Fitness Seller

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

950 euro, dr oelbrand België, ligt aan ernst van je gyno maar meestal rond de 1000 a 1200 euro gemiddeld volgens hem.

Komt gyno terug binnen een jaar, of zit er nog wat, haalt hij dat weg voor 50 euro per kant, als het niet zijn fout is.

Zie mijn topic voor resultaat.
Ik zelf was echt ten einde raad omdat VGZ voor mij niet wilde vergoeden, de bastards.
 
Zijn hier meer mensen bij deze chirurg geweest?
Zou meer ervaringen willen horen. PM is ook prima.:)

Ik ben er vorig jaar geweest in april, resultaat is goed. Nadeel is wel dat je geen nazorg krijgt, daarnaast komen er nog kosten bij voor het ziekenhuis en compressieband, dus zit je wel ongeveer op 1700/1800 euro. EN zo'n compressiehemd of vest kun je beter zelf kopen, want die (band) je bij hem krijgt zit echt ruk! :)
 
De wellnesskliniek had ooit een reality soap op de Belgische tv, ik zou er wegblijven. De baas is een ongelooflijke psycho charlatan.
 
Heeft iemand ervaring met Dr. Oelbrandt of de Singelbergkliniek?
Hij is werkzaam in de Singelberg kliniek in Beveren-Waas(België).

Je mag me ook een PM sturen.:)

Bedankt!
 
Zijn er mensen die deze operatie in het ziekenhuis hebben uit laten voeren?
Dan hoor ik het graag.:)
 
Heey gasten,

Volgens mij is dit topic een beetje dood?, maar goed zal toch me verhaal even doen!

Sinds mijn 12de best wel heftige puffy nipples al meerdere malen naar voor naar de huisarts geweest, maar die vond dat het allemaal vanzelf wel over ging. Nu ben ik het zat, het fockt echt met je mindset en zelfvertrouwen. Beginnen de spiertjes er een beetje aan te komen heb je nog van die uitstekende tepels:( Ik heb de knoop doorgehakt en heb gekozen om onder het mes te gaan bij dokter Luijendijk in het diakonessenhuis in Utrecht. Hier heb ik specifiek voor gekozen omdat ik hier op forum goeie verhalen over hem heb gehoord.

Bij mij betreft het alleen de tepel dus er word geen liposuctie toegepast.
Ik heb gekozen voor een vest voor na de operatie lijkt me comfortabeler dan zo een band.

Uiteraard zal ik hier duidelijke before en after foto's posten zodat degene die het ook overwegen dit mee kunnen nemen in hun besluit.

Ik ben nu al best wel nerveus en vroeg me af of jullie nog een paar tips voor me hebben?
 
Allereerst iedereen veel sterkte met deze steeds vaker voorkomende aandoening. Ik zal het er maar niet over hebben hoe het mijn pubertijd en de daarna compleet vergald heeft!

Nu mijn vraag: Is er iemand nog recentelijk geopereerd? En dan met name in België? Ben benieuwd naar de referenties.

De Posts van Erectus enz heb ik gelezen.

De Hulde.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst iedereen veel sterkte met deze steeds vaker voorkomende aandoening. Ik zal het er maar niet over hebben hoe het mijn pubertijd en de daarna compleet vergald heeft!

Nu mijn vraag: Is er iemand nog recentelijk geopereerd? En dan met name in België? Ben benieuwd naar de referenties.

De Posts van Erectus enz heb ik gelezen.

De Hulde.


same here...:(

Jup ik ben recentelijk geopereerd, maar helaas niet in België. Waarom heeft dit je voorkeur als ik vragen mag in Nederland is de kans altijd nog aanwezig dat de zorgverzekering het dekt en dat je dus geen kosten heb.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar België omdat ik denk dat het prijsverschil te groot is. De behandeling wordt niet vergoed door mijn zorgverzekering. Bij mijn intake bij Bergman in Nederland werd een prijs genoemd van maar liefst €2500!:toilet:
 
Mijn voorkeur gaat uit naar België omdat ik denk dat het prijsverschil te groot is. De behandeling wordt niet vergoed door mijn zorgverzekering. Bij mijn intake bij Bergman in Nederland werd een prijs genoemd van maar liefst €2500!:toilet:
jaa zeer zeker waar! hoe durven ze het te vragen he?:eek:

ik kan je echt niet adviseren wat betreft operatie in belgie, maar als je goed zoekt zitten ze er wel bij ook hier op het forum. Je zou die gasten 't beste kunnen pmen want volgens mij is dit topic een beetje dood.
 
Ik heb begin mei mijn operatie gehad, gewoon in het ziekenhuis. Ik ben geholpen door Dr. Booi, en deze heeft alles heel mooi gedaan! Ik had last van gyno door een kuur een paar jaar geleden, en had het ook maar een een tepel. Ik heb alles vergoed gekregen , en ik ben verzekerd bij avero. Ik ben eerlijk geweest over het kuren, maar verteld dat het nogsteeds pijn deed. En gezegd dat het leek of dat het door de jaren heen steeds meer was gegroeit(terwijl dit niet was). Ook natuurlijk mijn psychische klachten uitgelegd maar dit was niet de hoofdfactor om geholpen te worden, maar het helpt wel mee. En ik kon zelfs na 4 dagen alweer sporten.
 
Ik heb begin mei mijn operatie gehad, gewoon in het ziekenhuis. Ik ben geholpen door Dr. Booi, en deze heeft alles heel mooi gedaan! Ik had last van gyno door een kuur een paar jaar geleden, en had het ook maar een een tepel. Ik heb alles vergoed gekregen , en ik ben verzekerd bij avero. Ik ben eerlijk geweest over het kuren, maar verteld dat het nogsteeds pijn deed. En gezegd dat het leek of dat het door de jaren heen steeds meer was gegroeit(terwijl dit niet was). Ook natuurlijk mijn psychische klachten uitgelegd maar dit was niet de hoofdfactor om geholpen te worden, maar het helpt wel mee. En ik kon zelfs na 4 dagen alweer sporten.

nice man! blij voor je :-) bij mij zit het er nog niet helemaal uit zoals gewenst linker tepel is nog een soort kratertje (volgens de dokter komt dit nog goed) moet 17 juli weer terug benieuwd of 't dan al beter is.
 
Lees al een tijdje mee en heb me even aangemeld.

Op mijn 14e jaar een keer een "nippletwist" gehad van een grappige klasgenoot. Sindsdien een kleine verdikking in mijn linker tepel. Nooit noemenswaardig geweest en je zag het ook niet door een T-shirt heen.

juni 2013 ging mijn tepel uit het niets groeien. Geen reden hiervoor ook nooit AAS gebruikt.
Stap naar de huisarts, ziekenhuis (ja kan wel opereren maar wordt lelijk), plastisch chirurg in MCA (alkmaar).

Eind maart 2014 (bijna een JAAR!! na dato, door bureaucratisch gedoe van de zorgverzekering) geopereerd bij dr. XXX (plastisch chirurg).Operatie was onder plaatselijke verdoving en was met drie kwartier gedaan. Zeer vriendelijke man. Zo te zien een stuk klier weggehaald van ongeveer 2 bij 3 cm.

Resultaat: Tijdens de operatie zag ik dat een redelijk stuk was weggehaald. Het is nu bijna 2,5 maanden geleden en ik ben matig tevreden met het resultaat. De klier is weliswaar gedeeltelijk weg( pijnklacht wel weg) maar de tepel lijkt nog steeds gezwollen en is gewoon puffy. Na een douche of even knijpen inderdaad staat hij strak en ziet er goed uit, helaas gaat dit ook gewoon weer weg.

Ben nu aan het kijken of ik een second opinion en evt nog een operatie laat doen bij een ander PC of dat ik weer ga bellen en de mogelijkheden ga bespreken met MCA.

Ik lijk wel ongeduldig maar ik heb niet het idee dat het nog weg gaat trekken eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Ik kamp ook al enige jaren met puffy nippel, alleen wat ik me afvraag.
Zodra het koud is of je knijpt er bijv in dan is hij idd normaal doordat de tepel echt inkrimpt.
Maar hoe krijg je dit effect na een operatie? huid moet dan toch strakgetrokken worden of iets in die richting?
 
Ik kamp ook al enige jaren met puffy nippel, alleen wat ik me afvraag.
Zodra het koud is of je knijpt er bijv in dan is hij idd normaal doordat de tepel echt inkrimpt.
Maar hoe krijg je dit effect na een operatie? huid moet dan toch strakgetrokken worden of iets in die richting?


niet. Dan zijn het gewoon stijve tepels net als je met puffy nipples zou hebben.

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Lees al een tijdje mee en heb me even aangemeld.

Op mijn 14e jaar een keer een "nippletwist" gehad van een grappige klasgenoot. Sindsdien een kleine verdikking in mijn linker tepel. Nooit noemenswaardig geweest en je zag het ook niet door een T-shirt heen.

juni 2013 ging mijn tepel uit het niets groeien. Geen reden hiervoor ook nooit AAS gebruikt.
Stap naar de huisarts, ziekenhuis (ja kan wel opereren maar wordt lelijk), plastisch chirurg in MCA (alkmaar).

Eind maart 2014 (bijna een JAAR!! na dato, door bureaucratisch gedoe van de zorgverzekering) geopereerd bij dr. Oostrum (plastisch chirurg).Operatie was onder plaatselijke verdoving en was met drie kwartier gedaan. Zeer vriendelijke man. Zo te zien een stuk klier weggehaald van ongeveer 2 bij 3 cm.

Resultaat: Tijdens de operatie zag ik dat een redelijk stuk was weggehaald. Het is nu bijna 2,5 maanden geleden en ik ben matig tevreden met het resultaat. De klier is weliswaar gedeeltelijk weg( pijnklacht wel weg) maar de tepel lijkt nog steeds gezwollen en is gewoon puffy. Na een douche of even knijpen inderdaad staat hij strak en ziet er goed uit, helaas gaat dit ook gewoon weer weg.

Ben nu aan het kijken of ik een second opinion en evt nog een operatie laat doen bij een ander PC of dat ik weer ga bellen en de mogelijkheden ga bespreken met MCA.

Ik lijk wel ongeduldig maar ik heb niet het idee dat het nog weg gaat trekken eerlijk gezegd.

Door die nippletwist zal je geen gyno gekregen hebben lol.

Hmm kan het niet door littekenweefsel komen? 2,5 maand na operatie is vrij kort ik hoor verhalen van mensen die zeggen 6 maanden enzo.

Als de eerste keer niet goed is gedaan zou ik naar een andere gang ookal is die man nog zo aardig.
 
Of je bf is gewoon te hoog.
 
12,9% op 90kg dat zal het probleem niet zijn.

Ik ben van plan een intake te gaan doen bij Beekman in Hilversum en wil dan eind sept-okt geopereerd worden ivm dat strakke vest wat ik niet wil dragen mid zomer. Laat het wel weten als er geïnteresseerden zijn. Zijn er al mensen met ervaring bij hem? prijzen? zal bij mij geen lipo aan te pas komen.

Patrick1995: Anders kan ik het niet verklaren en de doc vond het ook niet zo heel vreemd hoor. Heb het ook maar aan 1 kant.
 
12,9% op 90kg dat zal het probleem niet zijn.

Ik ben van plan een intake te gaan doen bij Beekman in Hilversum en wil dan eind sept-okt geopereerd worden ivm dat strakke vest wat ik niet wil dragen mid zomer. Laat het wel weten als er geïnteresseerden zijn. Zijn er al mensen met ervaring bij hem? prijzen? zal bij mij geen lipo aan te pas komen.

Patrick1995: Anders kan ik het niet verklaren en de doc vond het ook niet zo heel vreemd hoor. Heb het ook maar aan 1 kant.


hmm vage shit bro. Aha ja gl met je intake post je het hier dan?

snap wel van dat vest maar als je dat moet dragen zou ik gwn thuis blijven 't weer boeit dan ook niet echt. Het meurt echt ongelofelijk je doet niemand er een pretje mee om uit huis te gaan dan lol.

okt/sept is opzich wel ok miss kan je dan ook weer zonnen de volgende zomer zegmaar,
 
Back
Naar boven