainen met pijn. Eerst maar even goed herstellen en dan weer kijken hoe en wat...
 
welke yoga dag zit je
 
Back
Naar boven