MuscleMeat

Beginnerskuur mening

Bezoekers in dit topic

PingPang

Novice
Lid geworden
15 jul 2021
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Beste,

Ik train ondertussen al 4 jaar en kwam van de 60kilo naar de 82/83kg met +- 11% bodyfat. Ik zou graag een eerste keer willen kuren. Ik heb op dit forum gelezen Test-E + winstrol. Zou dit een goede keuze zijn?
Ik ben 1m77 - 83kg - 11% bodyfat

Kuurschema:
week 1-6: 50/60mg winstrol
Week 1-10/11: Test-E 500mg/week

Alvast bedankt om me te helpen.
 
Geen PCT? Voor de rest oké, Weet niet of winstrol toevoegen nog nuttig is. Op test-e maak je prima gains na eerste kuur als voeding/training hier aan aangepast is.
 
Test op 500mg per week vind ik teveel om mee te starten helemaal als 1e kuur, zou deze lekker op 250mg houden verhogen kan altijd. Misschien een idee om HCG mee te laten lopen vanaf start kuur?
 
Test op 500mg per week vind ik teveel om mee te starten helemaal als 1e kuur, zou deze lekker op 250mg houden verhogen kan altijd. Misschien een idee om HCG mee te laten lopen vanaf start kuur?
Beste,

kan je me wat meer info geven ivm HCG en welk effect het bij de kuur heeft?
 
kan je me wat meer info geven ivm HCG en welk effect het bij de kuur heeft?
google wow GIF
 
Bij deze mijn persoonlijke uitleg/persoonlijke ervaring.
Google is een goed werkende zoekmachine die het antwoord op jouw vraag goed kan beantwoorden.
 
Naar mijn weten zijn er momenteel nog geen harde bewijzen dat een pct of hcg zorgt voor een versnelde herstel.
 
Naar mijn weten zijn er momenteel nog geen harde bewijzen dat een pct of hcg zorgt voor een versnelde herstel.
Dat klopt. Wel kan het gedeeltelijk de spermaproductie in stand houden en daarmee het volume van je ballen. Met wat geluk bevordert het herstel nadien, maar dat is inderdaad speculatief.
 
Dat klopt. Wel kan het gedeeltelijk de spermaproductie in stand houden en daarmee het volume van je ballen. Met wat geluk bevordert het herstel nadien, maar dat is inderdaad speculatief.

Hier kan ik mij wel in vinden, idd volume in je ballen is met hcg echt meer dan zonder! Ik had altijd begrepen om hcg gelijk mee te zetten zodra je gaat beginnen kuren. In het verleden trokken mijn ballen dan ook helemaal terug maar icm hcg lekker de volume erin.
 
Back
Naar boven