XXL Nutrition

beginners kuur winstrol/anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

coolsxy

Novice
Lid geworden
7 nov 2014
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Ik ben nu ruim 7jaar aan het trainen.
Let constant op men eten veel kip en vis.. Vele verschillende trainingschemaq gevolgd en toch zonder enig resultaat behaald. Ik ben wel in gewicht bijgekomen maar zonder dat je het ziet dat er spiermassa bijgekomen is. Vooral vet rond de buik is er bijgekomen en nu krijg ik dit niet meer weg wat ik ook doe :-(
nu zou ik graag een beginnerkuurtje volgen. Winstrol / anavar / nolvadex is dit aan te raden of niet?
Grtz
Coolsxy
 
Laatst bewerkt:
Wat is je voedingsschema ?
 
Drop je voeding is. Beetje kip en vis eten zegt namelijk niks, ongeacht je 7 jaar ervaring.
 
Vb. Van deze dag om 7u30 4 eieren 9u30 2 rijsttafels met tonijn 12u 4 sneden volkorenbrood met kipfilet en kaas om 3u 1 banaan met yoghurt. 17 pasta met groenten tomatensaus en vis voor het slapengaan 2 sneden brood met pindakaas.
 
Je eet nou niet echt veel lijkt het.
Zet de macros er eens bij.
 
Nou ga eerst maar eens leren eten maat. Vind t maar een mager maaltje. Ik begrijp dat je al 7 jaar aan wilt komen en maar niet aankomt, vanwaar je keuze Winny/Var dan? Ik heb een klein vermoeden dat dit weer een loos topicje word. Je bent ook al lid sinds 2014 zie ik, waarom weet je dan nog steeds niet hoe je aan moet komen?
 
Niet veel? 2 blikken tonijn, 3 kipfilet
 
Gast, post nou is wat er gevraagd word....
 
  • Macro's
  • K/E/V verhouding
  • Precies voedingsschema
  • Waarom winny en var
  • Al sinds 2014 lid en nog steeds niet snappen hoe voeding werkt?
Niet lullig bedoeld man, maar roept vraagtekens op haha
 
Het zou heel handig zijn om eens je voedingsschema voor jezelf op te maken. Nu weet je helemaal niets.

Ik dacht vroeger ook dat ik veel at en woog 59KG :o Ja maar ik eet toch veel chips en patat en drink veel cola en eet heel veel brood (6 boterhammen per dag) enz enz. Eenmaal op papier at ik rond de 2500kcal.

Meten is weten en dat geldt ook voor het eten ;)
 
Heb op dit forum al enkele viedingsschemas gevolgd die hier voorgesteld werden en nog altijd geen resultaat.
 
Een voedingsschema kun je niet zomaar van iemand anders volgens grapjas je moet je schema aanpassen op wat je zelf nodig hebt. Ga nou eens doen wat en gevraagd word. Dan word je misschien verder geholpen.
 
tetterpopko Wij hebben er geen verstand van man, hij weet zelf hoe het moet en hij eet echt goed. :gek:
 
Ondertussen alles wat berekend
275/200/100 2650 kcal
 
Back
Naar boven