AndroidHealthClinic

Begonnen met kuurtje 1-TU (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bodyman
Kijk ik weet dat de meeste op max. 4 caps. per dag zitten maar ik wil gewoon iets behalen op een vrij veilige manier. Dus vandaar dat ik dat nu vraag anders ga ik gewoon toch verder met de 12 caps. per dag en dan zie ik wel hoe ik er het meeste uittrek en mijn voedingsschema daarvoor heb ik een tijdje geleden al wat tips voor gehad van Robin en nu ga ik de kh weer omhoog gooien en uiteraard de eiwitten. weeg 80 KG op het moment en ik wil op de 350 gram eiwitten per dag gaan zitten. Dit wil ik hale uit vis, kip, whey en een combi van ei en melkeiwit

Veilige manier ??? met de door jou gebruikte dosering? je bent ongezonder bezig als een test/eq kuurtje
 
Originally posted by Juriaan


Veilige manier ??? met de door jou gebruikte dosering? je bent ongezonder bezig als een test/eq kuurtje


Juriaan, dat kan nou best wel zo zijn, maar het gaat hem ook om het principe. Bodyman kan na dit kuurtje nog altijd zeggen dat hij naturel is en dat verdient respect!
 
ja leuk Olimantado... :eyes:
 
Originally posted by Olimantado



Juriaan, dat kan nou best wel zo zijn, maar het gaat hem ook om het principe. Bodyman kan na dit kuurtje nog altijd zeggen dat hij naturel is en dat verdient respect!

Is dat zo? in nederland zijn ph's ook illegaal en vallen onder de dopingwet. het zijn gewoon aas, maar in amerika zijn ze legaal dus in amerika ben je idd naturell
 
Originally posted by Juriaan


Is dat zo? in nederland zijn ph's ook illegaal en vallen onder de dopingwet. het zijn gewoon aas, maar in amerika zijn ze legaal dus in amerika ben je idd naturell


Ah ok, Juriaan. Dat wist ik eigenlijk niet. Dacht dat het legaal was... Ik geef mijn fout dus toe... :o
 
Nogmaals, het is zonde van je geld, want in de laatste tests komt eruit dat het helemaal niet werkt en zelfs je estrogenen omhoog gooit. Begrijp nog steeds niet dat je geeen primo tabs hebt gekocht, was je verzekerd van 4-5 kg harde massa. Wat is de reden van die prohormen? En heb je resarch gedaan?

GRtz
 
Vandaag is mijn 2e dag en ik heb net getraint en er was nog geen verschil, ik weet dat het soms 4 tot 5 dagen kan duren maar hoop dat ik zo snel mogelijk het verschil ga merken.

De reden van ph is dat ik nog niet toe ben aan spuiten en ja ik recearch gedaan
 
He body man, houd anders een logboek bji van je resultaten en stats. Dat is wel zo interessant voor de anderen.
 
He body man, houd anders een logboek bij van je resultaten en stats. Dat is wel zo interessant voor de anderen.
 
ok, ik zal er eerdaags een maken
 
Originally posted by Riki
Nogmaals, het is zonde van je geld, want in de laatste tests komt eruit dat het helemaal niet werkt en zelfs je estrogenen omhoog gooit. Begrijp nog steeds niet dat je geeen primo tabs hebt gekocht, was je verzekerd van 4-5 kg harde massa. Wat is de reden van die prohormen? En heb je resarch gedaan?

GRtz

1-testosterone werkt weldegelijk riki, het is gewoon primo maar 9 keer zo zwak bij een dosis van 100mg door het missen van de 1-methyl groep. dus of je nu primo tabs neemt of 1-test in hoge dosis je komt op het zelfde uit in hoge dosis

p.s. laat mij eens een onderzoek zien dat 1-testosterone niet werkt???
 
Laatst bewerkt:
Suc6 ermee, ik wil naw ook 1-TU gaan gebruiken.

Maar ik ga zeker geen 12+ caps per dag nemen! :eek:

Ik hoop dat je voordat je de beslissing nam om zo extreem veel PH te nemen je je test/lh/fsh nier en leverfunctie in kaart gebracht hebt.

Dit omdat je volgens mij hierbij wel bijverschijnselen kan verwachten die je ook bij AAS hebt.

Misschien moet je zelfs nakuren met wat nolva/chlomid.

Maar goed, als je je niet hebt laten onderzoeken kom je er nooit achter (of veels te laat met alle nare gevolgen van dien...) hoe je lichaamseigen hormoonspiegel om deze hoeveelheden reageerd.

Want je zit dus op zeker 400% v/d maximale aanbevolen dosis!
 
Lees de musclar development (non nonsense amerikaans bb-magazine) van april 2003, onder aan het artikel ztaan de testen.

Grtz
 
Staat 'ie ook ergens online?

Kan hem via Google niet vinden iig.
 
Heb geen idee waar je die site kan vinden, maar hoe dan ook ik ben 100% cker van mijn zaak dat 1-test 9 keer zwakker is als primo bij een lage dosis, ik heb dit van BC. Zelf ben ik niet van plan om aan de ph's te gaan
 
Ik heb nog ff een vraagje over pro hormonen in het algemeen:

Tijdens gebruik pro hormonen moet je uiteraard bulken maar kan je meteen ( of na 1 a 2 weken ) al gaan cutten??
Ik las net dat je na een as kuurtje niet meteen moet gaan cutten, maar geld dat dus ook voor pro hormonen???
 
Nope want ph's zijn aas in een zwakke vorm, ik spreek nu dan even over 1-test
 
Back
Naar boven