AndroidHealthClinic

Beginners kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pumping82

Novice
Lid geworden
23 dec 2022
Berichten
24
Waardering
4
Lengte
1m98
Massa
92kg
Vetpercentage
19%
Ik wil gaan starten met een kuur ..nu heb ik mij goed laten inlezen ..maar alles spreekt elkaar een beetje tegen ..ik wil graag weten wat de beste opstartkuur is .en wat meer duidelijke info over de te nemen kuur ..
 
Ik wil gaan starten met een kuur ..nu heb ik mij goed laten inlezen ..maar alles spreekt elkaar een beetje tegen ..ik wil graag weten wat de beste opstartkuur is .en wat meer duidelijke info over de te nemen kuur ..
Lees de stickyś en shitload topics hier door. Lees nergens wat je al weet en waar jezelf aan denkt
 
Ik twijfel tussen oraal of injectie..en bij oraal dan de

turinobol

En bij injectie testeron maar het spreekt elkaar overal heel erg tegen. Je ziet door bomen het bos niet meer
 
ikzelf zou de tabjes lekker laten liggen en Test gebruiken. 250mg voor week of 16, maar zou eerst flink gaan cutten, want met je huidige 19% zit je wel hoog in vetpercentage.
aan je antwoord te lezen heb je de dikke tekst copy&paste gedaan van een site ergens, en lijk je niet te weten waarvoor Turinabol geschikt is.
Ik twijfel tussen oraal of injectie..en bij oraal dan de

turinobol

En bij injectie testeron maar het spreekt elkaar overal heel erg tegen. Je ziet door bomen het bos niet meer
 
Nou ik had alleen de naam gekopieerd maar ineens ging alles dikke letters ..maar heb aardig ingelezen erover maar die leverproblemen vind ik eigenlijk het lastigste ..maar spreek ook mensen die totaal geen last van hebben ..en over dat Vetpercentage ik ben echt niet dik ben juist heel slank en ik begrijp niet hoe die arbo arts aan dit getal komt ik ga op de sportschool even een weging aanvragen ..want iedereen zegt juist dat ik eerst moet Bulken omdat ik zo mager ben
 
Wat lul je nou? Iedereen zegt test only als eerste kuur.
500mg per week 10 weken, dikke prima.
Je bewijst nu wel zijn punt. Bullshark gaf aan 250mg, jij geeft aan 500mg. Wie weet komt er straks iemand met begin alleen met winstrol etc etc
 
Ik lul niks vraag gewoon normaal iets kan ook wel normale toon beetje normaal reageren is ook niet moeilijk
 
En ik zeg niet kuren en energie steken in je trainingen en voeding. Iemand met dergelijke stats heeft geen flauw idee wat die aan het doen is.
Bedoel je hem of mij ..ik wil echt kuren en verdiep mezelf er echt in alleen zoal je ziet ..verschillende verhalen en meningen
 
Bedoel je hem of mij ..ik wil echt kuren en verdiep mezelf er echt in alleen zoal je ziet ..verschillende verhalen en meningen
Waarom wil je een kuurtje doen, kuren is huren. Je raakt zo goed als alles weer kwijt. Ben je ook bereidt om te cruisen en te blasten ?

Overtuig ons dan even door te posten hoe je traint en waarom op die wijze.
Hoeveel eet je nu en wat eet je dan ?
Doe ook maar een foto van je fysiek :thumb:

Die verschillende verhalen valt toch wel mee, mits je je er echt in verdiept. Orals... waarschijnlijk beter van niet. Voor de rest lijkt het vrij simpel, ze vertellen je nog welke naald je moet gebruiken, zodat je jezelf niet ongelukkig prikt.

Maar begin eens met een bloedonderzoek bij je huisarts. Dan krijg je een idee hoe je er nu voorstaat.

Waarschijnlijk valt er nog veel te verbeteren, voordat je aan anabolen moet gaan denken.
En in de tijd dat je dit allemaal gefixt hebt heb je je voldoende kunnen inlezen om een beter besluit te nemen.
Je bent immers al 40, en gezien bodybuilding een marathon is en geen sprintje, maakt een jaar of 2 uitstellen ook geen f meer uit.
Succes :thumb:
 
Ja ik heb een bloedonderzoek gehad ..maar als ik naturel doe ..wat adviseer je dan als hulpmiddel wat echt helpt qua voeding heb ik een schema ..maar dingen die helpen erbij om iets sneller te gaan als helemaal niks ..
 
Ja ik heb een bloedonderzoek gehad ..maar als ik naturel doe ..wat adviseer je dan als hulpmiddel wat echt helpt qua voeding heb ik een schema ..maar dingen die helpen erbij om iets sneller te gaan als helemaal niks ..
Elke training een rep of een halve kilo erbij... en volhouden. Maak je spieren kapot niet je zelfdiscipline. Focus op je eigen vooruitgang en niet op hoe een ander eruitziet, je weet immers niet wat ze er voor gedaan of gelaten hebben.
En consistent zijn, jaar na jaar.

Welke manier van trainen werkt het beste voor jou ?
Doe je full body, PPL of bro split of ...
 
Elke training een rep of een halve kilo erbij... en volhouden. Maak je spieren kapot niet je zelfdiscipline. Focus op je eigen vooruitgang en niet op hoe een ander eruitziet, je weet immers niet wat ze er voor gedaan of gelaten hebben.
En consistent zijn, jaar na jaar.

Welke manier van trainen werkt het beste voor jou ?
Doe je full body, PPL of bro split of ...
Maar qua preparaten ik gebruik nu eiwitten en aminozuren en creatine ..is er ook nog iets wat ook nog bij kan dragen buiten voeding om natuurlijk..ik zie zoveel dingen staan maar if het echt is ik betwijfel het
 
Maar qua preparaten ik gebruik nu eiwitten en aminozuren en creatine ..is er ook nog iets wat ook nog bij kan dragen buiten voeding om natuurlijk..ik zie zoveel dingen staan maar if het echt is ik betwijfel het
Ik betwijfel of jij advies wilt...of goedkeuring.
Goed eten, beetje creatine en whey en dan ben jij er wel.
Succes :thumb: en blijf gezond.
 
Ik zou wel een oude lul zijn maar. Eet je wel genoeg? Wat zijn je huidige stats? Hoeveel ervaring heb je? Waar kwam je vandaan en waar sta je nu?
Mocht 92kg bij 19% kloppen bij je lengte van 198 dan kan er echt nog wel flink wat bij naturel.
 
Ik wil gaan starten met een kuur ..nu heb ik mij goed laten inlezen ..maar alles spreekt elkaar een beetje tegen ..ik wil graag weten wat de beste opstartkuur is
Dan heb je je niet goed ingelezen prinses
Ik twijfel tussen oraal of injectie..en bij oraal dan de

turinobol

En bij injectie testeron maar het spreekt elkaar overal heel erg tegen. Je ziet door bomen het bos niet meer
Zo goed je fucking research gedaan dat je turinabol zelfs verkeerd schrijft :roflol:
Kanes man
 
pumping82 Wat is je voedings - en trainingsschema, want op anabolen moet je ook in de hoogste versnelling fietsen.
 
Back
Naar boven