XXL Nutrition

Bejaarde Bodybuilder?

Bezoekers in dit topic

tjookbuilder

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
85
Waardering
0
Hej hej!
Wat ik me nou eigenlijk afvraag he...

Je bent een dikke vette afgetrainde bodybuilder, en op een gegeven moment wordt je 50 of 60 en je lichaam wil niet meer...

Hoe ga je er dan uitzien?? Is dat net als dat je op tv ziet met mensen met teveel overgewicht die ineens afvallen als een gek met als resultaat de vellen overtollige huis overal en nergens?

Iemand misschien een foto hiervan ofzo?

ben gewoon nieuwsgierig:P

De groeten!
 
Wij halen de 50/60 niet, dus maak je daar geen zorgen over!

Rather live a short life like a beast than be an eternal ecto...

Snakeman 2007
 
hahaha lekker dramatisch weer... zal wel meevallen toch?
Hoeoud is Arnold??
 
hahaha lekker dramatisch weer... zal wel meevallen toch?
Hoeoud is Arnold??

Hoeveel harten heeft hij versleten (zonder zich schuldig te maken aan verkeerde liefdes.)?:P

Serieus: Ik ken wel enkele mensen uit mijn Gym van 50/60 die er erg netjes uitzien, maar echt GROOT zijn ze niet meer...
 
Die trainen door ...

Maar wat nou als je ineens niets meer kan lichamelijk ?
 
Die trainen door ...

Maar wat nou als je ineens niets meer kan lichamelijk ?

Verlies je veel kilo's spier, en zak je wat uit...
Ook kun je gewrichtsklachten krijgen doordat de spieren niet meer alles op de ''originele'' plek houden. Daarom is het zaak goed af te bouwen, of relatieve belasting door te zetten.
 
Wij halen de 50/60 niet, dus maak je daar geen zorgen over!

Rather live a short life like a beast than be an eternal ecto...

Snakeman 2007

oke, MAW wanneer zet jij de spuit erin snakemans?
 
Life is too short, to be small.
 
Ken iemand van 67:cool:van in mijn vroegere gym,altijd naturel getraint die man en moet zeggen,hij staat nog altijd perfect behalve dan zijn benen!
Hij zei ook lichaam wil nog moeilijk mee maar die man probeert gewoon te blijven knallen tot de dood!RESPECT:wl:





karma is what i like,karma is what i give!
 
En jij zit al 3 jaar hier op dit forum?


Hej hej!
Wat ik me nou eigenlijk afvraag he...

Je bent een dikke vette afgetrainde bodybuilder, en op een gegeven moment wordt je 50 of 60 en je lichaam wil niet meer...

Hoe ga je er dan uitzien?? Is dat net als dat je op tv ziet met mensen met teveel overgewicht die ineens afvallen als een gek met als resultaat de vellen overtollige huis overal en nergens?

Iemand misschien een foto hiervan ofzo?

ben gewoon nieuwsgierig:P

De groeten!
 
zijn nog mannen van 60,70 en 80 die wedstrijden draaien en er nog bijzonder goed bij staan. dus ja ze bestaan en ja ze zien er nog goed uit.

edit ik las je vraag verkeerd laat maar
 
Laatst bewerkt:
Dit is een goed voorbeeld van wat er gebeurt als je stopt.

arnold_then_now.jpg
 
Back
Naar boven