MuscleMeat

Beginner987 op weg naar het NK junioren

Bezoekers in dit topic

[QUOTE="diaephi, post: 9385272, member: 1050]welke yoga dag zit je[/QUOTE]
13.. Merk wel dat t steeds makkelijker gaat en de lenigheid toeneemt.

Hoe is het bij jou?



Na een weekje rust, vandaag weer getraind. Voor het eerst sinds tijden echt geen pijn bij squatten.

Squat:

3x5x100

Bank paused

4x5x70

Deadlift

3x3x110


Nu rustig opbouwen en dan vanaf maandag weer zwaar trainen
 
13.. Merk wel dat t steeds makkelijker gaat en de lenigheid toeneemt.

Hoe is het bij jou

ik ben nu bij 8, merk het ook wel inderdaad, kun je bij downward facing dog al je voeten plat zetten ? die heb ik nog niet bereikt
 
ik ben nu bij 8, merk het ook wel inderdaad, kun je bij downward facing dog al je voeten plat zetten ? die heb ik nog niet bereikt

goed bezig! Nee nog niet, maar waar de eerste paar keer die positie een hel was, voelt het wel al gemakkelijker aan allemaal.


Day 8, don´t hate, meditate:p
 
goed bezig! Nee nog niet, maar waar de eerste paar keer die positie een hel was, voelt het wel al gemakkelijker aan allemaal.


Day 8, don´t hate, meditate, feel great:p
 
Hoe gaat het Berend??
 
Hoe gaat het Berend??

Ja gaat goed, sinds 1 februari weer met leuke gewichten aan het spelen. 6 weken weer goed getraind, zaterdag waarschijnlijk naar RPB en dan een deload week.

Vooral bankdrukken gaat echt goed. 5x3x120 paused met nog over, dus ben mijn oude PR nu wel voorbij. Squat nu opgebouwd tot 5x5x160 beltless en 5x5x180 belt ook met nog over. Dus benieuwd waar het schip strandt:)

Binnenkort ook naar de gym van Fallingout om daar naar de 700 totaal toe te werken
 
Back
Naar boven