Fitness Seller

Beginnertje

Bezoekers in dit topic

miketyson1

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
6
Waardering
0
Beste,

Ik ben 14 jaar, en ik ben het afgelopen half jaar heel veel gegroeid. Nu heb ik een beetje een rare verhouding. Ik wil dus wat breder worden, en iets meer spiermassa'

Ik heb thuis 1dubell liggen van 10KG.

Hebben jullie wat tips?

Alvast Bedank,
 
wil je tips wat je met die 10KG kan doen?
 
Naar een sportschool gaan
 
Ga naar een gym kerel, met 1 dumbbell kom je niet ver;)
 
moest je de plek en het geld hebben zou ik als ik jou was wat meer dumbbells aanschaffen.
best gewoon losse halters met losse schijven inplek van hoop vaste dumbbells anders word het wat veel.
& - Bankdrukbankje
- bankje dat je kan verstellen van 180graden naar 90 graden.
- Lange stang voor je bankdrukbankje
- ez stang
- van schijven heb je dan eigenlijk nodig : 4x 1kg 4x 2kg 4x3kg 4x5kg 4x10kg
Dat vind ik eigenlijk het minimum dat je nodig hebt om alle spiergroepen dergelijk thuis te kunnen trainen (alleen benen is wat moeilijker)

Als je dat kunt permiteren kun je al een heel mooie basis opbouwen om binnen paar jaartjes als je wat ouder bent naar de gym te gaan.

Of je kunt nu ineens naar de gym gaan en dan heb je alleen het lidgeld als voornaamste kost.

1x maal je met 1 van deze 2 beiden begint zou ik de trainingsectie eens goed doorkijken voor een goed programma.
En de voedingsectie kun je nu al best goed bestuderen over hoe je best kan eten.
 
Gozer, dat zijn weinig schijven en heel weinig gewicht.
 
Deadlift, squat... geef hem een half/heel jaar.
 
dan is ie 15 met stang erbij komt hij aan 90kg.
Zulke gewichten is veel te vroeg voor hem.
En dan nog. kan een schoon doel zijn zover te vorderen dat je aan je maximum gewichten zit.
Dan ga je even winkelen koop je schijven van 10-15of20kg bij en je kan weer tijd verder.
Ik zal die in ieder geval nog niet direct kopen.
 
"Zulke gewichten is veel te vroeg voor hem."

Ik stop al;)
 
lees gewoon het forum door, en als je daar geen zin in hebt, heb je vast ook geen zin om te trainen. op het forum kun je alles vinden!
 
Back
Naar boven