AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 16 juni 2012!

Bezoekers in dit topic

Eddine

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2009
Berichten
20.784
Waardering
2.024
Lengte
1m88
Massa
120kg
Dames en heren,


Voor de ijzerbroeders en staalzusters onder ons wordt 16 juni dit jaar weer een beginnerswedstrijd powerliften georganiseerd door de juniorenselectie van de NPB (onder leiding van bondscoach Pjotr v.d. Hoek).
De wedstrijd wordt gehouden op het Olympisch sportcentrum Papendal (http://www.sportcentrumpapendal.nl/home).

Deze beginnerswedstrijd is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in powerlifting en eens een wedstrijd mee wilt doen om het te ervaren.
Er zitten buiten inschrijfgeld van 5 euro geen verplichtingen aan vast. Je hoeft dus niet zoals andere wedstrijden van de NPB lid te zijn van de bond.

Buiten dat krijg je voor de 5 euro ook gewoon sportdrankjes en een banaantje voor tijdens de wedstrijd.

Wel hopen wij uiteraard dat jullie na een leuke wedstrijd ervaring de smaak te pakken krijgen en lid worden.
__________________________

Hoe zit deze wedstrijd in elkaar?

Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zullen de deelnemers ingedeeld worden in gewichtsklasses en daarna strijden om de hoogste wilks punten ([Link niet meer beschikbaar]). Voorbeeld van indeling is heren onder 93kg en heren boven 93kg.

Er wordt gebruik gemaakt van IPF-goedgekeurde Eleiko halters, halterschijven en squat-/benchracks.

De lifters mogen naar eigen wens gebruik maken van riem, polsbanden, kniebanden en kniesleeves.

__________________________

Dus wees er snel bij, dan heb je nog genoeg tijd om je voor te bereiden op deze wedstrijd!

Voor verdere vragen met betrekking tot de wedstrijd, reglementen, powerlifting in het algemeen of je eigen lifts ter goedkeuring of iets dergelijks kan je altijd hier terecht.


Weging: vanaf 9.30
Begin wedstrijd: 11.00


Inschrijven bij powerliftingtalent@hotmail.nl


Met sportieve groet,


Ziyed Badreddine (namens de NPB)
www.powerliftingbond.nl


P.S. op de kalender staat dat er ergens in mei een beginnerswedstrijd is, maar dat klopt dus niet!
 
Ok dan, dit jaar doe ik mee. Nog even een vraag over de inschrijving, welke gegevens hebben jullie nodig, en waar maak ik het geld naar over?
 
Naam, gewicht, leeftijd moet genoeg zijn. Geld kan je ter plekke gewoon doen.
 
Oke, thanks, mail verstuurd.
 
hallo iedereen,

we hebben al 1 officiele inschrijving.

Kunnen jullie wel met het inschrijven even ook je telnr en stad waar je woont meesturen.

Telnr word alleen gebruikt als er een belangrijke verandering op het laatste momen is dat je moet weten. Niet om te gebruiken voor telemarketing doeleinden.
 
al 7 officiele inschrijvingen, cut off point is 30.

dus wees er snel bij
 
pjotr kunnen ritchie en ik nog eens meedoen? ik bel raphael nog ff of hij ook meekomt, zou leuk zijn maar ritchie en ik willen sowieso vorig jaar nog eens (beter) overdoen:) groetjes dominique
 
Nu hebben we al 11 inschrijvingen
 
Op naar de 30
 
Maar eens proberen :)
 
Ik heb mij ingeschreven.

Voelde me wel een beetje bezwaard om naar het adres powerlifting "talent" te mailen.

Moet ik nog wat gaan waar maken ook zeker.
 
De teller staat al op 16 inschrijvingen.
En we hebben nog niet eens de flyer gepost bij the gyms.

Gaat een mooie dag worden.

gr Pjotr (weak01)
 
En nu staat de teller op 18 inschrijvingen.
 
Goeie zaak!
 
ik gok dat je er nu nog 1 hebt pjotr
 
i had a hunch :D
 
en de teller staat op 20 inschrijvingen we hebben nog plek voor 10 lifters dus wees er snel nij
 
Back
Naar boven