XXL Nutrition

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand in dit topic ook ervaring met een buikwand correctie? Prijzen en Chirurgen? Hoe de operatie verlopen is en het herstel?
 
Heeft iemand in dit topic ook ervaring met een buikwand correctie? Prijzen en Chirurgen? Hoe de operatie verlopen is en het herstel?


nee sorry brah. Wat moeten we onder een bandwuikcorrectie verstaan? buik kleiner laten maken?, maar bro dan kan je minder eten!:eek:
 
Eerst en vooral ben ik je 'bro' niet en een buikwandcorrectie is het weghalen van overtollig vel. Heeft niks meer met eten te maken.
 
Eerst en vooral ben ik je 'bro' niet en een buikwandcorrectie is het weghalen van overtollig vel. Heeft niks meer met eten te maken.

Broeder dan?

aah, overtollig vel dan snap ik waarom je een operatie overweegt.

Ik kan je helaas niet helpen, hopelijk heeft iemand hier een passend antwoord voor je.

iedergeval succes ermee!
 
kweenie of dit topic nog levend is maar goed.

Consult gehad bij velthuis kliniek in eindhoven. (Gister gebeld en kon vandaag al komen) mja afspraak gemaakt voor 26 augustus en het kost €2025 - €50 = €1975 wat mij nie erg veel lijkt voor een kliniek in nederland.. superblij natuurlijk, helaas nu wel ff tijdje wachten;p
 
Ik ga overmorgen naar Oelbrandt in Beveren (BE) dat ligt vlak onder zeeland.

Eergisteren intake gehad bij Beekman te Hilversum. Kost €3300. Hoe slecht of goed het er ook uitziet. Dus grote tieten tot een afwijking in tepel.

Hij zegt wel dat beide tepels (ik heb maar last aan een zijde) worden aangepakt op ze gelijkend te krijgen.
Mogelijk deel van de verzekering omdat ik al geopereerd was maar matig resultaat.
Vind het erg lastig om te besluiten. €3300 is natuurlijk belachelijk veel geld.

€2000 is een redelijke prijs ja voor Nederland. Ik ben benieuwd wat Oelbrandt vind en wat hij kost.

@Spikeboys14: Hebben ze je ook verteld hoe de operatie er een beetje uit gaat zien?
Eind augustus is wel lekker toch ivm de warmte icm die strakke band/vest?
En wat voor gevoel had je bij de kliniek?
 
Ik ga overmorgen naar Oelbrandt in Beveren (BE) dat ligt vlak onder zeeland.

Eergisteren intake gehad bij Beekman te Hilversum. Kost €3300. Hoe slecht of goed het er ook uitziet. Dus grote tieten tot een afwijking in tepel.

Hij zegt wel dat beide tepels (ik heb maar last aan een zijde) worden aangepakt op ze gelijkend te krijgen.
Mogelijk deel van de verzekering omdat ik al geopereerd was maar matig resultaat.
Vind het erg lastig om te besluiten. €3300 is natuurlijk belachelijk veel geld.

€2000 is een redelijke prijs ja voor Nederland. Ik ben benieuwd wat Oelbrandt vind en wat hij kost.

@Spikeboys14: Hebben ze je ook verteld hoe de operatie er een beetje uit gaat zien?
Eind augustus is wel lekker toch ivm de warmte icm die strakke band/vest?
En wat voor gevoel had je bij de kliniek?


heey ja ze hebben precies uitgelegd waar ze gaan snijden etc. Jaa dat wel maar ik begin 25 augustus op t Cios en ga die week op kamp haha dus niet erg handig.. T is een hele professionle kliniek en k had r een goed gevoel bij alleen de chirurg denkt dat ie alles beter weet haha en dat is best irritant.
 
mijn resultaat met patrick de doncker vind ik tegen vallen.
ben naar daar gegaan met puffy nips en nu 6maand later zijn ze er nog altijd( alsof er niets gedaan is geweest )
 
Vervelend Bert... Het is wat dat betreft toch altijd een gok! Kan hij niet tegen een gededuceerd tarief je verder helpen?

Vandaag bij dr Oelbrandt geweest in Beveren. (BE)
Mooie kliniek en nog mooiere man. Erg prettig in omgang en weet duidelijk waar hij over praat. Neemt de tijd voor je en weet elke vraag te beantwoorden hoe stom (belangrijk voor jou) ook is.

Ook dr. Oelbrandt wilt toch beide zijdes in mijn geval aanpakken om ze mooi gelijk te krijgen. Er zal kleine liposuctie plaatsvinden om de klier bloot te leggen en om de borst gelijk te krijgen met elkaar.
Hij verteld dat als hij snijdt, hij dat constant een stukje doet en dat de tepel weer terug legt om zo te " passen en meten" hoe het er uit gaat zien.

Zeer goed gevoel bij de kliniek en dr.Oelbrandt zelf.
Kosten zijn 1900 euro (incl strakke band na operatie)
 
Vervelend Bert... Het is wat dat betreft toch altijd een gok! Kan hij niet tegen een gededuceerd tarief je verder helpen?

Vandaag bij dr Oelbrandt geweest in Beveren. (BE)
Mooie kliniek en nog mooiere man. Erg prettig in omgang en weet duidelijk waar hij over praat. Neemt de tijd voor je en weet elke vraag te beantwoorden hoe stom (belangrijk voor jou) ook is.

Ook dr. Oelbrandt wilt toch beide zijdes in mijn geval aanpakken om ze mooi gelijk te krijgen. Er zal kleine liposuctie plaatsvinden om de klier bloot te leggen en om de borst gelijk te krijgen met elkaar.
Hij verteld dat als hij snijdt, hij dat constant een stukje doet en dat de tepel weer terug legt om zo te " passen en meten" hoe het er uit gaat zien.

Zeer goed gevoel bij de kliniek en dr.Oelbrandt zelf.
Kosten zijn 1900 euro (incl strakke band na operatie)

klinkt goed:) toch fijn om te weten wat ze precies gaan doen en dat je er vertrouwen in kan hebben. Ook niet duur dan 1900 euro :o
 
Nou lekker.. Ik ben dus keihard genaaid. Bellen ze me op en zeggen ze dat ze n foutje hebben gemaakt met de prijs. Ipv €2025 is het € 3750.. en nu hebk weer niets. :(
 
Beste mensen,

Ik heb sinds mijn pubertijd last van gyno. Heb 2 weken geleden de stap genomen om bij de huisarts langs te gaan.
Daarna werd ik doorverwezen naar de polichirurgie in de plaatselijke ziekenhuis. Ben daar vorige week langs geweest de chirurg was heel haastig en onpersoonlijk. Het gesprek duurde letterlijk 2min en heb mijn vragen niet kunnen stellen.
Ook komt er nog bij kijken dat ik geopereerd word door een andere chirurg op 29 juni. N.BODE is de naam en werkt aan de boven ij ziekenhuis. Heeft iemand ervaring met deze chirurg het is een vrouw.

Ik zou toch een intake willen hebben waar ik al mijn vragen kan stellen, omdat ik veel verschillende resultaten hier zie.
Van tevredenheid to ontevredenheid.
 
Beste mensen,

Ik heb sinds mijn pubertijd last van gyno. Heb 2 weken geleden de stap genomen om bij de huisarts langs te gaan.
Daarna werd ik doorverwezen naar de polichirurgie in de plaatselijke ziekenhuis. Ben daar vorige week langs geweest de chirurg was heel haastig en onpersoonlijk. Het gesprek duurde letterlijk 2min en heb mijn vragen niet kunnen stellen.
Ook komt er nog bij kijken dat ik geopereerd word door een andere chirurg op 29 juni. N.BODE is de naam en werkt aan de boven ij ziekenhuis. Heeft iemand ervaring met deze chirurg het is een vrouw.

Ik zou toch een intake willen hebben waar ik al mijn vragen kan stellen, omdat ik veel verschillende resultaten hier zie.
Van tevredenheid to ontevredenheid.


Wauw... Meen je dit...

Wat een kutwijf zeg!


Nee serieus ga naar een andere chirurg toe!

Het hoeft niet helemaal persoonlijk te zijn natuurlijk aangezien het in een ziekenhuis is, maar dit is zwaar onprofesioneel. Ook nog nooit van gehoord die vrouw.


Ik moet Woensdag terug naar DR. Luijendijk. Nu 3 maanden na operatie. Benieuwd wat hij gaat zeggen. Opzich ben ik wel tevreden alleen bij mijn linkertepel zit het tepelknopje nog een beetje naar binnen. Misschien komt dit er nog uit even kijken wat hij zegt.
 
Wauw... Meen je dit...

Wat een kutwijf zeg!


Nee serieus ga naar een andere chirurg toe!

Het hoeft niet helemaal persoonlijk te zijn natuurlijk aangezien het in een ziekenhuis is, maar dit is zwaar onprofesioneel. Ook nog nooit van gehoord die vrouw.


Ik moet Woensdag terug naar DR. Luijendijk. Nu 3 maanden na operatie. Benieuwd wat hij gaat zeggen. Opzich ben ik wel tevreden alleen bij mijn linkertepel zit het tepelknopje nog een beetje naar binnen. Misschien komt dit er nog uit even kijken wat hij zegt.

Ja heel raar ben zelf ook erg opgefucked door de chirurg. Ik ga vandaag even langs om een intakegesprek met de chirurg te eisen.

Goed om te horen, was alles goed verlopen? had je een erge vorm van gyno of viel het mee?
 
Ja heel raar ben zelf ook erg opgefucked door de chirurg. Ik ga vandaag even langs om een intakegesprek met de chirurg te eisen.

Goed om te horen, was alles goed verlopen? had je een erge vorm van gyno of viel het mee?

als jij het al moet eisen... Ga is langs bij Dr. Luijendijk zou ik zeggen. Zit in Utrecht zelf kom ik uit Rotterdam, maar heb toch de extra reistijd voor lief genomen omdat ik goeie verhalen hier hoorde.

Ja best wel een erge vorm.. Wat het vooral was dat ik me niet durfde te tonen zonder shirt. het is echt een super goeie beslissing geweest.

before en after pics staan hier man:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...operatie-before-after-pics-363984/index3.html


Zal van de week nog wel ff pics posten met hoe het er nu voorstaat
 
weet er trouwens iemand hoe dat bedrag betaald wordt? Ik bedoel moet je dat in 1 keer betalen? voor of na operatie?
 
weet er trouwens iemand hoe dat bedrag betaald wordt? Ik bedoel moet je dat in 1 keer betalen? voor of na operatie?

meestal n aanbetaling n paar weken van te voren en de rest op de dag vam de operatie of een dag ervoor. meestal leggen ze dat ook uit van te voren.
 
Back
Naar boven