MuscleMeat

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand ervaring bij singelberg in België?
 
Begin deze maand op consultatie geweest bij dr. Dedoncker in het AZ Vilvoorde, voor het verwijderen van pubergyno. Mijn keuze voor Dedoncker kwam vooral door het feit dat hij in een AZ opereert waar ik persoonlijk meer vertrouwen in heb dan een privékliniek, en ik hier geen slechte reviews over Dedoncker gelezen had. Eerste consult was kort en duidelijk. Hij had ruimte vrij op 12 mei, en dan maar onmiddellijk ingepland. Operaties gebeuren in het AZ Lokeren. In principe kan het met plaatselijke verdoving, maar de chirurg verkoos volledige narcose in mijn geval.

De operatie verliep vlot, was vrij snel gedaan. Na de operatie hang je vast aan buizen met redons. Deze mochten de dag zelf er af, en mocht daarna naar huis, ingetapet met compressen en een drukverband. Pijn heb ik eigenlijk niet echt gehad, behalve dan misschien van het drukverband dat wat snijwonden nalaat, maar heeft niks met de operatie te maken.

Momenteel heb ik de compressen er nog op, deze namiddag worden ze er af gehaald. Na de operatie mocht ik 10 à 14 dagen niet sporten en moet ik gedurende 4 weken het drukverband om. Het is nu een kleine week geleden dat de operatie uitgevoerd is, en deze ochtend toch een sessie front squat en SLDL gedaan om toch iets te doen, zonder problemen. Oefeningen waarbij je borst echt gerokken wordt, durf ik niet zolang de compressen er nog op zitten uit schrik alles open te trekken :D.

Houd er rekening mee dat de prijzen die je online vindt, meestal geen all-in prijzen zijn, meestal zijn anesthesie en consultaties niet inbegrepen. Mijn operatie zal in totaal ongeveer €2,000 kosten.

Dokter: P. Dedoncker
Plaats: AZ Lokeren
Prijs: totaal +/- € 2000. Waarvan € 27 eerste consult, € 600 anesthesie, € 1200 gyno-operatie, daarna nog 2 consultaties en er zou nog een factuur van een 50-tal euro van het ziekenhuis volgen.
 
Goedenavond,
Ik weet dat er al een topic bestaat waar veel over gyno operaties wordt gepraat alleen de informatie die ik graag wil weten wordt hier niet besproken. Nu zijn er zat plastische chirurgen in NL die gyno kunnen opereren. Helaas wordt hier alleen overmatig klierweefsel weggehaald en niet al het klierweefsel zoals ze dit in amerika wel doen. Ze laten hierbij een klein flapje vet achter en hechten dit als het ware tussen de tepels en borstspier, zodat er geen deukje in de tepel ontstaat. Er is hierbij echt 0-1% procent kans dat het klierweefsel terug groeit. Weet iemand een kliniek in NL of belgie die deze procedure op de benoemde manier uitvoerd?
 
Goedenavond,
Ik weet dat er al een topic bestaat waar veel over gyno operaties wordt gepraat alleen de informatie die ik graag wil weten wordt hier niet besproken. Nu zijn er zat plastische chirurgen in NL die gyno kunnen opereren. Helaas wordt hier alleen overmatig klierweefsel weggehaald en niet al het klierweefsel zoals ze dit in amerika wel doen. Ze laten hierbij een klein flapje vet achter en hechten dit als het ware tussen de tepels en borstspier, zodat er geen deukje in de tepel ontstaat. Er is hierbij echt 0-1% procent kans dat het klierweefsel terug groeit. Weet iemand een kliniek in NL of belgie die deze procedure op de benoemde manier uitvoerd?
Dit kun je toch gewoon aangeven, dat deukje is namelijk niet van toepassing als je traint of iig een redelijk ontwikkelde borst hebt.


Bij m'n maat is gewoon alles verwijderd je betaald er immers ook zelf voor hier.
 
Beste mensen hier die al een operatie hebben gehad ik weet dus niet of ik gyno heb of niet misschien dat jullie mij kunnen helpen. Het is vooral mijn tepel die opzet als ik het warm heb en wanneer ik er in knijp of wanneer het koud is dan word hij weer normaal. Ik ben vandaag bij een plastisch chirurg geweest in het ziekenhuis en die had het over de zenuwen onder de tepel weg halen hebben jullie daar enig ervaring mee ? Hierbij wat foto's

Hoop dat jullie tips hebben wat ik het beste kan doen.
 

Bijlagen

  • 20220507_204824.jpg
    20220507_204824.jpg
    119,2 KB · Weergaven: 172
  • 20220507_204750.jpg
    20220507_204750.jpg
    116 KB · Weergaven: 172
  • 20220507_204904.jpg
    20220507_204904.jpg
    71,7 KB · Weergaven: 164
  • 20220507_204841.jpg
    20220507_204841.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 161
Heb binnenkort afspraak bij luc bosmans om volledige klierweefsel te verwijderen. Heeft iemand ervaring met hem? Nog tips?
 
Helaas geen geld voor en ook erg bang voor lelijke littekens

Ik heb het merendeel van mijn hospitalisatieverzekering en ziekteverzekering teruggetrokken. Deden even moeilijk tot ik het briefje van mijn dokter inleverde waarin stond dat ik er fysieke ongemakken van ondervond. Pijnlijke tepels etc ... Er is wel een zeker deel dat je zelf moet betalen maar dit hielp toch al een beetje :-)
 
Back
Naar boven