AndroidHealthClinic

Beginners kuur: Test / Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Raww

Novice
Lid geworden
20 jan 2019
Berichten
18
Waardering
3
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo, Ik ga binnenkort beginnen aan deze kuur. Test / Anavar. Ik ben erg benieuwd wat het mij gaat brengen. Ik train 4 jaar waarvan de eerste 2 jaar maar 1 of 2 dagen was. Ik heb 2 jaar geleden de kop omgedraaid. Ik ben iedere dag gaan trainen 5/6 dagen in de week. Ben benieuwd wat het mij gaat brengen. Lengte 171. 75 kilo. Doel om nr 80 te gaan. Wat ik ga doen.
Test 1,2ml voor 300mg per week
1,4 voor 350 per week. Anavar 50mg perdag. 8/10 weekjes. Na kuur 2 weken na de laatste spuit. Clomid als na kuur en dan HCG die zet ik na de 3 weken van me kuur. Ik ben erg safe. Ik geloof erin dat ik 80 kilo ga behouden. Dat is uiteindelijk het doel. Het zou kunnen dat ik verder kom dan 80kilo. Als er mensen zijn die dit willen volgen kan ik foto’s maken. Het gaat erom of het ga lukken. En ohja de voeding moet ik ng iets scherper zetten. Graag serieuze reacties.
 
Hoe zit het met je voeding ?
 
50mg anavar voor 8/10 weken?
 
8 a 10 weken anavar ? beetje veel niet.
 
Ik twijfel of ik 8 of 10 doe. Ik denk eerst aan 8. Wat denk jij?
Wat dacht je van maximaal 4, als je echt graag een oral pakt. Anders zou ik masteron pakken, valt bij mij altijd goed.
 
Dat zal ik van de week even posten. Sws 185 gr eiwitten per dag.

Je voeding had je eigelijk als eerste moeten posten, Voeding niet op punt ? Geen zin om te gaan gebruiken.
 
Wat dacht je van maximaal 4, als je echt graag een oral pakt. Anders zou ik masteron pakken, valt bij mij altijd goed.
Ok bedankt bedankt je reactie. Dan moet ik hem even gaan aanpassen.
 
Ok bedankt bedankt je reactie. Dan moet ik hem even gaan aanpassen.
Je voeding had je eigelijk als eerste moeten posten, Voeding niet op punt ? Geen zin om te gaan gebruiken.
Ja had ik eigenlijk moeten doen. Probeer eerst deze kuur zo veilig moeilijk inelkaar te zetten. Maar de voeding moet ik ng berekenen.
 
Beter eerst nog een periode naturel doorpakken wanneer je voeding strikt is. Zo leer je namelijk discipline te tonen, met name voor na de nakuur.
 
  • Like
Waarderingen: Raww
Wat zijn je stats op krachtonderdelen?
 
Je gaat dus clomid nemen en daarna hcg ???. Dat is toch hetgeen ik versta want je tekst is slecht geschreven en voor mij onbegrijpelijk. Ofwel ben ik dement aan het worden.
 
Je gaat dus clomid nemen en daarna hcg ???. Dat is toch hetgeen ik versta want je tekst is slecht geschreven en voor mij onbegrijpelijk. Ofwel ben ik dement aan het worden.

Je bent niet de enige. Test voor 300 mg per week, 350 mg per week :scratch:
 
Oke ik zou beginnen met de kuur maar je test was dat op 300mg of 350?
 
Beter eerst nog een periode naturel doorpakken wanneer je voeding strikt is. Zo leer je namelijk discipline te tonen, met name voor na de nakuur.
Ja klopt daar heb je helemaal gelijk in. Ik eet op dit moment 3500/4000cal perdag. Ik snap dat jullie ongerust zijn. Mijn eten zit wel goed. Maar me schema moet ik nog online zetten.
 
Back
Naar boven