Hallo allemaal,
Ik heb wel eens wat aan fitness gedaan, niet veel overigens.
Allereerst is het niet mijn bedoeling om een enorme kleerkast te worden, zoals veel van jullie
Daarom zal ik ook niet alle oefeningen hoeven te denk.. (denk ik), al heb ik wel gelezen dat rug, heupen en dijen belangrijk is voor de groei van de rest van je spieren (biceps, triceps, etc.)..
Ik ben 1m83 en weeg zo'n 60kg.. jaja
Er moet echt veel meer bij.. ik heb een snelle spijsvertering en het lukt me niet om aan te komen.
Dit zijn mij vragen:
1. Hoeveel setjes per dag zou ik moeten doen en hoeveel herhalingen van elke set en heeft dit dan betrekking op slechts één oefening?
2. Hoeveel tijd moet er tussen elk setje zitten?
3. Ik heb ook gezien dat je met dumbbells (2x 5kg op dit moment) heel wat verschillende soorten oefeningen kunt doen, voor meerdere spiergroepen. Zou ik, om te beginnen, hiermee kunnen volstaan?
Bedankt alvast.
Ik heb wel eens wat aan fitness gedaan, niet veel overigens.
Allereerst is het niet mijn bedoeling om een enorme kleerkast te worden, zoals veel van jullie

Ik ben 1m83 en weeg zo'n 60kg.. jaja

Dit zijn mij vragen:
1. Hoeveel setjes per dag zou ik moeten doen en hoeveel herhalingen van elke set en heeft dit dan betrekking op slechts één oefening?
2. Hoeveel tijd moet er tussen elk setje zitten?
3. Ik heb ook gezien dat je met dumbbells (2x 5kg op dit moment) heel wat verschillende soorten oefeningen kunt doen, voor meerdere spiergroepen. Zou ik, om te beginnen, hiermee kunnen volstaan?
Bedankt alvast.
Laatst bewerkt: