MuscleMeat

Begonnen met kuurtje 1-TU (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan
Nope want ph's zijn aas in een zwakke vorm, ik spreek nu dan even over 1-test
Dus niet cutten na test-100??
Hoelang moet je dan wachten voordat het wel weer kan en hoe schadelijk is het precies??
 
Aangezien je al 25 bent, en als je nou al een aantal jaartjes traint en niet al te hood doseert zal het niet al te schadelijk zijn. ga uit van 300 mg test-100 of 300 mg 1-ad

Ik zou cker wel 3-4 maanden wachten tot je weer zou gaan

Maar mijn mening is, pak gewoon 1 goede ''echte'' kuur
 
Originally posted by Juriaan
Aangezien je al 25 bent, en als je nou al een aantal jaartjes traint en niet al te hood doseert zal het niet al te schadelijk zijn. ga uit van 300 mg test-100 of 300 mg 1-ad

Ik zou cker wel 3-4 maanden wachten tot je weer zou gaan

Maar mijn mening is, pak gewoon 1 goede ''echte'' kuur

Ik bedoelde met schadelijk dus hoe schadelijk het is om meteen te gaan cutten na een kuurtje pro hormonen.
Ik ben nu aan het cutten omdat ik over 3 weken wel een beetje toonbaar wil zijn op het strand in zuid frankrijk.
maar zat eraan te denken om daarna weer test-100 icm equi max te pakken.
Maar dan is het dus ook snel weer zomer en vraag me dus af ofdat ik dan even moet wachten met cutten of meteen kan beginnen.

En over die "echte" kuur:

Test-100 met equi max is toch veel minder schadelijk als een kuur?? ( als je de aanbevolen dosering aanhoud natuurlijk )
Kan zijn dat ik het verkeerd heb maar heb dus het idee dat een echte kuur weer een stap verder is.
 
Daar heb je wel gelijk in, je kan wel direct gaan cutten na je kuur je zal dan alleen minder gains overhouden

p.s. aangezien 1-tu vrij direct opgenomen word zal als je stopt het ook vrij snel 1-3 dagen het uit je systeem zijn dus is cutten niet schadelijk voor je alleen voor je gains
 
Laatst bewerkt:
Kijk ik weet dat de meeste op max. 4 caps. per dag zitten maar ik wil gewoon iets behalen op een vrij veilige manier. Dus vandaar dat ik dat nu vraag anders ga ik gewoon toch verder met de 12 caps.

Dit is dus echt bullshit! De normale dosering is 2 p.dag. 4 p.dag is een sterke en goede dosering! Maar 12 is echt belachelijk en onzinnig! Zal je echt niet beter door gaan, alleen maar sneller de vernieling in!
 
ik ben hier niet met je eens maar goed meningen mogen verschillen
 
Inderdaad, wie weet groeit hij WEL enorm op die 12 capsules per dag....
De tijd zal het uitwijzen...
 
LAAT ONS MAAR OP DE HOOGTE :D

ben zeer benieuwt naar je gains :D

succes

***LIVE GOOS ON***
 
Ik denk dat 12 caps gewoon teveel is, waarom? je kan 1000 mg test per week zetten en ook 2000 maar zal het veel verschil maken?

Als je AR vol zitten dan zal je er echt niet meer aan hebben om nog meer te gaan nemen, je kan toch ook geen 8 sleutels in een slot steken, bij een dosering van 12 capsulen vind ik dat je je lichaam gaat ''slopen''

Maar bodyman succes anyway bro, ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt en ik hoop dat je een super resultaat haalt
 
Ik denk niet dat 12 caps te veel is... Maar je moet bij die hoeveelheden wel de nevenwerkingen in acht gaan nemen, en ook voor een nakuur zorgen!
 
Originally posted by Robin
Ik denk niet dat 12 caps te veel is... Maar je moet bij die hoeveelheden wel de nevenwerkingen in acht gaan nemen, en ook voor een nakuur zorgen!

Zo denk ik er nou persoonlijk ook over. Wat Juriaan zegt klopt volgens mij ook niet. 2000mg test geeft een pak meer dan 1000mg denk ik!!
 
Originally posted by Robin
Ik denk niet dat 12 caps te veel is... Maar je moet bij die hoeveelheden wel de nevenwerkingen in acht gaan nemen, en ook voor een nakuur zorgen!


slim van je Robin!!! (doordenkertje...):p
 
Originally posted by Olimantado


Zo denk ik er nou persoonlijk ook over. Wat Juriaan zegt klopt volgens mij ook niet. 2000mg test geeft een pak meer dan 1000mg denk ik!!

Denk je? in mijn ogen zullen je AR er niet veel beter op gaan reageren als je ipv 1000 2000 mg test zou zetten
 
Biojna alle medicamenten vertonen in hun dosis/repsonse curve (dosis vs werking) een 'bel curve' tot een bapaald niveau leidt verhoging tot betere resultaten maar boven een bepaald niveau verminderen de resultaten dus pas op met doseringen.


Een heel bekende in dit opzicht is vitamine C. Iederen beweert dat dit spulletje zo onschuldig is. Recent onderzoek wijst uit dat je niet verder moet gaan dan 1 gram per dag........
 
Originally posted by Juriaan


Denk je? in mijn ogen zullen je AR er niet veel beter op gaan reageren als je ipv 1000 2000 mg test zou zetten

Ho, w8 ff... nu heb je het over een spuit zetten. Dat is wel even heel wat anders.
Om even een zijstraat te noemen... van andriol (testosterone undecanoaat > 1-tu is 1-testosterone undecanoaat) moet je ook 20-25 caps nemen voor een vergelijkbare werking als inject. Maar op dat moment heb je dan ook wel dezelfde resultaten...alleen wat duurder. Je snapt wel waar ik heen wil...
Wil je dus echt enorm bizarre resultaten dan kan je gemakkelijk die dosissen gebruiken. Maar nog maals, controleer jezelf dan wel op nevenwerkingen
 
Originally posted by Shadum

Een heel bekende in dit opzicht is vitamine C. Iederen beweert dat dit spulletje zo onschuldig is. Recent onderzoek wijst uit dat je niet verder moet gaan dan 1 gram per dag........

Hoe recent is dat onderzoek? Ik wil dat wel eens zien dan namelijk...
 
Uit het linus pauling kamp :

http://lpi.oregonstate.edu/sp-su97/intake.html

Dit onderzoek gaat zelfs maar tot 1250 mg/dag en dan te bedenken dat het juist linus pauling met zijn evolutionare vitamine c therie was die op roep tot nog veel hogere doseringen.
 
Originally posted by Robin


Ho, w8 ff... nu heb je het over een spuit zetten. Dat is wel even heel wat anders.
Om even een zijstraat te noemen... van andriol (testosterone undecanoaat > 1-tu is 1-testosterone undecanoaat) moet je ook 20-25 caps nemen voor een vergelijkbare werking als inject. Maar op dat moment heb je dan ook wel dezelfde resultaten...alleen wat duurder. Je snapt wel waar ik heen wil...
Wil je dus echt enorm bizarre resultaten dan kan je gemakkelijk die dosissen gebruiken. Maar nog maals, controleer jezelf dan wel op nevenwerkingen

dat wist ik nie bro, thanx robbie
 
Meer is niet altijd beter vooral met steroiden en Prohormonen. Laat ik zeggen tot een bepaalde hoogte..

Neem bijvoorbeel D-bol, 40gr dbol werkt natuurlijk beter als 15gr dbol op een dag. Maar werkt 80gr dbol nou beter als 40gr dbol per dag? Ik denk dat je jezelf alleen maar de tering in helpt en beter helpen zal het niet!

Maar afijn, toch suc6
 
Originally posted by Shadum
Uit het linus pauling kamp :

http://lpi.oregonstate.edu/sp-su97/intake.html

Dit onderzoek gaat zelfs maar tot 1250 mg/dag en dan te bedenken dat het juist linus pauling met zijn evolutionare vitamine c therie was die op roep tot nog veel hogere doseringen.


Allemaal leuk en aardig maar het onderzoek is niet op bodybuilders/krachtsporters gebaseerd. Dus gaat voor mij de prullenbak in...
 
Back
Naar boven