XXL Nutrition

Beginnertje hier

Bezoekers in dit topic

bram1995

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
93
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
78kg
Ik wil dus volgend schooljaar beginnen met naar de sportschool te gaan.
Probleem is dat ik skinny n fat ben, en ook nog eens een noob :D

mijn stats zijn: M18 1M80 70KG 19%
Vraag 1 is zou ik moeten bulken of moeten cutten?

De komende maand ga ik dus voorbereiden voor de sportschool, ik ga op onderhoud eten en daarbij doe ik dan krachttraining en cardio thuis.


mijn tweede vraag is: Heeft iemand nog wat tips om wat sterker te worden?
Ik heb dumbbels tot mijn beschikking en een lange staaf waarmee je kan bankdrukken
 
zou gewoon op onderhoud gaan eten, en tot je begint bij de sportschool flink wat cardio doen tot je bij de 13-15 procent zit. en dan clean bulken.
 
goede zaak dat je gaat trainen! (: alvast succes!

het is toch je eigen keuze of eerst cutten of eerst bulken.
nou zou ik aanraden eerst beetje cutten. hierdoor zie je er sws afgetrainder uit. of om clean te bulken het eerste halfjaar en daarna cutten.

en sterker worden is gewoon trainen! en eten en goed slapen!

vriend van me doet insanity maar weet niet of dit ook.voor.beginners is.

succes!
 
thx voor de tips.
ik ga de komende maand cutten
begin schooljaar tot februari bulken
en dan weer cutten =)
 
Beetje cutten, op voeding letten, en vriendinnetje er bij nemen. Voor je het weet zit je op 12%.
 
op onderhoud eten, als beginner vliegt het vet er zo af en gain je waarschijnlijk ook nog wat ;)

je kan thuis al gewoon beginnen, zat oefeningen die je kunt doen.
denk aan bankdrukken, squatten, deadliften, bent over rows, overhead press, curls, extensions. Google maar even!
 
op onderhoud eten, als beginner vliegt het vet er zo af en gain je waarschijnlijk ook nog wat ;)

je kan thuis al gewoon beginnen, zat oefeningen die je kunt doen.
denk aan bankdrukken, squatten, deadliften, bent over rows, overhead press, curls, extensions. Google maar even!

+1,

precies.

Toen ik, toen ik 16 was, voor het eerst begon (na een buikkie te hebben) vloog het er sneller af dan het er aankwam, letterlijk. Je hoeft je nu dus niet zo druk te maken.
 
Back
Naar boven