Fitness Seller

Beginnerskuurtje 2019 voorstel

Bezoekers in dit topic

Ja tuurlijk raadt hij dat aan, zo verkoopt hij ook meer :roflol:
Ik zou de dianabol ook achterwege laten. Orals als kickstart zijn voor mensen die heel ongeduldig zijn en het liefste vanaf dag 1 al 'iets willen voelen' maar netto gezien zal het geen resultaat opleveren. Daarnaast is dianabol sowieso troep. Veel oestrogene bijwerkingen zoals kilo's vocht en misschien wel gyno. Zeker als je boven de 12% zit grotere kans hierop. Goed dat je je inleest nu en advies aanneemt, kunnen velen nog wat van leren hier :thumbs:

Jij bent troep.

OT:

1-4 dianabol 30mg ed (optie)
1-14 testosteron 500mg ew
1-14 primobolan 400mg ew
17-20 clomid 50mg ed

Meer dan genoeg dit.
 
Ik wil mass-kracht bijkrijgen. Mijn voedingschema is in de maak door een coach. Gebaseerd op 4250 call
En wat zegt je coach van je kuurvoorstel en wat raadt hij aan?
 
En wat zegt je coach van je kuurvoorstel en wat raadt hij aan?
Kuren is slecht... Zijn herbalife producten zijn 10 x beter zegt ie :rolleyes:
 
Oké, wel eens over nagedacht om er eerst een procentje of 7 a 8 af te cutten en dan te gaan kuren / bouwen ?

dan blijft er niks over is dit je advies? hij kan toch makkelijk bulken op dit vet%
 
Hey Bert wat die je in het zwarte gedeelte van het forum. Hup hup weg Jij
Mij inlezen. :trollface:
Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit...
Ik had toekomstplannen m.b.t. AAS; deze heb ik overigens even aan de kant geschoven. 600 mg Tren vind ik overigens geen beginnerskuur, en ook geen dosering voor een 2e kuur. Slechts mijn bescheiden mening.
 
Niet zo serieus mannen.
 
Ik vind dianabol inderdaad troep en zeg ook nog waarom ook. Het enige wat jij doet is een kinderachtige reactie plaatsen zonder verdere uitleg van hoe en waarom.

Was een grapje man..

Ik ga hier nu wel even op in. Ik begrijp dat je dianabol troep vindt, daar kan ik heus inkomen. Ik vind het zelf fijn spul. Maar zelf wel achterlijke doseringen trenbolone nemen.. net of je daar gezonder van wordt.
 
dianabol is volgens mij het enige Anabool steroid dat ontwikkeld is om sportprestaties te verbeteren
 
Ze zouden een injecteerbare vorm van dianabol moeten maken. Van orals krijg ik zware maag aids
 
Volgens mij moet ik me maar blijven herhalen maar die keer dat ik zoveel tren heb gezet was voor 3 weken en eenmalig. Heb ik van geleerd en doe ik niet meer.

Kan me nog goed herinneren dat onze forum aas guru Big Cat (rip) dit zei over dianabol. Meer heb ik er niet aan toe te voegen.
Methandienone : of Dianabol. Nagenoeg onbruikbaar in de cut, en in de bulk, zoals gezegd, niet veel nut voor orals, omdat de gains toch niet blijven. Ikzelf zou het daarom niet meer gebruiken, maar er zijn mensen die het mss wel leuk vinden omwille van twee gekende effecten van dbol. Het eerste is dat het je op korte tijd opblaast, geeft je een natte maar erge volumineuze look. Ik persoonlijk zou die vermijden omdat je evengoed kan uitschreeuwen dat je een cycle of blast begonnen bent, iedereen ziet meteen het verschil, maar er zijn instanties waar mensen dat mss leuk vinden. Ik denk maar aan buitenwippers of zo, die het toch moeten hebben van hun dreigende gestalte. Een ander effect is dat in relatief beperkte dosis van 30-40mg een uurtje voor de training, dbol een ongekend sterke pump geeft. Enkel insuline, voor zover ik weet, geeft een nog sterkere pump. Er zijn genoeg mensen die blijkbaar graag geld geven aan preworkouts voor wat pump, dus waarschijnlijk wel mensen die dit ook de moeite vinden.

Ik ken dat stukje inderdaad. Doet mijn mening niet veranderen over dianabol. Ik ga er altijd goed op (ook de enige oral die ik neem).

Het was uiteindelijk gewoon een grapje. Ik heb verder gewoon respect voor je, en ik kan je posts over het algemeen gewoon waarderen.
 
Hij noemt dianabol troep, dat kan natuurlijk niet hè..

Voor de rest snap ik niet wat er zo grappig aan is?
Het gaat mij ook niet om welke middelen troep zijn. Ik heb er geen ervaring mee en genoeg mensen vinden alle AAS troep, dat terzijde. Daar ga ik verder ook niet over oordelen.
Het ging mij om onderstaande en het feit dat je dit over wovano roept:P. Ik vond je reactie wel grappig.
Ik vind dianabol inderdaad troep en zeg ook nog waarom ook. Het enige wat jij doet is een kinderachtige reactie plaatsen zonder verdere uitleg van hoe en waarom.
Exactly.
 
Volgens mij moet ik me maar blijven herhalen maar die keer dat ik zoveel tren heb gezet was voor 3 weken en eenmalig. Heb ik van geleerd en doe ik niet meer.

Kan me nog goed herinneren dat onze forum aas guru Big Cat (rip) dit zei over dianabol. Meer heb ik er niet aan toe te voegen.
Methandienone : of Dianabol. Nagenoeg onbruikbaar in de cut, en in de bulk, zoals gezegd, niet veel nut voor orals, omdat de gains toch niet blijven. Ikzelf zou het daarom niet meer gebruiken, maar er zijn mensen die het mss wel leuk vinden omwille van twee gekende effecten van dbol. Het eerste is dat het je op korte tijd opblaast, geeft je een natte maar erge volumineuze look. Ik persoonlijk zou die vermijden omdat je evengoed kan uitschreeuwen dat je een cycle of blast begonnen bent, iedereen ziet meteen het verschil, maar er zijn instanties waar mensen dat mss leuk vinden. Ik denk maar aan buitenwippers of zo, die het toch moeten hebben van hun dreigende gestalte. Een ander effect is dat in relatief beperkte dosis van 30-40mg een uurtje voor de training, dbol een ongekend sterke pump geeft. Enkel insuline, voor zover ik weet, geeft een nog sterkere pump. Er zijn genoeg mensen die blijkbaar graag geld geven aan preworkouts voor wat pump, dus waarschijnlijk wel mensen die dit ook de moeite vinden.
Oké, interessant en leerzaam (voor mij althans). :D Thanks.
 
Het gaat mij ook niet om welke middelen troep zijn. Ik heb er geen ervaring mee en genoeg mensen vinden alle AAS troep, dat terzijde. Daar ga ik verder ook niet over oordelen.
Het ging mij om onderstaande en het feit dat je dit over wovano roept:P. Ik vond je reactie wel grappig.

Exactly.

Nogmaals ik heb verder erg veel respect voor hem zoals ik voor de meeste vaste leden heb hier. Ik kan soms alleen wat bot overkomen.
 
Nogmaals ik heb verder erg veel respect voor hem zoals ik voor de meeste vaste leden heb hier. Ik kan soms alleen wat bot overkomen.
Duidelijk, het is al goed. Zie karma. :thumbs:
 
Back
Naar boven