AndroidHealthClinic

Beginners kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga stickys eerst wel goed lezen want dit heeft geen zin ..ik wil alleen vragen of iemand ervaring heeft met aankomen en schildklier problemen ..
Eindelijk komt er wat zinnigs uit :thumbs:
 
Ik ga stickys eerst wel goed lezen want dit heeft geen zin ..ik wil alleen vragen of iemand ervaring heeft met aankomen en schildklier problemen ..
Lees dit zovaak..

Je schrijft toch dat je er medicijnen voor neemt, dus je hebt helemaal geen schildklier ‘probleem’.
 
Lees dit zovaak..

Je schrijft toch dat je er medicijnen voor neemt, dus je hebt helemaal geen schildklier ‘probleem’.
Nou als je elke 3 maanden opnieuw ingesteld moet worden .en dan zomaar afvalt door te hoge dosis dan heb je wel nog schildklier probleem
 
Krijg je T3 triiodothyronine of wat is er voorgeschreven dan ?
Je praat over kuren met anabolica en geen advies over eten mbt schildklierproblemen
 
Nou als je elke 3 maanden opnieuw ingesteld moet worden .en dan zomaar afvalt door te hoge dosis dan heb je wel nog schildklier probleem
Als je medicijnen nog niet goed afgesteld zijn dan kun je je dieet er toch ook niet op aanpassen lmao? Je weet immers niet hoe je schildklier bij een bepaalde dosis reageert.

De bedoeling is toch dat je met die medicijnen je schildklier weer normaal laat functioneren.. zorg ervoor dat het goed wordt ingesteld en voor de rest pas je je voeding aan aan de hand wat je gewicht doet, of je nou een versnelde of vertraagde schildklier hebt, dat lijkt me geen hogere wiskunde. Val je af, eet je meer. Kom je aan, eet je minder.
 
Als je medicijnen nog niet goed afgesteld zijn dan kun je je dieet er toch ook niet op aanpassen lmao? Je weet immers niet hoe je schildklier bij een bepaalde dosis reageert.

De bedoeling is toch dat je met die medicijnen je schildklier weer normaal laat functioneren.. zorg ervoor dat het goed wordt ingesteld en voor de rest pas je je voeding aan aan de hand wat je gewicht doet, of je nou een versnelde of vertraagde schildklier hebt, dat lijkt me geen hogere wiskunde. Val je af, eet je meer. Kom je aan, eet je minder.
Ja klopt ik eet nu meer ik was 9 kilo afgevallen zonder iets te doen nu weer gezakt dus kom weer klein beetje aan gaat niet zo snel jojo effect
 
Krijg je T3 triiodothyronine of wat is er voorgeschreven dan ?
Je praat over kuren met anabolica en geen advies over eten mbt schildklierproblemen
Eutyrox 137mcg
 
Niet kuren nu, lekker beginnen met lezen, leren en ervaren wat training en voeding met je lichaam doet. Dit is ook de enige manier om er voor jou achter te komen hoe je lichaam/schildklier reageert op inspanning en training... Dit alvorens je nadenkt over kuren met AAS.
 
Eutyrox 137mcg
T4(Levothyroxine)dus. met dosisverdeling 25, 50, 75, 88,100, 112, 125, 137, 150, 175, 200 mcg kun je mooi uitproberen waar je goed op gaat.
 
Heb ik gedaan in ander topic ik weeg 90 kilo 198cm .eet nu 2850 calorieën te weinig heb ik gehoord .eiwitten 215g vet118 gram suiker 80gram en vezels 35 gram .ik neem eiwitten en creatine en aminozuren dat advies kreeg ik van de sportschool trainer en ik slik schildklierhormoon omdat mijn schildklier stil staat

ja dat is echt te weinig, en de sportschool trainer geeft je het advies om een schildklierhormoon te slikken? Vindt dit wel zorgelijk maar goed de trainert kan er verstand van hebben hoor. Heb je bewijs meegekregen dat je schildklier stil staat? Lijkt mij sterk hoor dan zou je toch veel zwaarder moeten wegen dan nu!
 
Als je schildklier stil staat kom je aan.
Wie heeft dit geconstateerd?
Hoe lan moet je aan medicatie? En welke medicatie heb je nu?
Medicatie op voorschrift?.
 
Back
Naar boven