AndroidHealthClinic

Bejin 08-08-08 14.08

Bezoekers in dit topic

Ik heb net wat damesvoetbal gezien, zo schattig als ze scoren en elkaar knuffellen ....

en voor wie geen TV/radio heeft:

[Link niet meer beschikbaar]
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1

opening ... nope, moet trainen zometeen.
 
ik zit te denken..als ik later pauze neem... kan ik het op de sportschool kijken tijdens me squats
 
Ceremonie, het beginkwartier met alle volle spektakel was echt geweldig!!
Ik had kippenvel. Maanden lange oefening om dat te volbrengen, pure discipline.
 
Ceremonie, het beginkwartier met alle volle spektakel was echt geweldig!!
Ik had kippenvel. Maanden lange oefening om dat te volbrengen, pure discipline.



Net even een stukje gezien van de optredens en dat deden ze idd vol verve! Was leuk om te zien met al dat vuurwerk :)
 
Ik vind pas de mensen gay die de ceremonie niet willen bekijken omdat ze denken dat dat gay is! Wat een stukje prachtige percussie, choreografie, kunst, Chinese geschiedenis was me dat zeg! Maandenlange training waarbij troepen van +2000 man gedisciplineerd, perfect afgewerkt en uitgelijnd stonden waarbij alle slagen correct ter gelijkertijd op elkaar volgden,...
Het vuurwerk dat uit het 'vogelnest' (nog zo'n stukje grootkunst) kwam, was magnifiek! De voetstappen die in de lucht geschoten werden met vuurwerk doorheen de lijn van China, wat een gedacht omdat te gaan doen!

Ik vind het pas gay om te denken dat het gay is!
 
Ja je die openingsceremonie ergens terug zien? Ik lag met een kater in bed :o
 
vond t ook erg mooi om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Net ook de openingsceremonie gezien (sterker nog, het is nog aan de gang...). Tis dus een herhaling natuurlijk.

Echt supergoed zeg dat begin spektakel. Ongelofelijk dat stuk waarin 2000 Chinezen in een perfecte cirkel staan zonder enige markering op de vloer. Ook het LED tapijt was grooooooooooooooot.

Ik wilde van de landen voorstelling vooral de VS en NL zien. Na NL heb ik de TV maar uitgezet om te gaan DBB'en... :D
 
Ik vind pas de mensen gay die de ceremonie niet willen bekijken omdat ze denken dat dat gay is! Wat een stukje prachtige percussie, choreografie, kunst, Chinese geschiedenis was me dat zeg! Maandenlange training waarbij troepen van +2000 man gedisciplineerd, perfect afgewerkt en uitgelijnd stonden waarbij alle slagen correct ter gelijkertijd op elkaar volgden,...
Het vuurwerk dat uit het 'vogelnest' (nog zo'n stukje grootkunst) kwam, was magnifiek! De voetstappen die in de lucht geschoten werden met vuurwerk doorheen de lijn van China, wat een gedacht omdat te gaan doen!

Ik vind het pas gay om te denken dat het gay is!



+1

het was echt mooi om te zien! er was 1 optreden bij waarbij precies 2008 man een performance van 6 min gaven, waarvoor zij 10 maanden hebben getraind. die soort van menselijke muur was ook mooi om te zien met die lichteffecten. die rol perkament (de rode draad van de hele show) vond ik ook echt super. ik kreeg af en toe wel kippenvel hehe:)
china heeft die show toch wel naar een hoger niveau gebracht.

en waarom zou het nou gay zijn om naar zo'n show te kijken?

het was zeker de moeite waard om te kijken.
 
Heb de leukste stujjen gezien. Mooi, echt mooi. Om dit te evenaren of te verbeteren wordt moeilijk.
 
estafette_goud4_anp_350.jpg


Druk topic maar het eerste goud is dus binnen voor Nederland en daarbij ook nog een bronzen medaille voor Ruben Houkes.

De Ynglingdames liggen op koers voor minimaal zilver, Deborah Gravesteijn staat in de halve finale in haar klasse. Ziet er dus goed uit want ook bij het roeien hebben enkele boten zich al geplaatst voor de finale.

Voetballers vallen wel tegen en waterpolosters kwamen net tekort tegen Hongarije. Marianne Vos was gisteren verder zo goed als onzichtbaar, regen speelde natuurlijk iedereen parten maar waarschijnlijk stond Vos te scherp voor dit soort weer. Des te minder vet des te lastiger het wordt in zo'n regenkoers.
 
+1

het was echt mooi om te zien! er was 1 optreden bij waarbij precies 2008 man een performance van 6 min gaven, waarvoor zij 10 maanden hebben getraind. die soort van menselijke muur was ook mooi om te zien met die lichteffecten. die rol perkament (de rode draad van de hele show) vond ik ook echt super. ik kreeg af en toe wel kippenvel hehe:)
china heeft die show toch wel naar een hoger niveau gebracht.

en waarom zou het nou gay zijn om naar zo'n show te kijken?

het was zeker de moeite waard om te kijken.


wat mooie plaatjes voor wie het gemist heeft:

http://www.boston.com/bigpicture/2008/08/2008_olympics_opening_ceremony.html

(laatste is ook geinig)
 
wat mij betreft zetten jullie hier wat meer hoogte punten neer (linkjes e.d.) kan ik terug kijken als ik een keer thuis kom!
 
wat mij betreft zetten jullie hier wat meer hoogte punten neer (linkjes e.d.) kan ik terug kijken als ik een keer thuis kom!
Ben je al die tijd op kantoor blijven slapen? :eek:
 
Back
Naar boven