XXL Nutrition

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben behandeld door Dhr blecourt van bergman aantal jaar geleden en m'n borst is 0% verbeterd. 3500 euro betaald. waste of money. Enige wat ik eraan heb overgehouden zijn littekens.
Blecourt zag ik nog in een programma over gyno operaties, hij behaalde een best goede resultaat op een Indiaanse jochie. (Dit wordt niet mijn chirurg trouwens) Heb je zitten kuren?(serieus, want ik zie dat je veel in AAS post) Ha maar we hebben veel meer details nodig. Wat voor type operatie was het, lipo, klierweefsel, huid reductie etc? Wat ging er mis of heeft hij een verkeerde methode gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
zijn hier toevallig nog mensen die een beetje betaalbare adressen weten om puffy nipples te verhelpen?

de meeste chirurgen rekenen zo 1200 a 1300 euro voor zo'n operatie
 
1200 is niks?
 
1200 is niks?

voor een zielige tepelverkleining? dan is 1200 best veel, zeker als je nagaat dat je in belgie een complete Gyno operatie met lipo voor 900 euro kan laten doen.
 
voor een zielige tepelverkleining? Dan is 1200 best veel, zeker als je nagaat dat je in belgie een complete gyno operatie met lipo voor 900 euro kan laten doen.
waar ? En is het dan wat goed gedaan ? Men broer heeft ook cheap lipo laten doen... littekens voor zen leven als hij ze niet laat weglazeren en LELIJKE. En nog eens geen goeie lipo ook niet.
 
zijn hier toevallig nog mensen die een beetje betaalbare adressen weten om puffy nipples te verhelpen? de meeste chirurgen rekenen zo 1200 a 1300 euro voor zo'n operatie

Puffy nipples dus je hoeft alleen een tepelcorrectie? Want in de meeste gevallen is er klierweefsel en vet erachter dus dan kun je al minimaal 3000 euro verwachten.
 
waar ? En is het dan wat goed gedaan ? Men broer heeft ook cheap lipo laten doen... littekens voor zen leven als hij ze niet laat weglazeren en LELIJKE. En nog eens geen goeie lipo ook niet.

steenberg.be

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Puffy nipples dus je hoeft alleen een tepelcorrectie? Want in de meeste gevallen is er klierweefsel en vet erachter dus dan kun je al minimaal 3000 euro verwachten.

ik had pseudo maar het vetweefsel is al weggehaald, het gaat nu alleen om puffy nipples.
 
Klinkt alsof je bent geopereerd voor gyno maar dat ze alleen lipo deden in plaats van een combinatie van klierweefsel verwijdering+lipo.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt alsof je bent geopereerd voor gyno maar dat ze alleen lipo deden in plaats van een combinatie van klierweefsel verwijdering+lipo.

noppes, zoals ik al zei: ik had pseudo. Bij mij was het alleen vetweefsel. Ik ben daarna nog een keer geopereerd bij defensie, toen hebben ze het laatste beetje weggehaald en de huid strak getrokken. Wat resteert zijn de tepels, die wouden ze niet doen want dat is cosmetische chirurgie.
 
steenberg.be ---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ---------- ik had pseudo maar het vetweefsel is al weggehaald, het gaat nu alleen om puffy nipples.
Denk dat die toen bij steenberg is geweest trouwens xD niet zeker.
 
Ik heb eindelijk mijn operatie gehad. Was een paar dagen geleden en er is vet en klierweefsel verwijdert en draag dag een nacht een strakke vest. Na jarenlang heb ik het eindelijk achter de rug...

Is nu veel zwelling natuurlijk maar als ik rond mijn tepels kijk ziet het er plat uit. Ik kan het resultaat nog niet beoordelen maar voor degenen die succesvolle operatie hebben gehad, is het een goed teken dat het een dag na de operatie al plat en strak uitziet?
 
Ik heb eindelijk mijn operatie gehad. Was een paar dagen geleden en er is vet en klierweefsel verwijdert en draag dag een nacht een strakke vest. Na jarenlang heb ik het eindelijk achter de rug... Is nu veel zwelling natuurlijk maar als ik rond mijn tepels kijk ziet het er plat uit. Ik kan het resultaat nog niet beoordelen maar voor degenen die succesvolle operatie hebben gehad, is het een goed teken dat het een dag na de operatie al plat en strak uitziet?



Yess tof man dat je knoop hebt doorgehakt! Waar heb je het laten doen? Wat was de prijs etc.?




Bij mij was de tepel ook al vrij snel plat. Nog wel wat beurs achtig en blauwe plekken. Het tepelknopje zelf zat bij mij een beetje naar binnen gedraaid aan de rechterkant is dit vanzelf weer helemaal strak getrokken en bij links niet helemaal 100% meer.
 
^Ja man. Op zich best netjes als ik mn berichten terug kijk, minder dan 3 maanden geleden zat ik nog volop te twijfelen en veel rond te vragen en nu zit ik hier al met een vest om mn borst:cool: haha

Ik heb het laten doen bij Velthuis Kliniek, de prijs was wel pittig 3800. Zoals ik jullie al eerder zei, denk eraan dat het goedkoop lijkt op een website maar soms ligt het aan de soort operatie. Ik kreeg liposculptuur en ook klierweefsel verwijdert, als het alleen een ervan was dan werd het waarschijnlijk rond de 2500(daarom staat er ook 'gyno vanaf 2500'). Mijn zorgverzekering heeft niet alles vergoed alleen klein deel dus dit heeft me uiteindelijk iets meer dan 3 duizend gekost.

Jammer dat je toch een kleine imperfectie hebt Patrick, niet mogelijk dat het litteken weefsel is? Daar ben ik zelf bang voor. Mijn borst lijkt er nu echt mooi en plat uit te zien maar veel mensen krijgen dus littekenweefsel na een paar weken of maanden en dan denken ze dat de operatie mislukt is. Soms duurt het wel een jaar tot het vanzelf weggaat..Hoop dat ik dat niet krijg..

Voor meer details en later foto's help ik graag via pm's.
 
^Ja man. Op zich best netjes als ik mn berichten terug kijk, minder dan 3 maanden geleden zat ik nog volop te twijfelen en veel rond te vragen en nu zit ik hier al met een vest om mn borst:cool: haha Ik heb het laten doen bij Velthuis Kliniek, de prijs was wel pittig 3800. Zoals ik jullie al eerder zei, denk eraan dat het goedkoop lijkt op een website maar soms ligt het aan de soort operatie. Ik kreeg liposculptuur en ook klierweefsel verwijdert, als het alleen een ervan was dan werd het waarschijnlijk rond de 2500(daarom staat er ook 'gyno vanaf 2500'). Mijn zorgverzekering heeft niet alles vergoed alleen klein deel dus dit heeft me uiteindelijk iets meer dan 3 duizend gekost. Jammer dat je toch een kleine imperfectie hebt Patrick, niet mogelijk dat het litteken weefsel is? Daar ben ik zelf bang voor. Mijn borst lijkt er nu echt mooi en plat uit te zien maar veel mensen krijgen dus littekenweefsel na een paar weken of maanden en dan denken ze dat de operatie mislukt is. Soms duurt het wel een jaar tot het vanzelf weggaat..Hoop dat ik dat niet krijg.. Voor meer details en later foto's help ik graag via pm's.





Jup denk het littekenweefsel was. Ooh maar ik zie het totaal niet als imperfectie. Ik heb op vakantie alleen maar zonder shirt gelopen (iets wat ik voorheen nooit gedaan zou hebben) het klinkt misschien heel stom, maar die operatie heeft toch wel op een goeie manier mijn leven beinvloedt. Anderen valt het overigens ook niet echt op het is meer als ik heel nauwkeurig ga kijken dat het mij opvalt.


Succes met het herstel gozer! Het kan inderdaad een tijd duren voor mij is het nu ongeveer anderhalfjaar geleden.
 
^Klinkt helemaal niet stom hoor, dat is juist geweldig en wat iedereen van deze operatie moet krijgen vind ik. Hopelijk wordt ik een success-verhaal net als jij, het is ook goed om de jongens hier te motiveren want er zijn nogal wat mensen die hier teleurstellende resultaten aangeven.

En hopelijk is dit de laatste warme dag want zo'n vest is niet fijn als je begint te zweten hah. Ik moet maar geduld hebben.
 
Ik heb nu wel te maken met littekenweefsel rond mijn tepels en het kan blijkbaar maandenlang duren tot dit vanzelf wegtrekt. Wel irritant maar nog niet iets om zorgen over te maken tot 1 jaar na de operatie. Als anderen ook ervaringen hebben met littekenweefsel na gynecomastia deel het hier aub.
 
Vroeger wel echt gyno gehad. Ik herinner me de dag nog goed dat ik die harde klonten onder mijn tepels voelde. Die harde klonten zijn inmiddels weg alleen aan de linkerkant voel ik nog een stuk zitten en rechts bijna niet.
Alleen heb ik nu wel veel last van puffy nippels, als mijn tepels stijf zijn dan ziet mijn borst er goed strak uit en wou ik dat ze er altijd zo uitzagen. Erg goed zichtbaar als ik bepaalde shirts aan heb. Alle lichte kleuren shirt kan ik wel vergeten want dan ziet het er echt belachelijk uit. Met een pomp ziet het er wel normaal uit want dan zijn ze vaak ook stijf. (klinkt erg ongemakkelijk om dit zo te zeggen)

Nu begin ik net me een beetje in te lezen over het weg laten halen van gyno want ik wil zoals iedereen wel es graag mijn shirt willen uitdoen zonder dat ik direct het water in moet om alles een beetje strakker te laten lijken.

Als ze niet stijf zijn lijkt het haast of ik niet eens lift dan lijkt alles zo uitgezakt en puffy.

Ik lees her en der ook wat over kuren tegen gyno iemand hier ervaring mee en wanneer dit zou kunnen werken of zal ik toch eens een afspraak maken met mijn huisarts? Wat als zij het niet nodig vind om hier iets aan te gaan doen want ik het er eerlijk gezegd geen last van qua pijn maar het tast wel mijn zelfvertrouwen aan op bepaalde momenten.
 
Back
Naar boven