Fitness Seller

Aankondiging beginnerswedstrijd powerlifting 24-09-2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn er ook dames die zich ingeschreven hebben Pjotr?

officieel al 1 en nog 1 die zich semi heeft ingeschreven ken jij niet wat dames daarvoor
 
Ik zal hem bij ons ook even ophangen van de week.
 
Ik zal hem bij ons ook even ophangen van de week.

super de meer deelnemers de beter natuurlijk. leuke dag met een drankje aan het einde.
 
officieel al 1 en nog 1 die zich semi heeft ingeschreven ken jij niet wat dames daarvoor

Ik ken eigenlijk geen andere dames die interesse hebben in krachtsport. Voor de rest denk ik ook niet dat de dames van het forum hier aan mee willen doen, die zijn meer gericht op bodybuilding.

Helaas mag ik ook niets ophangen in de sportschool, heb dat al eens eerder gevraagt..
 
Ik ken eigenlijk geen andere dames die interesse hebben in krachtsport. Voor de rest denk ik ook niet dat de dames van het forum hier aan mee willen doen, die zijn meer gericht op bodybuilding.

Helaas mag ik ook niets ophangen in de sportschool, heb dat al eens eerder gevraagt..

ja dat is wel jammer maar niks aan te doen
 
We hebben nu 14 volledige inschrijvingen en er zijn nog 3 weken om in te schrijven kom op mensen. Laten we kijken of we de 20 plus kunnen halen.
 
Ik ken eigenlijk geen andere dames die interesse hebben in krachtsport. Voor de rest denk ik ook niet dat de dames van het forum hier aan mee willen doen, die zijn meer gericht op bodybuilding.

Helaas mag ik ook niets ophangen in de sportschool, heb dat al eens eerder gevraagt..

Waardeloze sportschool als je niet eens zoiets neer mag hangen
 
Toch wel erg mooi als je dat zou halen. Zou betekenen dat er nog aardig wat interesse voor is.

Edit.. ik zal eens kijken of ik ook nog geinteresseerden kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel erg mooi als je dat zou halen. Zou betekenen dat er nog aardig wat interesse voor is.

Edit.. ik zal eens kijken of ik ook nog geinteresseerden kan vinden.

mooi zo en ja het aantal loopt op.


Nu al 15 officielle inschrijvingen
 
klinkt wel leuk, en als beginner heb je daar dus ook echt wat te zoeken? je hoeft geen 200 te kunnen squatten?
 
klinkt wel leuk, en als beginner heb je daar dus ook echt wat te zoeken? je hoeft geen 200 te kunnen squatten?
Ja, juist als beginner is dit een goede eerste wedstrijd :D
 
klinkt wel leuk, en als beginner heb je daar dus ook echt wat te zoeken? je hoeft geen 200 te kunnen squatten?

nee al squat je 20kg maakt echt niet uit doe mee is een mooie ervaring. en ontmoet andere mensen die deze sport ook leuk vinden

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 16:31 ----------

16 inschrijvingen al
 
Er zijn nu al 17 inschrijvingen gaat echt de goede kant op.

Heb er zin in.
 
maak er maar 20 van:D, bob456, tom509 en ik kom ook.
 
maak er maar 20 van:D, bob456, tom509 en ik kom ook.

stuur effe een mailtje naar powerliftingtalent@hotmail.nl met jullie gegevens.

Dan kan ik jullie officilee inschrijven en kunnen jullie de definitieve uitnodiging een week voor de wedstrijd met alle details tegemoet zien.

En super dat jullie willen meedoen.

Dus nu al 20 inschrijvingen laten we voor 30 gaan dat zou super zijn.
 
stuur effe een mailtje naar powerliftingtalent@hotmail.nl met jullie gegevens.

Dan kan ik jullie officilee inschrijven en kunnen jullie de definitieve uitnodiging een week voor de wedstrijd met alle details tegemoet zien.

En super dat jullie willen meedoen.

Dus nu al 20 inschrijvingen laten we voor 30 gaan dat zou super zijn.

welke gegevens heb je allemaal nodig ?
 
welke gegevens heb je allemaal nodig ?

gewoon lichaamsgewicht emailadres telnr en verwachte totaal, van jullie drie.

Voor de wedstrijdindeling etc etc
 
Toe maar, 20. Ik denk dat het ongeveer bij dit aantal blijft, is sowieso al best veel toch. :D
 
Is er ook al een deelnemerslijst met verwacht totaal vrijgegeven? :D
 
Ben je ook als bezoeker welkom?
 
Back
Naar boven