MuscleMeat

Bejaarde steekt inbreker dood

Bezoekers in dit topic

WWWilco

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2009
Berichten
960
Waardering
71
VOORHOUT - In het Belgische Voorhout is zondag een 17-jarige inbreker om het leven gekomen. De jongen wilde een bejaard echtpaar overvallen, maar werd door de 86-jarige bewoner doodgestoken.

Roger Verheyen (86) stond zondag even voor één uur plots oog in oog met de 17-jarige Ilyas El-Hassami. De jonge inbreker bedreigde hem met een schroevendraaier en eiste geld. De bejaarde man was echter niet van plan daar gehoor aan te geven. Hij pakte een mes en stak El-Hassami in zijn keel, zo meldt Het Laatste Nieuws. De jongen vluchtte hevig bloedend de straat op en overleed daar aan zijn verwondingen.

De politie beschouwt de steekpartij als zelfverdediging en heeft Verheyen niet aanhouden. Dit tot woede van allochtone jongeren uit de wijk, die zondagavond de straat opgingen om te protesteren tegen die beslissing. De man en zijn 82-jarige vrouw moesten door de politie in veiligheid worden gebracht. Het was dit jaar al de vijfde keer dat het echtpaar werd overvallen.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10778654/__Bejaarde_steekt_inbreker__17__dood__.html?p=9,1

:klink: weer een inbreker minder :D
 
Mooi zo'n oudje dat voor zijn eigen rechten durft op te komen :D
 
eigen schuld, ga maar werken voor je centen. Jammer dat het dan weer een allochtoon moet zijn, want nu vatten ze het weer op als discriminatie..
 
Weer een Marokkaan minder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
"Dit tot woede van allochtone jongeren uit de wijk, die zondagavond de straat opgingen om te protesteren tegen die beslissing."

Is toch niet te geloven ook he
 
5de keer holy shit! Ik had dan ook hem neergestoken. bejaarde 1 mocro/turk 0 hahah
 
Weer een Marokkaan minder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vind het niet erg dat hij doodgestoken is, maar niet om 't feit dat de jongen een Marokkaan is... Goed dat de man verder niet is aangehouden omdat het gezien werd als zelfverdediging.
 
"Dit tot woede van allochtone jongeren uit de wijk, die zondagavond de straat opgingen om te protesteren tegen die beslissing."

Is toch niet te geloven ook he
Ja straks zijn ze zelf nog het haasje als ze ergens inbreken.


Ohwaitwut.
 
Racisme of niet, een criminele Marokkaan minder is voor mij wel een reden om te juichen.

Van mij mogen die criminele allochtonen weer lekker terug gegooid worden op dat vlot waar ze op hiernaar toe kwamen drijven.

Ze horen niet ons probleem te zijn. Als je bij iemand anders binnen komt dien je je fatsoenlijk te gedragen. Nederlandse criminele daar zorgen wij wel voor, maar laat het uitschot lekker zitten in Marokko en Turkije.
 
+1 voor de berjaarde man.
 
Verdiende loon voor dat stuk tuig. Verheyen heeft de Belgische belastingbetaler toch maar weer duizenden Euro's aan rechters, penitiaire inrichtingen en uitkeringen bespaard. Lintje voor deze man.
 
idd dikke +1 voor de bejaarde toppie zo zou het altijd moeten gaan, Bejaard nederland past zich dus ook al aan aan de allochtonen :D
 
Bejaarde worden altijd voorgetrokken.

Beetje triest.
 
Racisme of niet, een criminele Marokkaan minder is voor mij wel een reden om te juichen.

Van mij mogen die criminele allochtonen weer lekker terug gegooid worden op dat vlot waar ze op hiernaar toe kwamen drijven.

Ze horen niet ons probleem te zijn. Als je bij iemand anders binnen komt dien je je fatsoenlijk te gedragen. Nederlandse criminele daar zorgen wij wel voor, maar laat het uitschot lekker zitten in Marokko en Turkije.

Dit soort onderwerpen zijn al talloze keren besproken met mensen zoals bv arnoldfan en cutler.

Ik ben er ook heel makkelijk in, ik las vandaag weer over mogelijke rellen tussen Koerden en Turken in Amsterdam.

Helaas is de realiteit niet anders dan dat je ze niet uit kan zetten, omdat ze meestal hier geboren zijn en dus de NL nationaliteit hebben.
 
idd dikke +1 voor de bejaarde toppie zo zou het altijd moeten gaan, Bejaard nederland past zich dus ook al aan aan de allochtonen :D

In het Belgische Voorhout...

wij geven het goeie voorbeeld hehe
 
"Dit tot woede van allochtone jongeren uit de wijk, die zondagavond de straat opgingen om te protesteren tegen die beslissing."

Is toch niet te geloven ook he

njah je hebt overal een paar rotte appels voor wie elk excuus goed is om rel te schoppen, maar dankzij de invloed van andere oudere allochtonen is het heel rustig gebleven in de wijk

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 13:58 ----------

In het Belgische Voorhout...

wij geven het goeie voorbeeld hehe

:rofl: zie het nu pas, voorhout. sterk staaltje journalistiek weer, borgerhout = voorhout..
 
Haha, restepct voor die ouwe.

Waarom overvallen ze niet een keer een BB'er xD, kijken wat er dan in de krant staat.
 
Camping Voorhout?

Het is dus Borgerhout :roflol:

Aan de Noordersingel. Antwerpen gaat afzien als dat tuig zich even tegen de stad keert.
 
Laatst bewerkt:
Haha, restepct voor die ouwe.

Waarom overvallen ze niet een keer een BB'er xD, kijken wat er dan in de krant staat.
Ik zou me niet verzetten hoor, spullen zijn lekker verzekerd dus maakt me niet heel veel uit. Iig niet genoeg om mijn gezondheid voor op het spel te zetten. Ga niet voor een paar spullen het risico lopen dat zo'n inbreker een gun trekt.
 
Back
Naar boven