Fitness Seller

beginners kuur, mening gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_90_91

Cool Novice
Lid geworden
18 mrt 2012
Berichten
68
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
85kg
hallo,





Train nu 5/6 jaar, en heb besloten om een anabole kuur te proberen. Graag zou ik jullie mening over deze kuur willen weten van mensen die er ervaring mee hebben.





De kuur bestaat uit



Deca injecties ( 200mg)

Dianabol tabbs (10mg)

testex injecties (250mg)



8 weken kuur,

1e week, deca 200mg/test 250mg/ 20mg diana tabbs

2e tot 8e week, deca 400mg/ test 500mg/ 40mg diana tabss.





Gr
 
Laatst bewerkt:
En dan te bedenken dat je al 3 jaar lid bent van dit forum.
Kerel, lees je ff een heeeel klein beetje in. Een heel klein beetje moeite zelf doen is al genoeg.
 
Wat heb ik verkeerd gedaan dan? Overtreed geen sticky regels toch..
 
Wat heb ik verkeerd gedaan dan? Overtreed geen sticky regels toch..


Kuur opbouwen en afbouwen. Als je het forum het beetje doorgelezen had dan had je geweten dat dit onzin is.

En zet de spullen die je gebruik in milligrammen en niet in milliliters.

En hoe zit het met je nakuur?

Pas dat even aan, dan ben je al een heel stuk verder
 
Nope maar zoek eerst eens op ivm AAS er staat hier een ganse uitleg op het forum en werk met mg ipv ml en op en afbouwen is niet nodig.

grtz.

---------- Toegevoegd om 03:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:25 ----------

Pumpie was me net voor:D
 
En dan te bedenken dat je al 3 jaar lid bent van dit forum. Kerel, lees je ff een heeeel klein beetje in. Een heel klein beetje moeite zelf doen is al genoeg.

Dit.

Dit soort onnodig/excessief/storend lui gedrag gaan we hier natuurlijk niet belonen. Doe zelf eens een oprechte poging jezelf te verbeteren, knul.
 
En dan te bedenken dat je al 3 jaar lid bent van dit forum.
Kerel, lees je ff een heeeel klein beetje in. Een heel klein beetje moeite zelf doen is al genoeg.

dit

Kuur opbouwen en afbouwen. Als je het forum het beetje doorgelezen had dan had je geweten dat dit onzin is.

En zet de spullen die je gebruik in milligrammen en niet in milliliters.

En hoe zit het met je nakuur?

Pas dat even aan, dan ben je al een heel stuk verder

en dit.
 
Oke bedankt, mijn excuses zal het aanpassen.

Maar op en af bouwen is dus niet nodig ? Zo is het mij uitlegt om deze kuur zo te nemen. Nakuur is er niet, vond ik ook beetje raar maar dacht misschien hoeft het niet omdat ik opbouw en afbouw.
 
Oke bedankt, mijn excuses zal het aanpassen.

Maar op en af bouwen is dus niet nodig ? Zo is het mij uitlegt om deze kuur zo te nemen. Nakuur is er niet, vond ik ook beetje raar maar dacht misschien hoeft het niet omdat ik opbouw en afbouw.


2 x fout advies gehad dus. Dat kun je direct vergeten en niet meer over praten. Zeker van een oudere ervaren bb-er?

Ook is 8 weken te kort. Minimaal 10 weken . 2 weken na je laatst inject je nakuur beginnen. Dianabol 4 tot max 6 weken.

Ook mag je hier geen merken noemen dus dat is wel 1 regel die je overtreed. Overigens moet je even opletten met het merk dat he noemt. Volgens mij wordt dat nog wel eens gefaket. Dit kun je posten in het echt/nep sectie met foto's. Daar mag je wel merken noemen.
 
Laatst bewerkt:
De lente is weer in aantocht :haha:
 
Oke meteen aangepast excuses. Is idd een oude bber. Wat is het beste als na kuur als ik vragen mag ?

De kuur zelf is die wel goed? Is niet een zware kuur toch..
 
Kopiëren + plakken dit... ?

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

Oke meteen aangepast excuses. Is idd een oude bber. Wat is het beste als na kuur als ik vragen mag ?

De kuur zelf is die wel goed? Is niet een zware kuur toch..

Ga je inlezen voor je begint, dit soort vraag hoor je niet te stellen...
 
Oke meteen aangepast excuses. Is idd een oude bber. Wat is het beste als na kuur als ik vragen mag ?

De kuur zelf is die wel goed? Is niet een zware kuur toch..


Je hebt het nog steeds over 1 ampul en 1 ampul... Zucht.

Lees eens een paar topics en logs door en zie hoe andere het neerschrijven.

Ik hou er ff mee op. Ik heb al genoeg tips gegeven en deze heb je nog eens niet aangepast.

. Ga eerst lezen en kom dan terug.

En nee: de kuur is kut want je hebt nog steeds op/afbouwen staan
 
Heb het aangepast. Ik zou zelf alleen niet weten als de op/afbouw niet goed is, in welke volgorde ik het dan moet doen. Misschien dat iemand daar nog advies over kan geven ?
 
Je bent echt lui he.
Alles wat gezegd word negeer je en nu moet iemand anders het maar voor je doen.
Je hebt geen idee wat je wat doet.
Weet je wel wat je moet doen als je bijwerkingen krijgt?
 
Je bent echt lui he.
Alles wat gezegd word negeer je en nu moet iemand anders het maar voor je doen.
Je hebt geen idee wat je wat doet.
Weet je wel wat je moet doen als je bijwerkingen krijgt?

:roflol: liever lui dan moe he
 
Heb het aangepast. Ik zou zelf alleen niet weten als de op/afbouw niet goed is, in welke volgorde ik het dan moet doen. Misschien dat iemand daar nog advies over kan geven ?


Wat denk je zelf? Gewoon hele kuur dezelfde hoeveelheden gebruiken.

EN HET FORUM LEZEN!!!!

Dan weet je dit soort dingen.

En ik zie de dboll nog steeds in tabs staan en niet in milligrammen. (Man man man, kansloos)

En nu wegwezen en niet meer terugkomen voordat je de eerste post hebt aangepast [emoji34]

[emoji16]
 
Jezus rustig aan man, waardeer het dat je de tijd neem om te reageren, maar voor mij is het vrij nieuw. Zal het allemaal aanpassen..
 
Oke Jasper. Nu ziet er er beter uit.

Ik zou zelf doen:

Week 1-10: test 250mg
Week 1-10: deca 200 Mg
Week 1-5: dboll

Week 13-16 nakuur met nolva of clomid. Dit mag je zelf invullen door te lezen op jet forum.

Mogelijkheden deca 1 week eerder stoppen dan de test. Heren... Anyone hier een mening over?

Onthoud wel dat je behoorlijk vocht kunt gaan vast houden van deze kuur met test deca en dboll. En na je kuur wat kilo's zult verliezen aan vocht.
 
Back
Naar boven