XXL Nutrition

Beginners kuur Stromba Annavar stack uit eerder ervaring opgesteld.

Bezoekers in dit topic

ElTorro

Novice
Lid geworden
7 nov 2019
Berichten
1
Waardering
0
Beste bbr's,

Ik deel hier mijn ervaring op basis van eerdere kuren.

Na een goede kuur ervaring werd ik getroffen door een plotselling life event. Ik werd neergestoken.
Hierdoor zat ik net op het eind van een cycle die ik erg goed ervaarde.
Helaas is de terugslag van de kuur enorm geweest en ging ik met mijn 39 jaar, 1,80 lengte en 100 kilo met een zweepslag naar 125 kilo met enorme depressie.
Nu ben ik nog steeds 125 kilo maar met een nieuwe motivatie.
Ben begonnen aan dagelijks tot om de dag Krav Maga lessen voor de cardio en 3 maal per week minimaal de gym erbij.\
In een pdf heb ik een cycle opgesteld.
Ik zou graag van de zeeer ervaren kuurders een review krijgen over mijn gemaakte kuurcycle.
Tips zijn welkom.
Ik ben wel van plan hierna te beginnen met injecteren.

Vriendelijk groet
Rico
 

Bijlagen

  • 6 weken Kuurschema Anavar stromba stack.docx
    25,9 KB · Weergaven: 193
  • WhatsApp Image 2019-11-07 at 00.41.03.jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-07 at 00.41.03.jpeg
    101,6 KB · Weergaven: 185
  • WhatsApp Image 2019-11-07 at 00.41.03(1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-07 at 00.41.03(1).jpeg
    94,9 KB · Weergaven: 164
Trekt op niks je gaat opbouwen en afbouwen Je dosissen zijn veel te laag om überhaupt wat mee te bereiken. Je gaat detoxen ook goed onzinnig.

Je kuurplan slaat nergens op
Vooral “7 mg winstrol en 7 mg anavar elke dag” Wtf moet dat voorstellen?
Zelfs als je een vagijn had is het nog te laag
En hoger doseren is ook geen oplossing.

Lekker zonder die onzin gaan diëten heb je meer aan. Daarnaast heb je zware obesitas 38%, zo accuraat als dat kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Trekt op niks je gaat opbouwen en afbouwen Je dosissen zijn veel te laag om überhaupt wat mee te bereiken. Je gaat detoxen ook goed onzinnig.

Je kuurplan slaat nergens op
Vooral “7 mg winstrol en 7 mg anavar elke dag” Wtf moet dat voorstellen?
Zelfs als je een vagijn had is het nog te laag
En hoger doseren is ook geen oplossing.

Lekker zonder die onzin gaan diëten heb je meer aan. Daarnaast heb je zware obesitas 38%, zo accuraat als dat kan zijn.

kwam laatst ook een jongen naar me toe die Anavar wou kuren op 5mg per dag, heb hem verteld dat dat niks zou opleveren en dat die er niet aan moest beginen. Maar hij beweerde dat als de Anavar PUUR was dat hij echt wel zou groeien hij meende studies gelezen te hebben over PURE Anavar :roflol:
 
kwam laatst ook een jongen naar me toe die Anavar wou kuren op 5mg per dag, heb hem verteld dat dat niks zou opleveren en dat die er niet aan moest beginen. Maar hij beweerde dat als de Anavar PUUR was dat hij echt wel zou groeien hij meende studies gelezen te hebben over PURE Anavar :roflol:

studie op muizen zeker
 
Wat is dit nou weer en van wie heb je zo'n achterlijk schema gekregen Ricardo? Enlighten us welke mongool er zulke onzin de wereld inschrijft..
 
Get yourself together Ricardo!
A9F31A3E-25F0-4DB3-9FFA-6791E9399F6B.jpeg


Krav maga is wel een heel leuke/nuttige sport. Pas wel een beetje op met niet te hevig te gaan op jou gewicht. Blessures komen nogal vaak voor.
 
Back
Naar boven