- Waardering
- 5.774
@Schwarzeneggertje die is laatst om 7u gezien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Schwarzeneggertje die is laatst om 7u gezien.
Ja weet ik.. elke keer als ik daarna mag voel ik niks.Ik heb nochtans ettelijke keren geslapen met jouw vriendin.
De gehele post van @Schwarzeneggertje is verplaatst uit dat topic en een nieuw topic van gemaakt.
Dus iedereen die dat topic volgde kreeg hier een melding van 😂
Hij zou zichzelf toch niet hebben dood gedronken?
Denkt u dat hij dronken was ?
Heeft hij mij ook geflikt , zijn moeder is nog redelijk strak ( doe ermee wat je wilt )Ja weet ik.. elke keer als ik daarna mag voel ik niks.
Mag ik mee dan ?Ik kom nog wel eens op een meet en dan dragen jullie de consequenties van jullie overmoedige uitspraken . Out.
Jawel om 22u28 nog.Opa is nadien niet meer online geweest... of is hij samen met Seth ergens?
Stel je voor dat @bodybuilding.nl zelf profielen blokkeer en het zwijgen op legt hier.@bodybuilding.nl hoe valt het nu dat je hem hebt weggepest?
Sinds dat jij gisteren (weer) hebt gevraagd om je account te verwijderen heb je 31 berichten gepost en de helft daarvan is weer poep.Waarom de fack word mijn profiel foto zo maar aangepast? Ik heb te maken met privacy 🤬
Dit blijft gebeuren tot Seth_fit weer officieel vraagt zijn account te herstellen, nu is die van @PipiWaarom de fack word mijn profiel foto zo maar aangepast? Ik heb te maken met privacy 🤬