MuscleMeat

Begonnen met kuurtje 1-TU (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik ben vandaag begonnen met mijn kuurtje kon het van iemand kopen dus vandaar zo vlug al. ik heb 7 potjes gekocht van die gabber. dus wil met 6 beginnen en dan langzaam op gaan bouwen naar 10 a 12 capsules per dag.

Ik zal jullie op de hoogte houden
 
Hier ben ik dus erg benieuwd naar, net de muscular development april 2003 gelezen, stond testen van het spul in, dat het dan ook maar geenzins werkt. Ben dus benieuwd wat het bij je doet.

Grtz
 
Hey bro, 10 caps ??? ben je compleet parra in je bol ofzo. das een beetje erg fanatiek gedoseerd. vergeet niet dat 1-tu 2 tot 3 maal sterker is als bijv. 1-ad. en 1-ad is al hoog in een dosering van 600 mg

Dus ga ff terug zitten op de 250 mg dag. scheelt je poen en je kan langer kuren
 
die gozer van wie ik het kocht zei dan 10 a 12 capsules in ongeveer de 3e week geen enkel kwaad kon dus vandaar dat ik dit doe, ik hoop er snel sterker van te worden ik ga eten als een paard en trainen als een beer
 
ik heb btw 7 potjes alleen voor mijzelf dus genoeg heb ik wel en hoef dus niet te laag te doseren omdat ik er anders zo snel doorheen ben
 
Bodyman veel succes!
Als je inderdaad goed eet dan kan je er volgens mij hard mee groeien.
 
Dat mag ik zeker hopen oli, het is natuurlijk anders dan in jouw kuur dit is veel softer maar ja ik ben nog niet toe aan het echte werk
 
Bodyman 12 caps 1-tu staat ong gelijk aan een kuur primo vriend. 1-ad zette om in 1-test en was 9 keer zo zwak als primo en nu zit je op een dosis die wel 12 keer zo sterk is. dus je moet betere resulateten kunnen halen als met een primo only
 
Dat zal de tijd leren, Juriaan. Je mag nooit te ver op de dingen vooruitlopen. De resultaten zijn eigenlijk afhankelijk van een groot aantal variabelen...
 
Had je niet beter een kuurtje primobolan tabs kunnen nemen, was je goekoper uit en weet je wat je slikt en misschien 4-5 kg harde massa erbij?

Grtz
 
hmm... dus mijn verwachting dat ik nu ongeveer 10 kg zou kunnen winnen gaat op, ok dan verhoog ik de dosering in week 3 zo rond de 15 caps. maar graag jullie mening hierover, want ik weet dat het soft is maar ik wil het wel soft houden, dus is 15 caps. ok of...?
 
en hoe ziet je voedingsschema eruit?
 
Originally posted by Bodyman
hmm... dus mijn verwachting dat ik nu ongeveer 10 kg zou kunnen winnen gaat op, ok dan verhoog ik de dosering in week 3 zo rond de 15 caps. maar graag jullie mening hierover, want ik weet dat het soft is maar ik wil het wel soft houden, dus is 15 caps. ok of...?


Mmmm, ik vind het veel hoor, maar ja, ik ben een leek op het gebied van ph's. Je hebt toch eerst je leverwaarden wel laten chequen?
 
leuk dat je eerst al eraan begint en daarna informeert...
 
Originally posted by f*cking ecto
leuk dat je eerst al eraan begint en daarna informeert...


Mag toch? Hij heeft nooit een overeenkomst ingevuld bij de registratie dat hij niet zelf wat mag proberen toch?
 
ehmmm...waarschijnlijk niet nee ;), maar ja je kloot wel met je hormonen he...
 
Kijk ik weet dat de meeste op max. 4 caps. per dag zitten maar ik wil gewoon iets behalen op een vrij veilige manier. Dus vandaar dat ik dat nu vraag anders ga ik gewoon toch verder met de 12 caps. per dag en dan zie ik wel hoe ik er het meeste uittrek en mijn voedingsschema daarvoor heb ik een tijdje geleden al wat tips voor gehad van Robin en nu ga ik de kh weer omhoog gooien en uiteraard de eiwitten. weeg 80 KG op het moment en ik wil op de 350 gram eiwitten per dag gaan zitten. Dit wil ik hale uit vis, kip, whey en een combi van ei en melkeiwit
 
Originally posted by Bodyman
Dit wil ik hale uit vis, kip, whey en een combi van ei en melkeiwit


Misschien nog een lekker blikje tonijn erbij eten! Ik eet zo elke dag 2 doosjes van 250 gr. Soms zelfs wel 3!!
Zitten geweldig veel eiwitten in, man!
 
Ja bedankt voor de tip ik eet nu elke dag 1 blikje maar dit zal ik gauw gaan vermeerderen
 
ok dan, wou het gewoon ff checken, succes :thumb:
 
Back
Naar boven