AndroidHealthClinic

Bek houden of ik vertrap je..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ilya

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
1.284
Waardering
29
Weleens verhoogde agressie gehad door het trainen ?

heb er persoonlijk weleens last van, maar ben altijd al vrij agressief geweest, vandaar al die vechtsporten en niet voetbal.
Tijdens het trainen heb ik weleens het idee : ROT OP OF IK VERBOUW JE HOOFD, als je nu niet gauw uit mijn zicht op de spiegel gaat.

Ik hou me meestal netjes in maar toch.........

meerdere mensen last van idioten ? (does that jumpstart your temper ?)
 
ja heb ik ook..

vooral als het van die k*tpatsertjes zijn..
 
Originally posted by Ilya
Weleens verhoogde agressie gehad door het trainen ?
heb er persoonlijk weleens last van, maar ben altijd al vrij agressief geweest, vandaar al die vechtsporten en niet voetbal.
Ik heb zowel gevoetbald als gebokst, maar voetbal is naar mijn mening toch veel harder als je eenmaal op een serieus niveau zit hoor!!
 
welke vechtsporten?

Agressie hangt van mijn mood af, meeste ruzies die ik gehad heb kwamen omdat ik vrienden hielp en niet omdat ik zelf de oorzaak was.
 
Agressie is bij mij echter ook aangeboren, hoewel ik er een tegenstander van ben...
Ik heb sport nodig om deze te kanaliseren. Ook cannabis heeft me hierbij in het verleden veel geholpen! Dit is een aanrader voor wie ondanks het vele sporten zijn agressie nog niet in toom kan houden en hiermee steeds in de problemen komt!
 
hmm zo erg is het bij mij niet, Olimantado. Dat gaat me te ver. Een ruziezoeker ben ik nooit geweest.

Stilll a lover, not a fighter.

Dominator dat weet je toch wel van mij.

judo
karate (unofficial black belt)
taikwando
nunchaku (leraar)

tja maar voetballen kan ik niet :D
basketballen ben ik te klein
tennis wil ook al niet
hockey (tja do I need to answer this question ? :D)
 
ik weet dat je actief met vechtsporten bezig bent maar niet precies welke. Hoe lang heb je deze allemaal gedaan of doe je nog steeds..?
 
Het ergste vind ik in het verkeer als je ff voor een groen licht staat te dromen en er staat achter je zo'n lulletje te toeteren en zijn middelvinger op te steken. Dit gaat me een pak geld kosten :-(
 
Op nummer 2 komen dan portiertjes die het nodig vinden hun schouders zo hoog mogelijk op te trekken en achterna roepen en uitdagen als je niks op zak hebt om een fooi te geven, maar ja, moet wel zeggen dat ik dan meestal uiteindelijk meppen kreeg als ik erop inging...
 
Originally posted by Ilya
hmm zo erg is het bij mij niet, Olimantado. Dat gaat me te ver. Een ruziezoeker ben ik nooit geweest.

Stilll a lover, not a fighter.

Dominator dat weet je toch wel van mij.

judo
karate (unofficial black belt)
taikwando
nunchaku (leraar)

tja maar voetballen kan ik niet :D
basketballen ben ik te klein
tennis wil ook al niet
hockey (tja do I need to answer this question ? :D)

Lol, judo,... noem jij dit gevechtsport? De gevechtsport die je beoefend is voor mietjes.

Thaibox en engels boks zijn voor echte mannen.
Taikwando? :rolleyes: Pffff
 
Tja thaibox.....
Wat ik nooit snap is waar je die kicks voor nodig hebt...

Die mannen stampen altijd naar je gezicht, je pakt gewoon hun voet beet en ze zijn gezien...
Geef mij maar gewoon boksen!
 
agressie op zich lijkt mij niet zo erg, tis meer de manier waarop je dat uit...

als je je agressie uit door harder te gaan trainen, dan lijkt me dat geen probleem, maar als je daadwerkelijk 'iemand gaat verbouwen' dan heb je serieus probleem naar mijn mening...

want je gaat toch niet zomaar fysiek geweld gebruiken als iemand je niet aanstaat ofzo???

vindt 't alleen maar gerechtvaardigd als iemand anders daarmee begint, anders heb je altijd je mond nog...

maar goed, de meesten die met fysiek geweld beginnen laten daarmee blijken dat ze verbaal en/of mentaal heel zwak zijn en daardoor hun vuisten gebruiken in een confrontatie...
 
jij hebt echt iets tegen me he, Geoffke ? (dat gevoel heb ik althans. Mocht ik het verkeerd hebben dan mijn volste excuus)
Maak van je hart geen moordkuil, uit je gevoelens. Misschien zijn het opgekropte gevoelens van liefde. In dat geval kun je er altijd met me over praten. Je weet het he, 1 op de 10 heren is.............

laat ik er maar niet verder op ingaan. Ik sta daar verder uiteraard veel te ver boven.

Maar om even in te gaan op het idee van Thaiboxen etc.
Hierdoor zou zich teveel bindweefsel (whatever ??) ontwikkelen in mijn bovenbenen en zou ik moeite krijgen met de sport zelf.
Ik heb altijd iets sierlijks gezocht in iedere sport. Mind above strenght, vandaar mijn signature. Nu mijn strength toeneemt is het uiteraard hoofdzaak om ook mijn intelligentie zover op te krikken dat die er alsnog bovenstaat. Met slechts klappen op je kop krijgen en uitdelen, zag ik mijzelf niet echt vooruitgang boeken in mijn studie.
Bovendien still a lover not a pitbull !
 
agressie? neen niet echt...

'fijn ja meestal negeer ik ze of lach ik ze gewoon subtiel uit.

gelukkig wordt ik meestal wel gerust gelaten...
 
Ik begrijp de opmerkingen van Geoffke ook niet helemaal, mja.

W.b. agressie, ik heb eerder zo'n agressieaanval in het geval er iets vervelends voorvalt in het verkeer, (zie bijv. voorbeeld van Olimantado, of die keer enkele weken terug dat ik bijna van mijn fiets werd gereden door een lul in een dikke bak die me geen voorrang gaf waar ik het wel had), dan in de sportschool. Dat komt dan toch omdat je in het verkeer geen subtiele lichaamstaal kunt geven (te ver weg, te veel fysieke barrières) en in de sportschool kan dat wel, en dan blaas ik gelijk stoom af (of bouwt de druk niet eens op). Dat is ook gelijk de reden dat ik hier in het verleden wel eens ruzie heb gehad, en ook op andere fora wel eens, omdat je ook op internet die lichaamstaal mist.
 
Nou ja, ik ben eerlijk gezegd bang dat ik nog eens doodgereden word door zo'n flapdrol in een koekblik met te veel testo in zijn lijf.

Voor ik aan KT begon kon ik al witheet van woede worden door al die fietsapartheidswetgeving waardoor je als fietser op fietspaden belandt die door bomen ontworteld worden of waar zulke kronkels in gelegd worden dat je je nek zou breken bij hoge snelheden.
Vrijdag ben ik regelmatig over de weg doorgereden toen een fietspad weer eens zonder aanwijzingen de rimboe (een of ander flutdorp) inging of weer in hernia-stoeptegels veranderde.
Ben in het verleden al een paar keer klemgereden.. is me laatst ook overkomen op weg naar de sportschool toen ik over de verkeersdrempel ging ipv de veels te nauwe fietsdoorgang.. die jongen reed keihard door en we gingen tegelijkertijd door de nauwe doorgang, hij op amper een paar cm..
Ik toen mijn middelvinger omhoog en hij (een jonge gast net zoals een van jullie hier) keerde om en hield net voor mijn tenen stil en begon me te bedreigen.. viel geloof ik stil toen ie zag dat ik een vrouwtje van 1,60 m was die ruim 15 jaar ouder is dan hij.... en wat kon hij me aandoen.. ik had trouwens toen ook geen mobieltje bij me. Gelukkig is het geen heel rustige weg. Maar er is een reden voor dat ik meestal een langere heel rustige weg neem na KT. Want sinds ik aan KT doe is mijn opvliegendheid nog erger geworden.. ik stik gewoon van kwaadheid als ik weer zo'n onrechtvaardige situatie mee maak en ondanks doorgetrokken strepen ingehaald wordt op levensgevaarlijke stukken als ik me als een verkeersdeelnemer gedraag en niet als een onderkruipsel zoals de NLse verkeersregels graag zien..

Poe hee.. ik word nu alweer witheet van woede.. helpt wel tegen mijn te trage schildklier..

Misschien moet ik maar eens naar fietsvriendelijk Frankrijk verhuizen .. zelfs Parijs vond en vind ik een makkie om daar rond te fietsen, ja ZELFS de rotonde met 8 wegen die er op aanrijden... daar krijg je tenminste nog R.E.S.P.E.C.T van automobilisten die weten wat fietssport inhoudt...

Zo... heb ik mijn gif weer gespuid!

Espi, in een giftige bui....
 
Ilya...

Waarom zou ik iets tegen u hebben? Als je denkt dat jij degene was, die als mod hier enkele kemels begaan heeft...
Wees gerust, jij bent het niet hoor. Je bent een goede mod, met veel kennis over bodybuilding en alles wat er rond hangt.
Je komt hier zeer vaak, en je steekt je tijd om nuttige antwoorden geven. Je bent een mod eersteklas!!
99% van de mods hier trouwens.

En nu ik je antwoord gelezen heb geef ik je meer dan gelijk.
Ik ben dan ook moeten stoppen met thaiboxen...
Als ik mijn quadriceps wou trainen in de gym, kon ik dit niet naar behoorlijk omdat deze pijn deden van de thaiboxles.

En in de thaibox verging ik van de spierpijn als ik bijv. als warm-up een kwartier moest op en neer springen, ....

Mijn reply kwam blijkbaar helemaal anders over, als dat ik het bedoeld heb.
 
Originally posted by Ilya
hmm zo erg is het bij mij niet, Olimantado. Dat gaat me te ver. Een ruziezoeker ben ik nooit geweest.

Stilll a lover, not a fighter.

Dominator dat weet je toch wel van mij.

judo
karate (unofficial black belt)
taikwando
nunchaku (leraar)

tja maar voetballen kan ik niet :D
basketballen ben ik te klein
tennis wil ook al niet
hockey (tja do I need to answer this question ? :D)
Tis toch tae kwondo of is taikwondo wat anders ?
Maruh welk band judo/ taikwondo ( ? ) ?

Ennuh karate unofficial waarom niet official ? :)
Voetballuh kan ie niet...dan leer je het maar ;)

Basketballen te klein ?!?! Als je snel en goed kan schieten ben je daar niet snel te klein voor hoor (in nld that is :D )
 
ja klopt, chewie. Iedereen schrijft het anders. Zoek maar es op google.
Vroeger typte ik altijd taekwando. Toen werd me gezegd.
NEEEEEEEE het is taikwando.

heb ook al vaak genoeg gehoord taikwondo.
ben bij blauwe band gekomen (4de geup)

Judo : groen maar dat was in mijn verre jeugd (voor mijn 12de :D)

karate was unofficial omdat ik mijn zwarte band behaalde voordat ik 15 was (officiele leeftijd dat je pas een zwarte band mag dragen).
Daarna heb ik allerlei gezeik daarmee gehad en ben ik uiteindelijk opnieuw begonnen met trainen maar had ik geen zin meer. Toen heb ik nunchaku opgepakt en daar was ik absoluut het beste in. Op mijn 15de begonnen en op mijn 17de leraar :D (nog steeds trots op)

voetbal interesseert me niet, ook nooit echt in geinteresseerd.

Enne Geoffke, sorry dat ik het verkeerd opvatte.
No hard feelings, het leek op een anti-post. Ik kan tegen een geintje, maar ken de onbekenden hier nog niet zo heel goed dus moet die mensen (waaronder jij) nog ff beetje doorkrijgen.

No hard feelings.
There's still love (hahaha)
 
Originally posted by Geoffke


Lol, judo,... noem jij dit gevechtsport? De gevechtsport die je beoefend is voor mietjes.

Thaibox en engels boks zijn voor echte mannen.
Taikwando? :rolleyes: Pffff

Judo voor mietjes? BULLSHIT!
 
Back
Naar boven