AndroidHealthClinic

Beginners Kuur

Bezoekers in dit topic

JordyV

Novice
Lid geworden
23 jun 2016
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hey guys

Ik zoek wat wijsheid en informatie wat betreft een eerste kuur. Ik ben 23 jaar weeg 86 kilo 184 cm lang en een VP van 12 a 13% ik train zon 3 jaar waarvan 2 redelijk serieus na een aantal mensen in real life te hebben gesproken en na veel verschillende meningen ben ik benieuwd wat mij hier aangeraden wordt. Het doel is <10% vet en natuurlijk massa behouden en ofcourse zo veel mogelijk gainen.

Ik ben benieuwd. Gooi het maar naar me! Thnx
 
1/10 test e 500 mg
12/15 nolva 20 mg
 
Aangezien je naar de 10% wil, eerst naturel cutten en dan gaan bulk kuur gaan doen.

En dan gewoon:

1-10 test e 500mg

4 weken nakuren met clomid op 25 á 50mg. HCG gedurende kuur mee laten lopen.
 
Onder de 10% is ook niet erg haha. En denk je dat ik met test alleen echt goed resultaat kan boeken? En evt wintrol tabs 40 Mg ed voor 6 weken of is dat geen goed plan? Samen met test bedoel ik dan.
 
Onder de 10% is ook niet erg haha. En denk je dat ik met test alleen echt goed resultaat kan boeken? En evt wintrol tabs 40 Mg ed voor 6 weken of is dat geen goed plan? Samen met test bedoel ik dan.

Ik zou een kickstart dianabol doen op 30mg voor 4 weken.
 
500 test 200 mast
 
Ik zou gewoon lekker gaan cutten tot je die 10% gehaald heb en dan een bulk kuur doen met test-e.. beetje zonde om je eerste kuur te spenderen aan cutten, maar dat is mijn mening.
 
Ik zou gewoon lekker gaan cutten tot je die 10% gehaald heb en dan een bulk kuur doen met test-e.. beetje zonde om je eerste kuur te spenderen aan cutten, maar dat is mijn mening.

Eensch. Eerste kuur zou ik massa pakken :)
 
Als je gaat cutten zou ik misschien eerder zoiets pakken.

Test 250-300 EW 1-10 wk
Winstrol 40 ED 2-8 wk.

250-300 test is zat om je masse te behouden en misschien zelfs nog wat te gainen en
Winstrol lekker om wat harder te lijken in de zomerperiode. wel 2 weken voor einde van je kuur stoppen met winstrol om te voorkomen dat je katabool wordt.

Of zoals gezegd wordt, natty cutten en de AAS bewaren voor de bulk.
 
Back
Naar boven