MuscleMeat

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben bij een privé kliniek geholpen (Kliniek Klein Rosendael in Velp) en ben zeer te spreken over de voor en nabehandeling! Tot nu toe ben ik ook tevreden met het resultaat maar ik beveel het hier pas aan als de hechtingen eruit zijn en ik meer zie van het resultaat ;)

Oké hopen dat het goed gelukt is voor je.

Ik zelf heb vooral lichte gyno aan een kant en redelijke puffy nippels. Ik vind het niet heel erg, maar zonder zou toch zeker mooier zijn.Vooral in sommige shirtjes en met warm weer aan het strand vind ik het soms vervelend. Als ik het vergoed krijg overweeg ik het ook. Ik zit op dit moment bij CZ. Ik kan niet vinden of hun dat vergoeden, maar als ik het niet mis heb kun je hier jaarlijks overstappen naar een andere verzekeraar, VGZ is dan net zo gemakkelijk ( beestje hoeft maar een naam te hebben :D).
 
Zo heb ik het ook gedaan, Interpolis wilde er niet aan en sinds dit jaar dus bij Vgz. Ik moest wel bij de medisch adviseur van VGZ langskomen en aangezien ik redelijke borstvorming had ging hij akkoord (ze omschrijven het als een verminking van het lichaam)

ik had aan beide kanten puffy niples en vetrijk klierweefsel.


Kan je niet eens een foto posten?
 
Hoelang na de operatie kun je weer beginnen met trainen?
 
Ja dat is iets wat mij zorgen baart; ik ben ready en met volle motivatie begonnen aan het zware trainen, alleen weet ik niet wanneer ik dan best die operatie doe : (
 
Weet iemand aanraders van ziekenhuizen/klinieken rondom Rotterdam? Wil namelijk een operatie om m'n gyno weg te halen..
 
Eigenlijk zou je eens een kliniek moeten benaderen of ze mee willen werken aan deze sticky ik neem aan dat ze vele foto's hebben en dat ze meer info hebben over vergoedingen enzo.
 
waarom heeft iedereen dat hier? aas?
 
waarom heeft iedereen dat hier? aas?

kan je van vele dingen hebben: voeding (chocolade, cola, hamburgers, etc...), hormonen (puberteit), druggebruik (langdurig marihuana).

Dus niet automatisch uitgaan van aasgebruik als je gyno ziet :D
 
buiten het forum om zullen er ook genoeg met dit probleem zijn. mensen die met bb bezig zijn letten nou eenmaal meer op hun lichaam en zullen zich er ook eerder aan storen..
 
Niet zeveren e...
Van weed is het ook toch niet zeker?

Wiet verstoord de hormoonbalans en werkt de aanmaak van oestrogenen in de hand. De link kan dus zeker gelegd worden.
 
Niet zeveren e...
Van weed is het ook toch niet zeker?

Dat was toch wat mijn dokter tegen mij zei...

Hoe zou ik het anders hebben opgelopen? heb nooit aas gebruikt, en heb het gekregen toen ik 59 kilo woog, dus echt vetophoping is het ook niet...


De oorzaak van gynaecomastie is meestal onbekend. Er treedt vaak een verandering in de borstomvang op zonder specifieke aanleiding. In sommige gevallen is er een specifieke oorzaak, zoals schildklier problemen of problemen met de testikels, leverziekte, [Link niet meer beschikbaar], zoals marihuana, digitalis of steroïden.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Pubertijd -> schommelingen in de hormoonbalans.

Vet/ zoet eten -> vetperecentage omhoog -> meer oestrogenen.

Cannabis -> verstoring hormoonbalans -> meer oestrogenen.
 
Vet/ zoet eten -> vetperecentage omhoog -> meer oestrogenen.

Cannabis -> verstoring hormoonbalans -> meer oestrogenen.
Dat je gyno krijgt door eten zal je waarschijnlijk ook gewoon gyno krijgen.
Heb je een bron dat oestrogeen gehalte stijgt met meer vet?
 
Hoe onderscheid je gyno van pseudo-gyno. Ik sta hoog in BF maar denk dat mijn borst in verhouding een heel pak vetter staat. Ik voel wel geen knobbels of klieren enzo, dus wil dat zeggen dat het gewoon vet is ?
 
Back
Naar boven