MuscleMeat

beïnvloeden strakke broeken beengroei? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nin.

Novice
Lid geworden
9 mrt 2016
Berichten
4
Waardering
0
Hi allemaal,

meschien een beetje rare vraag maar ik vroeg me dit toch af.

de laatste tijd ben ik veel aan het focussen op me benen, en ik draag best wel strakke broeken meestal (geen legging natuurlijk :') maar wel strak haha.

nu vroeg ik mij dus af hoe jullie hier over denken !

Gr.
 
nee, niet squaten wel.
 
Nee, maar als goed squat zullen waarschijnlijk binnen no time al je broeken scheuren
 
Laat je niet voor de gek houden joh. Ik droeg zelf ook altijd strakke broeken maar dit ging mijn progressie echt tegen.
Sinds ik wijdere broeken draag ga ik veel harder.

Geef het maar eens een kans.
 
Ik zelf vind slimfit broeken wel lekker, meestal zijn ze ook rekbaar. Merk wel dat ze strakker om me been begonnen te zitten toen ik begon met bulken. Ik heb 1 broek gehad dat was gewoon straight-fit(bovenkant breder en smalle pijpen) Maar die was niet strechbaar en die is geschuurd :( Leuk teken dat je vooruitgang maakt maarjah wel een broek van 120 euro na 7 maanden wegooien...
 
Ik zelf vind slimfit broeken wel lekker, meestal zijn ze ook rekbaar. Merk wel dat ze strakker om me been begonnen te zitten toen ik begon met bulken. Ik heb 1 broek gehad dat was gewoon straight-fit(bovenkant breder en smalle pijpen) Maar die was niet strechbaar en die is geschuurd :( Leuk teken dat je vooruitgang maakt maarjah wel een broek van 120 euro na 7 maanden wegooien...

Do you even naaimachine? Ik breng ze altijd naar oude vrouwtjes die ze weer voor me fixen. Scheur in je broek is goed voor je ego toch? ;)
 
Do you even naaimachine? Ik breng ze altijd naar oude vrouwtjes die ze weer voor me fixen. Scheur in je broek is goed voor je ego toch? ;)
Ik heb me broek 2x laten naaien. 2x weer gescheurd. Voor mij eigenlijk wel een goed teken :D Maarjah toch balen aan de ene kant.

En jaa het is goed voor me ego ben aardig te vreden over me benen :cool:
 
Als ik na een tijdje niet meer in mijn skinnybroek pas weet ik dat ik lekker gegroeid ben. :P
 
Fuaark gewoon squaten atg scheetjes laten puken huilen

Geloof me die benen groeien dan wel
 
Do you even naaimachine? Ik breng ze altijd naar oude vrouwtjes die ze weer voor me fixen. Scheur in je broek is goed voor je ego toch? ;)

Do you even naaimachine :haha::haha:
 
Naaimachine is handig voor een gaatje, maar niet voor poten die een maat zijn gegroeid. Haal nu standaard broeken bij de primark omdat ik er toch weer doorheen groei. 10 euro per broek, zou ook niet meer besteden.
 
Naaimachine is handig voor een gaatje, maar niet voor poten die een maat zijn gegroeid. Haal nu standaard broeken bij de primark omdat ik er toch weer doorheen groei. 10 euro per broek, zou ook niet meer besteden.
Jaa draag nu ook wel meer broeken die stretchbaar zijn. Naaimachine is verder idd leuk voor een gaatje maar als je groter ben niet te doen. Blijf je maar naaien :p (klinkt wel foking raar dit tho..)
 
Jaa draag nu ook wel meer broeken die stretchbaar zijn. Naaimachine is verder idd leuk voor een gaatje maar als je groter ben niet te doen. Blijf je maar naaien :p (klinkt wel foking raar dit tho..)
Blijf niet echt naaien, krijg m'n benen er gewoon niet meer in:o. Ben van een maatje 32 naar een maatje 36 in de wijdte gegaan, een maatje 32/34 krijg ik niet aan.

Het enige wat vervelend bij de primark is is dat ze veel slim fits/skinny hebben. Skinny is vanzelfsprekend, m'n broeken worden na een tijdje zelf wel skinny jeans. En slim fits passen m'n kuiten niet in of ik moet een maatje groter, maar dat zit weer veel te los om m'n middel. Struggles:(.
 
Blijf niet echt naaien, krijg m'n benen er gewoon niet meer in:o. Ben van een maatje 32 naar een maatje 36 in de wijdte gegaan, een maatje 32/34 krijg ik niet aan.

Het enige wat vervelend bij de primark is is dat ze veel slim fits/skinny hebben. Skinny is vanzelfsprekend, m'n broeken worden na een tijdje zelf wel skinny jeans. En slim fits passen m'n kuiten niet in of ik moet een maatje groter, maar dat zit weer veel te los om m'n middel. Struggles:(.

Met zoveel jeansbroekenmerken kun je nooit zeggen dat je niet in een bepaalde maat past :p

Ik heb alle soorten en maten.. Als voorbeeldje:

Scotch&Soda 34/34 pas ik niet meer Scotch&Soda 32/34 pas gekocht en zit prima.
Diesel 36/34 pas ik prima, maar een andere diesel van 34/34 pas ik ook prima.
G-Star 38/34 zit prima pas gekocht..

Zo kun je dus eigenlijk wel stellen dat ongeacht merk en maat het alles te maken heeft met een bepaald model van een jeans. Ik heb dus 32/34/36/38 in wijdte die ik allemaal pas..
 
Met zoveel jeansbroekenmerken kun je nooit zeggen dat je niet in een bepaalde maat past :p

Ik heb alle soorten en maten.. Als voorbeeldje:

Scotch&Soda 34/34 pas ik niet meer Scotch&Soda 32/34 pas gekocht en zit prima.
Diesel 36/34 pas ik prima, maar een andere diesel van 34/34 pas ik ook prima.
G-Star 38/34 zit prima pas gekocht..

Zo kun je dus eigenlijk wel stellen dat ongeacht merk en maat het alles te maken heeft met een bepaald model van een jeans. Ik heb dus 32/34/36/38 in wijdte die ik allemaal pas..
Lol zo herkenbaar, ene merk 32 welke prima past en pas je een 32 aan van een ander merk voelt het alsof je in een dwangbuis zit..
 
Met zoveel jeansbroekenmerken kun je nooit zeggen dat je niet in een bepaalde maat past :p

Ik heb alle soorten en maten.. Als voorbeeldje:

Scotch&Soda 34/34 pas ik niet meer Scotch&Soda 32/34 pas gekocht en zit prima.
Diesel 36/34 pas ik prima, maar een andere diesel van 34/34 pas ik ook prima.
G-Star 38/34 zit prima pas gekocht..

Zo kun je dus eigenlijk wel stellen dat ongeacht merk en maat het alles te maken heeft met een bepaald model van een jeans. Ik heb dus 32/34/36/38 in wijdte die ik allemaal pas..
Dat is dan uiteraard wel weer zo, maar met die zooi van de primark kom ik met alles wel een beetje op hetzelfde uit:p. Snel ter vervanging toe, maar kost ook maar een tientje/15tje per dus niet zo heel verkeerd.

Heb al m'n oude merk broeken van voordat ik met BB begon weg moeten gooien. Aan de ene kant ben je blij dat je flink groeit, aan de andere kant baal je dat je al je goede broeken niet meer kunt dragen. En als student zijnde ga ik geen paar 100 euro aan nieuwe broeken betalen die nog geen jaar later weer weg mogen:o.
 
Sinds ik gewoon hele dag in mijn boxershort rondloop maak ik de gains van mijn leven.
 
Denk dat je helm ook te klein is.
 
Ik heb der ook echt al last va dat ik broeken heb waar men waist 2 maal in past, maar men quads zitten er juist goed in ;)
 
Back
Naar boven