WesselvR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 280
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
Hoi, hoe heb je vp gemeten?
9 weken in een cut moest je normaal al veel verbetert zijn en van welke vp % kom je?
Als je ziet dat er niks meer af gaat moet je dieper kcalls in gaan lijkt me dat je dan een plateau hebt.
Wat is je doel ? Als ik in mijn cut zit dat is op dit moment 12% ik ga tot 8% dan stop ik en ga ik terug behouden ik doe het niet te lang heb het niet graag om onder onderhoud te zitten.
Heb je ook een cheatmeal?
Vetpercentage is gemeten door 3 punts huidplooi meting én door een of ander apparaat.
Over anderhalve week zal ik zien hoe ik er nu bij sta. Heb niet de mogelijkheid om dit te meten waar ik zelf train, want wil het door dezelfde persoon en hetzelfde apparaat laten meten.
Aangezien ik al zo laag in mijn kcal zit ben ik bang dat ik te diep ga en dat dat slecht is voor mijn lichaam.
Trainen gaat wel goed, kracht blijft netjes behouden en boek daar zelfs progressie in.
Er zit natuurlijk geen maximaal aantal weken aan hoe lang je cut mag duren, maar denk dat ik hoe dan ook eind Mei stop ongeacht welke progressie ik dan geboekt heb.
Een tijdje op onderhoud eten en vervolgens weer opnieuw, kijken of dat werkt.