AndroidHealthClinic

Beginnerskuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nunzio

Novice
Lid geworden
24 mrt 2020
Berichten
23
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Oke ik wil aan een kuur beginnen na 3 jaar trainen,
Wie kan info geve met het volgende,,
200ml nandrolone deca per week
250ml sustanon per week
Nolvadex nakuur 4 weke na 2 weken einde kuur,..
Is dit een goede beginner kuur van 12 weken ? Of wordt er iets anders aangeradde
 
Oke ik wil aan een kuur beginnen na 3 jaar trainen,
Wie kan info geve met het volgende,,
200ml nandrolone deca per week
250ml sustanon per week
Nolvadex nakuur 4 weke na 2 weken einde kuur,..
Is dit een goede beginner kuur van 12 weken ? Of wordt er iets anders aangeradde

3 jaar ? Da's nog niet zo lang. Hou dat vol :thumb:
 
Is innd nog niet zolang maar ik wacht al 7 jaar op dit moment ben al 14kilo bijgekomen op 3 jaar en groei niet meer en wil graag een pak meer massa
Thabks, heb goede motivatie gehad
 
Goe bezig makker, ik dacht eerst da ge ook meer ging zette inplaats hier sta👍
 
Hahahha maja.
 
Mss u stats zette, gewicht , groote , vetpercentage,...
 
Ge weet welke motivatie merks,.. 14 kilo is echt ik kom van 58 a 61 kilo ofzoiets vroeger 2014
 
Gewicht 78kilo, lengte 1m75, vetpercentage 14%
 
Zoek het zelf op
Hij vraagt toch maar wat , hij wil geholpe worden ën met jullie ervaring niet met iemand dat er niets vanaf weet daarom komt hij hier raad vragen denk ik dan..
 
  • Like
Waarderingen: CUPY
Yess hier mense meer ervaring met die shit daarom mense hier weten beter wat moet en hoe. Kan ik wat ervaring opdoen en bijleren
 
Jezus ik moet alles 2x lezen om het te begrijpen, denk eerst even goed na over wat je wil gaan zeggen voordat je gaat typen.

Oke ik wil aan een kuur beginnen na 3 jaar trainen,
Wie kan info geve met het volgende,,
200ml nandrolone deca per week
250ml sustanon per week
Nolvadex nakuur 4 weke na 2 weken einde kuur,..
Is dit een goede beginner kuur van 12 weken ? Of wordt er iets anders aangeradde

Maar dit kan wel ja, maar je zit al in week 4 zei je toch?
 
Yep dt klopt, week 4 al. ja ik ben voorzichtig met wat ik hier neertype sommige zijnniet echt behulpzaam maar afbbrekend daarmee let ik wat op,..
 
mmh ok, mijn excuses daarvoor, had ik nog niet eens door.
 
Oke ik wil aan een kuur beginnen na 3 jaar trainen,
Wie kan info geve met het volgende,,
200ml nandrolone deca per week
250ml sustanon per week
Nolvadex nakuur 4 weke na 2 weken einde kuur,..
Is dit een goede beginner kuur van 12 weken ? Of wordt er iets anders aangeradde
 
Is innd nog niet zolang maar ik wacht al 7 jaar op dit moment ben al 14kilo bijgekomen op 3 jaar en groei niet meer en wil graag een pak meer massa
Thabks, heb goede motivatie gehad
Bs je kan nog groeie op jou gewicht en lengte.
 
Ik ben 26 jaar oud, ik train echt iedere dag bijna 3 jaar lang, ervoor met ups en downs 2 jaar maar tel ik niet mee dus hou het op 3 jaar serieus gemotiveerd. Ben van pak 60 kilo naar 84kilo in vetmassa gegaan beetje drooggetraind tot 75kilo +- en zit nu op 78kg natuurlijk met vetpercentage van 14 tot max 15%
 
  • Like
Waarderingen: CUPY
Yep dt klopt, week 4 al. ja ik ben voorzichtig met wat ik hier neertype sommige zijnniet echt behulpzaam maar afbbrekend daarmee let ik wat op,..
Dus je gaat 4 weken wat spuiten in je lichaam en dan pas vragen of het überhaupt iets is. Had je dit niet beter eerst kunnen uitzoeken ? Verder niks mis met je kuur. Hoelang ga je hem doen ?
 
  • Like
Waarderingen: CUPY
Mmh, maar heb het gevoel dat ik niks bijkom ik speel met gewichte pak supplementen zoals l-carnitine, creatine, bcaa/aminoos, shakes, pre workouts als hulpmiddelen
 
Back
Naar boven