Fitness Seller

Beginnerskuurtje

Bezoekers in dit topic

Afhankelijk hoe jij het verdeeld.

MA/DO 2x 250mg
DI/VRIJ 2x 250mg

Of whatever. Het gaat erom dat je +- 2 weken niks doet tussen die laatste injectie en je nakuur. Die paar dagen extra gaan echt geen verschil maken.

Het is in ieder geval geen week extra.

als iemand allen NK's wint van 2015 t/m 2025 hoeveel jaar is dit?
 
Kunnen wel verder discussiëren maar dat zou mierenneuken zijn. We bedoelen hetzelfde iig :p
Klopt. Ik begon er ook niet mee.

hahaha wat een idioot ben jij zeg niemand zet de injectie aan het eind van de week.

als er staat week 1-14 een kuur dan concludeer ik dat iemand het op maandag zet als iemand het twee keer in de week zet zou iemand de injectietijden erbij zetten bv maandag donderdag
Daarom gaan we ook niet uit van jouw ''conclusies''. Zoals ik al eerder had aangegeven: iedereen die zich een beetje heeft ingelezen over 't gebruik van steroids, weet dat het splitten van de test dosis zorgt voor betere bloedwaarden. Dat jij hier niet van op de hoogte bent, verbaast me inderdaad niks.

tellen begint pas de dag erna, waar heb je het over?

maandag week 14 laatste injectie maandag week 17 eerste tab nolvadex of clomid, volgens mij is dit drie weken!

laatste injectie vrijdag week 14 dan begint nakuur op vrijdag week 16, als je dit bedoelt waarom heb je dan niet gelijk gezegd tegen TS dat hij meer dan twee weken op deze manier wacht met nakuur?
Tellen blijft nog moeilijk zie ik. Dit bevestigt alleen mijn eerdere post omtrent het niet afmaken van de basisschool. Chapeau.
 
Back
Naar boven