MuscleMeat

Begonnen met Stack II MDY (met Ephedra)

Bezoekers in dit topic

emjay10

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2005
Berichten
19
Waardering
0
Ben vandaag begonnen met Stack II van MDY met Ephedra.
Net in de ochtend 1 ingenomen voor 45 min voor ontbijt.
Voel niks bijzonder, hartslag is normaal.

Lichtelijk nerveus maar dat schrijf ik toe aan mezelf.

Ga langzaam opbouwen, 3-4 dagen 1 per dag daarna omhoog, max 3 per dag met 4 uur tussenspan.

Hou jullie op de hoogte.
 
Mag ik vragen hoe je aan die Stack II gekomen bent? Dat spul wordt toch niet meer verkocht. Ik ben namelijk ook al een tijdje op zoek, zonder resultaat.

Succes met je Stack kuur.
 
Ga je er nog bij cardioen? Geef je anders op een briefje dat het weinig voor je zal doen.
 
misschien ff offtopic, maar ik zie dat veel mensen hun stack voor een maaltijd nemen. Op mijn potje staat juist innemen na de maaltijd. Maakt dit nog duidelijk verschil?
 
ivm eventuele maagklachten is dat. Op een lege maag kan het nogal wat hinder geven.
 
gebruik ook stack 2 van mdy maar daar zit echt geen ephedra in... moet wel zeggen dat mijn huid er droog van wordt en aangezien ik veel cardio doe.. valt het tot nu to wel goed... moet zeggen vet rond mijn buik wordt wel sneller minder... zit nu op 11,7% bf
 
Dani zei:
Ga je er nog bij cardioen? Geef je anders op een briefje dat het weinig voor je zal doen.

6-7 keer per week combi van cardio (75-80%) en HIIT.
 
Tjalle zei:
gebruik ook stack 2 van mdy maar daar zit echt geen ephedra in... moet wel zeggen dat mijn huid er droog van wordt en aangezien ik veel cardio doe.. valt het tot nu to wel goed... moet zeggen vet rond mijn buik wordt wel sneller minder... zit nu op 11,7% bf

Zie het wel staan op de verpakking :)
 
3kneedead zei:
misschien ff offtopic, maar ik zie dat veel mensen hun stack voor een maaltijd nemen. Op mijn potje staat juist innemen na de maaltijd. Maakt dit nog duidelijk verschil?

Heb voor ontbijt ingenomen. Merk niks vreemds. Op de verpakking staat ook NA de maaltijd, maar lees overal dat je het 30min VOOR je maaltijd moet innemen. Op de verpakking staat ook max 1 per dag, hoewel iedereen het heeft over langzaam opbouwen naar 3 per dag. Dus tja ..... :)
 
emjay10 zei:
Zie het wel staan op de verpakking :)


Heb je oude verpakking ofzo dan want volgens mij maken ze ze ook niet meer?
 
Tjalle zei:
gebruik ook stack 2 van mdy maar daar zit echt geen ephedra in... moet wel zeggen dat mijn huid er droog van wordt en aangezien ik veel cardio doe.. valt het tot nu to wel goed... moet zeggen vet rond mijn buik wordt wel sneller minder... zit nu op 11,7% bf

ik heb hier stackers liggen uit de oude lading en daar zit ephedra in, al het nieuwe spul is zonder tegenwoordig.
 
Ik heb stacker 3 ephedra gebruikt vorige week. Bij mij in de buurt kan je het gewoon kopen in een fitnesswinkel.

Ik neem het wel vlak na een maaltijd in want als het eenmaal werkt krijg ik helemaal geen hap meer door mn keel. 1 na het ontbijt en 1 na de lunch en die 3e neem ik liever niet ;)

Ik vind het wel heel goed werken, normaal eet ik 6 keer per dag ofzo, met die dingen op kan ik volstaan met 3 maaltijden zonder om te vallen van de honger.

Maar ik wordt er wel heel serieus en chaggerijnig van, eigelijk zo erg dat ik het alleen nog maar ga gebruiken als ik alleen ben, anders krijg ik gegarandeerd ruzie.
 
Back
Naar boven