XXL Nutrition

begonnen met kuur -> deca-durabolin... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Xander

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2003
Berichten
4
Waardering
0
ik ben net begonnen met een kuur deca-durabolin

vandaag heb ik na 8 maand zuiver trainen zonder anabolica mijn eerste injectie gehad binnen 2 weken mijn volgende van 25mg

ik heb wel wat vraagjes want mijn maat op de fitness heeft de spuit bij me gezet en die zegt dat dat dodelijk is als je ze iets verkeerd zet

daar heb ik schrik voor want hij zal ze niet altijd bij me kunnen zetten en ik ga ze ooit zelf is moeten zetten en als ze verkeerd gezet is dat je eraan kunt zijn

btw is dit trouwens een goeie kuur om een mooi lichaam te krijgen ?

ik blijf er wel bij maar ik zou graag de voor en nadelen van deze steroiden weten thx
 
No offence hoor bro, maar je bent 20, traint 8 maanden en bent begonnen aan een kuur terwijl je nog niet eens weet hoe of wat?
???

Deca is overigens een "eiwitspaarder" wat meestal gebruikt wordt in een massa kuur als een stack met test ofzo. Hoewel de populariteit ervan wel wat teruggedrongen is laatste tijd. En dit is logisch ook, het is lang niet zo mild als iedereen altijd dacht.
Een deca only kuur legt wel heel je eigen systeem plat, ik hoop dat je daar van op de hoogte bent. Uiteraard is je nakuur ook belangrijk.
En je voeding is nog wel het allerbelangrijkste!

Maar ik wil je toch even wijzen op de zoekfunctie, klinkt misschien wat afgezaagd, maar de meeste antwoorden op jouw vragen kan je daar wel vinden.

Lees ook alle sticky topics hier over voeding en kuurschema's etc eens door, staat heel erg nuttige info in. Ook een stuk over injecteren etc.
Had je overigens niet beter eerst research kunnen doen voor te beginnen met kuren?


Overigens wat ik zelf zou doen in jouw geval: Stoppen met je kuur, gaan nakuren en over 3 jaar nog eens bedenken hoe of wat. Dan heb je de leeftijd en de trainingservaring om evt. te gaan kuren. Ook kun je in die tijd dan een hoop leren over AS en voeding.
:rolleyes:
 
Originally posted by matthieu
No offence hoor bro, maar je bent 20, traint 8 maanden en bent begonnen aan een kuur terwijl je nog niet eens weet hoe of wat?
???

Deca is overigens een "eiwitspaarder" wat meestal gebruikt wordt in een massa kuur als een stack met test ofzo. Hoewel de populariteit ervan wel wat teruggedrongen is laatste tijd. En dit is logisch ook, het is lang niet zo mild als iedereen altijd dacht.
Een deca only kuur legt wel heel je eigen systeem plat, ik hoop dat je daar van op de hoogte bent. Uiteraard is je nakuur ook belangrijk.
En je voeding is nog wel het allerbelangrijkste!

Maar ik wil je toch even wijzen op de zoekfunctie, klinkt misschien wat afgezaagd, maar de meeste antwoorden op jouw vragen kan je daar wel vinden.

Lees ook alle sticky topics hier over voeding en kuurschema's etc eens door, staat heel erg nuttige info in. Ook een stuk over injecteren etc.
Had je overigens niet beter eerst research kunnen doen voor te beginnen met kuren?


Overigens wat ik zelf zou doen in jouw geval: Stoppen met je kuur, gaan nakuren en over 3 jaar nog eens bedenken hoe of wat. Dan heb je de leeftijd en de trainingservaring om evt. te gaan kuren. Ook kun je in die tijd dan een hoop leren over AS en voeding.
:rolleyes:

wat bedoel je met je systeem plat leggen ?

zelf weet ik er ook niet veel van maar iemand die al jaren in de bodybuilding zat heeft me dit aangeboden
 
tja sorry, maar ik zei 't pas ook al in een post over supps. dat zoiets geen maatstaf is voor het hebben van kennis.

Maar buitern dat.

Je eigen testosteron productie dus, die wordt platgelegd.

Maar iemand die over een adequate hoeveelheid kennis beschikt wat betreft as, training, voeding, bb etc die zou aan iemand op die manier absoluut geen kuur moeten aanbevelen vind ik.
Ik bedoel maar, hoe zit het met je voeding etc?
Dat is toch echt het allerbelangrijkste!
 
Originally posted by matthieu
tja sorry, maar ik zei 't pas ook al in een post over supps. dat zoiets geen maatstaf is voor het hebben van kennis.

Maar buitern dat.

Je eigen testosteron productie dus, die wordt platgelegd.

Maar iemand die over een adequate hoeveelheid kennis beschikt wat betreft as, training, voeding, bb etc die zou aan iemand op die manier absoluut geen kuur moeten aanbevelen vind ik.
Ik bedoel maar, hoe zit het met je voeding etc?
Dat is toch echt het allerbelangrijkste!

en wat doet dat als mijn testosteron productie plat ligt ?

bedoel je dat ik impotent wor dan ?

is dit voorgoed of tijdelijk ?
 
Niet perse impotent, maar je ballen doen t gewoon ff niet zo goed :D

En je hebt wel de kans op een deca dick ja....

Dit is uiteraard allemaal tijdelijk als je gewoon goed nakuurt etc. Kuur je niet na, dan duurt het erg lang voor je eigen productie weer opgang komt.
 
stop met je auhm...kuur en ga eerst eens leren hoe wat waroom
want als je zulke vragen steld ben je nog lang niet rijp voor as
 
Hahaha als je met dit soort vragen komt Xander leer dan eerst wat meer over steroidens en gebruik ze daarna pas. Je eigen testosteron komt stil te liggen en die komt na je kuur langzaam op gang, je kan wat clomid gebruiken om dit wat sneller op gang te krijgen.

Mijn advies is stop met je kuur.
Je bent 20 jaar en traint pas 8 maanden ik denk niet dat je volledig bent uitgegroeid, ik denk dat je makkelijk nog extra kilo's kan winnen door zuiver te trainen.

Steve
 
Ben het helemaal eens met Nico.

Dit is totale onzin en tekent de mode van de afgelopen 2-3 jaar; even de sportschool in, na 5 maandjes hormoontjes bestellen want we trainen AL 5 maanden en we zien er nog steeds niet uit als een kopie Schwarzenegger :)

Triest.
En dan nog die vele mensen die Deca-only als een kuur zien omdat het trainingsmaatje het zo aanbeveelt...
Anderszijds zul je je wel aangevallen voelen Xander maar het is niet slecht bedoeld. Weet je wat het is, als je al zo snel aan de stero's gaat zul je nooit een figúúr krijgen.

Als je eerst een basis-opbouw van zeg 3 jaar hebt gehad, en da's nog kort, dan ben je van jezelf al gevormd en sterk. Sporters besluiten dan AS te gebruiken omdat ze op een PLATEAU hangen, en niet hun eerste, ze komen niet verder. Maar jij hebt je eerste plateau nog niet eens gezien! Wat weet je verder van de zo benodigde kennis betreffende voeding en suppletie? Weleens gehoord van proteineshakes? Carbo-shakes? Rusttijden? Trainings-schema's? En als we het gaan hebben over AS; weleens een search gedaan op internet over wat Deca eigenlijk is, wat je eigenlijk door je maat laat inspuiten, waar het vandaan komt, hoe het wordt gemaakt, wat de feitelijke bijwerkingen zijn? Injectie-voorzorgsmaatregelen?

Ik hoop dat je je vergist hebt trouwens, met die hoeveelheid van 25mg want dat is zelfs zwaar onder de feitelijke therapeutische waarde waarvoor Deca in de medische wereld gebruikt wordt! Kortom met 25mg per week bereik je niks, misschien een wat opgeblazen kop.

Verder denk ik dat er eens hard gewerkt moet worden om die Deca-only-mode eruit te stampen bij velen want het slaat werkelijk nergens op. Alleen een testvariant kan Deca z'n effect geven, 'it takes 2 to tango!'.

Ik adviseer je echt om dit even uit te stellen. Mocht je toch door willen gaan dan zou ik de dosis Deca verhogen naar 200mg per week en een testvariant van 200-250mg wekelijks ernaast zetten, dat bespaart je ook je erectieproblemen. En denk dan niet dat je na de kuur er iets bij hebt gekregen want dan komt het echte werk; dat wat je gewonnen hebt vasthouden met uitgebalanceerde voeding en training. Zo niet dan zakt alles als pudding in elkaar en blijf jij zitten met een ring vet.

Tja, dat bodybuilden is niet zo makkelijk als gedacht he?

Succes man, maak er wat van waarmee je een basis bouwt.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by matthieu
Niet perse impotent, maar je ballen doen t gewoon ff niet zo goed :D

En je hebt wel de kans op een deca dick ja....

Dit is uiteraard allemaal tijdelijk als je gewoon goed nakuurt etc. Kuur je niet na, dan duurt het erg lang voor je eigen productie weer opgang komt.

deca dick ? gaat em dan krimpen ? :(

ik heb ook gehoord dat je spel kan groeien van sommige soorten steroiden klopt dat ?

nee maar ik train heel hard en ik doe dit na mijn werk dan nog

ik probeer blokjes te krijgen maar het lukt maar niet

ik kan wel veel gewicht heffen met buikspieren en op de bench

ik hef al 70 kilo en 55 kilo met de buikspieren

dit doe ik 4x8 en 3x15

buikspieren train ik alle dagen ik doe ook nog gewone situps op een schuin bankje

daarom dat ik wil beginnen met steroiden want ik heb het gevoel dat mijn moed aan het wegzakken is :(
 
Laatst bewerkt:
Vieren number 2
 
Dit is te gek voor woorden.
 
Zucht ... jammer dit soort figuren :rolleyes:

Groet Smalluser :thumb:
 
Xander, 1 tip: lees de sticky's hier goed.

Verder kan je beter wachten want dit word niets. Deca only is imo niet veel beter dan dbol only.
 
Waarom ga jij daar serieus op in Admin???????????????
 
Originally posted by Wim
Waarom ga jij daar serieus op in Admin???????????????
Omdat ik iemands gezondheid te belangrijk vind om mee te lachen.
 
Hey,

ik heb hier gelezen dat deca je eigen testosteronproductie zou stilleggen?Ik heb men eerste kuur na aanraden van men dokter alleen deca gebruikt,eerste 2weken 600mg deca dan 6weken 400mg deca samen met winstrol,men testosteron was een heel klein beetje gezakt maar lag nog heel hoog,ik mocht enkel deca en primo nemen om men eigen testosteron niet stil te leggen.Of is dit bij iedereeen anders??
 
Back
Naar boven