AndroidHealthClinic

Beginnerskuurtje 2019 voorstel

Bezoekers in dit topic

Newguy2019

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2018
Berichten
45
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

graag een expertise gehad over mijn kuurvoorstel.

Week 1-5: 45mg Diana
Week 1-8: 600mg Tren-E
Week 1-8: 600mg Test-E
Week 10-12: Nolvo 40mg
Week 12-14: Nolvo 20mg

Iemand zei me dat ik er ook perfect Boldonone bij zou kunnen nemen, maar weet niet of dit een meerwaarde gaat zijn?

Ik spuit in de bil, vroeger ging dat spuiten moeilijk, maar dat was altijd met een 5ml spuit. 3ml is beter?
 
Laatst bewerkt:
Expertise ga je vanuit mijn hoek niet krijgen, wel een vraag:

De stats bij je avatar zijn kloppend ?
 
Noem je dit een beginnerskuurtje? :roflol:
Beginnerskuur om het jaar 2019 mee te starten. Niet als eerste kuur.

Wou het nog aanpassen, maar kan nergens een button vinden met 'bewerk' :p
 
Expertise ga je vanuit mijn hoek niet krijgen, wel een vraag:

De stats bij je avatar zijn kloppend ?
Yes, alleen het vetpercentage weet ik niet direct hehe :p
 
Wat is je kuurverleden? Wat is je doel met deze kuur? Is de foto op je avatar een foto van je huidige shape?
De foto is zonet genomen.

mijn eerste kuur was een Test-deca kuurtje. Dit zou mijn tweede kuur worden die ik ooit gedaan heb.
 
Oké, wel eens over nagedacht om er eerst een procentje of 7 a 8 af te cutten en dan te gaan kuren / bouwen ?
 
Het
Oké, wel eens over nagedacht om er eerst een procentje of 7 a 8 af te cutten en dan te gaan kuren / bouwen ?

Ik weet niet of het cutten direct nodig is (zie mijn foto). Vetpercentage heb ik gewoon geen idee van hoeveel ik heb haha. Dacht meer aan eerst wat te bulken voor ik ging cutten. Maar daarbij ook deze topic. Alle discussies zijn welkom, nog niks aangekocht :D
 
En wat is je doel met deze kuur? Hoe ziet je voedingsschema eruit?
Ik wil mass-kracht bijkrijgen. Mijn voedingschema is in de maak door een coach. Gebaseerd op 4250 call
 
Avatar schat ik wel wat lager in als 19%

Weliswaar mag er mijns inziens gerust nog wat af (qua vet) dan lijkt me dat je een veel betere basis hebt om te bouwen.
Anders zou je zo maar eens heel vlug te vet kunnen worden
 
Avatar schat ik wel wat lager in als 19%

Weliswaar mag er mijns inziens gerust nog wat af (qua vet) dan lijkt me dat je een veel betere basis hebt om te bouwen.
Anders zou je zo maar eens heel vlug te vet kunnen worden

Wat stel je dan voor? Zou ik dan eerder een winny-test kuur nemen of? Ik heb helemaal nog nooit een cutkuur geprobeerd dus dat is een grijze zone :-)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Wat stel je dan voor? Zou ik dan eerder een winny-test kuur nemen of? Ik heb helemaal nog nooit een cutkuur geprobeerd dus dat is een grijze zone :-)

Kan ik je niet in adviseren, geen verstand van. Ik gebruik alleen melk :cool:

Ik lees hier al wel enkele jaren mee op het forum, dus de vragen die ik stel(de) en suggesties die ik doe (deed) zijn op basis van opgedane kennis.
 
Kan ik je niet in adviseren, geen verstand van. Ik gebruik alleen melk :cool:

Ik lees hier al wel enkele jaren mee op het forum, dus de vragen die ik stel(de) en suggesties die ik doe (deed) zijn op basis van opgedane kennis.
Aight, alvast bedankt dan voor de moeite =D
 
Ok duidelijk.
Als dit je tweede kuur wordt vind ik 600 mg test e, 600 mg tren e en 45 mg dianabol best veel. Je zit de eerste weken al aan 1,5 gr aan gear. Boldenone zou ik dan helemaal achterwege laten. Ik weet niet wat de doseringen waren in je eerste kuur maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn geweest aangezien je al direct 2 compounds hebt toegevoegd. Op zich zou je op 600 mg test e al best veel gains kunnen maken. Tren zou ik zelf nog achterwege laten. Je kunt eventueel nog eens 200 mg deca toevoegen. Nandrolone staat namelijk wel bekend als een goede massabouwer.
Ik zou sowieso niet gaan cutten, gewoon kleine surplus en 500-600 mg test e.

Ja ik deed toen 600mg test en 600mg deca. Geluisterd naar degene die mij dat toen verkocht (was ook een vriend die boddybuilding deed), maar is volgens mij best veel nu ik er wat meer van weet als eerste kuur.

Oke, ik ga het eens proberen met enkel diana en test-e 600mg (of bedoelde je enkel test-e only)?
Met Nandrolone weet ik het niet zo goed, je verliest ook weer veel, minder leuk voor het zelfvertrouwen hehe :P
 
Behoorlijke dosering voor 2de kuur

1-10/12 500/600mg test e
1-10/12 200/400 maste e

Mooi 2de kuurtje met over het algemeen weinig sides
 
Behoorlijke dosering voor 2de kuur

1-10/12 500/600mg test e
1-10/12 200/400 maste e

Mooi 2de kuurtje met over het algemeen weinig sides

En waarvoor is de combi met Maste-e goed?
Over dit product nog niet veel gezien (of niet goed opgelet) :D
 
Ik zou zeggen ga je er zelf er eens wat in verdiepen valt genoeg over te vinden, mast is een hele goede compound bij heel veel kuren voor een betere ae verhouding

Valt genoeg over te vinden dus je mag er zelf ook wel wat voor doen om dit op te zoeken, hier leer je namelijk veel van.
 
@ts vind het een flinke dosis als ik je shape zie, voor iemand die nog nooit gekuurd heeft vind ik je shape al matig.
Ik kom je niet vertellen dat je niet moet gaan kuren want dat is eigen keus, maar als ik jou was zou ik je voedingspatroon eens herzien. Ik kan mij niet voorstellen dat die is zoals die hoort te zijn.
 
Ik zie net een ander topic van je, mijn vermoedens worden bevestigd..je weet niet eens hoe je een voedingschema moet opstellen.
 
Ik zie net een ander topic van je, mijn vermoedens worden bevestigd..je weet niet eens hoe je een voedingschema moet opstellen.
Neen klopt, vroeger deed mijn coach dat. Ben ondertussen alles kwijt en ben nu zelf even op zoek naar een goede manier van samenstellen :-)
 
Back
Naar boven