MuscleMeat

Beginners vraagjes

Bezoekers in dit topic

Gretska

Novice
Lid geworden
26 dec 2019
Berichten
8
Waardering
6
Lengte
1m88
Massa
88kg
Hoi allemaal.

Ben nieuw hier, mijn eerste berichtje.

Jarenlang niks aan sport gedaan, sinds 2 weken bezig met opdrukken.
Nou, vandaag crosstrainer erbij gedaan voor 45 minuten, plus een aantal opdruk sessies en nog wat rondgelopen met een dumbbell van 15 kg.
Volgende maand ga ik naar de gym.

Mijn vraag is: Na deze sessies van vandaag voel ik me best wel slap, denk dat dat normaal is? Spieren begonnen wat te trillen, aangezien ik nooit iets doe. Wanneer is het het verstandigst om weer verder trainen, eventueel morgen?
 
Hoeveel pushups kan je in één set?
 
Nu loom is overmorgen zuur/stram
Hoort er bij. Pushups gewoon blijven doen iedere dag, des te eerder ben je van je spierpijjn af.
 
Raar fenomeen hè dat trainen
 
Nu loom is overmorgen zuur/stram
Hoort er bij. Pushups gewoon blijven doen iedere dag, des te eerder ben je van je spierpijjn af.

Thanks voor de antwoorden!
 
Succes met jouw doelen.
Ik heb je een like gegeven dus ik verwacht een like terug.
Zo draait het hier.
 
Wat is je doel?

Is je voeding op orde?
Wat voor schema ga je trainen als je begint.
Want zo te horen doe je nu enkel cardio.
 
Wat is je doel?

Is je voeding op orde?
Wat voor schema ga je trainen als je begint.
Want zo te horen doe je nu enkel cardio.

Doel is op dit moment inderdaad om puur conditie te vergroten en op den duur meer te vervangen voor kracht, om sterker te worden.
Verder heb ik nog geen specifieke dingen waar ik me op focus. In de gym zelf gaat dat wel komen en wil ik me wat meer verdiepen in voeding en schema's.

Voeding wat ik tot nu toe nuttig is wel oké en basic. In de ochtend havermout, kwark etc. Tussendoor wat groente, fruit en in de avond een standaard maaltijd. Maar heb me hier nog niet in verdiept.
 
Doel is op dit moment inderdaad om puur conditie te vergroten en op den duur meer te vervangen voor kracht, om sterker te worden.
Verder heb ik nog geen specifieke dingen waar ik me op focus. In de gym zelf gaat dat wel komen en wil ik me wat meer verdiepen in voeding en schema's.

Voeding wat ik tot nu toe nuttig is wel oké en basic. In de ochtend havermout, kwark etc. Tussendoor wat groente, fruit en in de avond een standaard maaltijd. Maar heb me hier nog niet in verdiept.
Leesvoer :)
zal je veel aan hebben.
Eerte link post 1 en excel post 2.
 
Leesvoer :)
zal je veel aan hebben.
Eerte link post 1 en excel post 2.

Top, bedankt!
 
Back
Naar boven