XXL Nutrition

Bek houden of ik vertrap je..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nou, ik ben wel weer gesneden vandaag nadat ik een middelvinger liet zien aan ongeduldige automobilisten die het niet leuk vonden dat ik SNEL omlaag wilde op de Grebbeberg (rond 40km/uur ipv wandelsnelheid op de levensgevaarlijke fietsstrook). Er werd voortdurend getoeterd en ik hief een stop-hand op.. daarna werd ik op zeer korte afstand ingehaald en ik reageerde daar op.. en daarna werd ik dus weer mooi gesneden..
Wel goed voor mijn adrenaline.. voelde me wat sufjes vanochtend. Was ineens over ;)
Maar zo leef ik natuurlijk niet zo lang meer. Fiets tegen blik wint niet hè.

Espi
 
Originally posted by Olimantado
Heeft er vandaag toevallig iemand gevochten?

Nee vandaag eens een keertje niet hoor:D

Ik heb tot nu toe in mijn 22 jaar een keer een echte klap uitgedeeld.
En dan ook nog wel wat minder echte met kickboxen.
 
Originally posted bij geoffke

Dat zou ik ook altijd doen! Omdat je tegenstander dan schrikt omdat hij weet dat je aan gevechtsport doet.
Als een high-kick trouwens nog goed aankomt dan mag ie het wel vergeten.
Trouwens, high-kicks zijn toch veel stoerder... Low kicks kan iedereen.

Wie geeft er nou een high kick in een kroeg of op straat? als iemand mij een high kick wil geven dan ligt ik helemaal dubbel (mits ik m niet aan zie komen en ie in me nek ligt ;) )

Een low kick is veel effectiever, en neen geoffke niet iedereen kan een zo 1,2,3 ff een lowkick geven, je moet wel goed instappen, wegdraaien, hand bij je hoofd houden en flink aanzetten met je lichaam! anders krijg je een low-ala voetbal trapje!!

Als je ruzie in een kroeg heb geef je natuurlijk een leverstoot als je tegen stander lam is!!

Anders kies ik dan toch voor de elleboog, het harste en puntigste stukje van je lichaam, als je een elleboog op of langs je kop krijgt lig je open of breek je wat, gewoon arm omhoog puntje van je elleboog naar voren alleen instappen en richting de mond, gevolgd door een rechter elleboog die je op ze kop draait!!!

En als je tegenstander staand goed kan vechten, dan aanduiken en op de grond inelkaar stompen

LOL NU NOG IN DE THEORIE UITVOEREN ZOU HET DAN NOG ZO MAKKELIJK ZIJN, HELAAS ZIJN KROEGGEVECHTEN MAAR EEN BEETJE RAMMEN OMDAT ER EEN DOLLE HOND OP JE AFKOMT :p
 
idd is een leverstoot heel erg effectief. vriend van mij kreeg er een voor de gein in zijn lever en zakte meteen in elkaar.
 
Originally posted by Juriaan


Wie geeft er nou een high kick in een kroeg of op straat? als iemand mij een high kick wil geven dan ligt ik helemaal dubbel (mits ik m niet aan zie komen en ie in me nek ligt ;) )

Een low kick is veel effectiever, en neen geoffke niet iedereen kan een zo 1,2,3 ff een lowkick geven, je moet wel goed instappen, wegdraaien, hand bij je hoofd houden en flink aanzetten met je lichaam! anders krijg je een low-ala voetbal trapje!!

Als je ruzie in een kroeg heb geef je natuurlijk een leverstoot als je tegen stander lam is!!

Anders kies ik dan toch voor de elleboog, het harste en puntigste stukje van je lichaam, als je een elleboog op of langs je kop krijgt lig je open of breek je wat, gewoon arm omhoog puntje van je elleboog naar voren alleen instappen en richting de mond, gevolgd door een rechter elleboog die je op ze kop draait!!!

En als je tegenstander staand goed kan vechten, dan aanduiken en op de grond inelkaar stompen

LOL NU NOG IN DE THEORIE UITVOEREN ZOU HET DAN NOG ZO MAKKELIJK ZIJN, HELAAS ZIJN KROEGGEVECHTEN MAAR EEN BEETJE RAMMEN OMDAT ER EEN DOLLE HOND OP JE AFKOMT :p

Paar keer dat ik heb moeten vechten, omdat de persoon tegenover mij het idee had dat hij mij moest lopen uitdagen was 1 stoot midden op zijn snoetje altijd voldoende.

Op 1 keer na, maar bij die persoon zat het wit nog onder zijn neus, en ik weet zeker dat hij de volgende dag goed pijn heeft gehad.:D

By the way, ik trouwens ook, mijn hand was 2 keer zo dik als normaal.......
 
Idd richard 1 klap kan genoeg zijn als ie hard en voluit is is het meestal wel raak, als je ze kin raakt is K.O., maar ja als je gaat knokken moet je wel verwachten dat je klappen kan krijgen dus ja wel op je dekking letten

Heb laatst je fotos gezien, vind je het gek met je 140 kilo, ik zei mezelf al voor je staan met me 72 kilo whoehahahahahahahahhaha :D
 
leuk die jongens die denken dat ze kunnen vechten ( en het ook kunnen), vechten ook vaak. Ik zou mezelf waarschijnlijk wel kunnen verdedigen, maar heb vechten nooit geleerd en heb het ook nooit gehoeven. Al zou ik een ander tegen de grond geslagen hebben, wat heb ik dan gewonnen?
 
Ik heb 1x in een discotheek ruzie gehad (ze begonnen een vriend van me te wurgen).
Het ging zo snel dat voordat ik het in de gaten had, had ik een klap te pakken. Het linke is dat je nooit weet waar de vrienden van zo'n gast staan. En die komen vaak van alle kanten.
En de laatste tijd met al die flesjes breezers enzo vind ik het wel gevaarlijk. Er zijn genoeg van de gekken die gewoon met die flesjes gaan lopen smijten en slaan.

Denk dat een opstoot het meest effectief is (of een leverstoot).
 
Een vriend van mij sloeg laatst een leeg bierflesje op iemand zijn kop kapot! Het was zeer effectief want die mand (die ruzie zocht) bleef liggen!!
 
Originally posted by Johny

En de laatste tijd met al die flesjes breezers enzo vind ik het wel gevaarlijk. Er zijn genoeg van de gekken die gewoon met die flesjes gaan lopen smijten en slaan.

Originally posted by Olimantado

Een vriend van mij sloeg laatst een leeg bierflesje op iemand zijn kop kapot! Het was zeer effectief want die mand (die ruzie zocht) bleef liggen!!

LOL, zie ik hier enige overeenkomsten tussen? :rolleyes:

als ik met een geweer iemands kop eraf schiet is dat ook zeer effectief, want diegene zal dan ook blijven liggen, maar dat doe je gewoon niet. dat is gewoon toegeven aan je primaire instincten, wat in deze Nederlandse samenleving gewoon niet kan...
 
Kijk in mijn ogen ben je dus gewoon asociaal om met een flesje te slaan, als je wel wilt vechten maar niet de ballen hebt om je vuisten te gebruiken blijf dan thuis, vechten moet je zien als een sport, niks op jou of je vriend tegen hoor olimantado, maar ik vind als je flesjes pakt of met ze 2-en 1 iemand slaat je laf bent, je kan wel een flessie pakken als je tegenstander ook iets van een glas of zo heeft. Maar ik heb er een hekel aan vechten uberhaupt als het niet nodig is, en wat voorheen gezegd werd het is gewoon gevaarlijk tegenwoordig gekken gasten die met bierflesjes slaan E.D. maar ja vroeg of laat kom je je zelf nog wel eens tegen als je de verkeerde pakt.
 
Kijk in mijn ogen ben je dus gewoon asociaal om met een flesje te slaan, als je wel wilt vechten maar niet de ballen hebt om je vuisten te gebruiken blijf dan thuis, vechten moet je zien als een sport, niks op jou of je vriend tegen hoor olimantado, maar ik vind als je flesjes pakt of met ze 2-en 1 iemand slaat je laf bent, je kan wel een flessie pakken als je tegenstander ook iets van een glas ofzo heeft. Maar ik heb er een hekel aan vechten uberhaupt als het niet nodig is, en wat voorheen gezegd werd het is gewoon gevaarlijk tegenwoordig gekken gasten die met bierflesjes slaan E.D. maar ja vroeg of laat kom je je zelf nog wel eens tegen als je de verkeerde pakt.
 
Originally posted by Juriaan


Wie geeft er nou een high kick in een kroeg of op straat? als iemand mij een high kick wil geven dan ligt ik helemaal dubbel (mits ik m niet aan zie komen en ie in me nek ligt ;) )

Een low kick is veel effectiever, en neen geoffke niet iedereen kan een zo 1,2,3 ff een lowkick geven, je moet wel goed instappen, wegdraaien, hand bij je hoofd houden en flink aanzetten met je lichaam! anders krijg je een low-ala voetbal trapje!!

Als je ruzie in een kroeg heb geef je natuurlijk een leverstoot als je tegen stander lam is!!

Anders kies ik dan toch voor de elleboog, het harste en puntigste stukje van je lichaam, als je een elleboog op of langs je kop krijgt lig je open of breek je wat, gewoon arm omhoog puntje van je elleboog naar voren alleen instappen en richting de mond, gevolgd door een rechter elleboog die je op ze kop draait!!!

En als je tegenstander staand goed kan vechten, dan aanduiken en op de grond inelkaar stompen

LOL NU NOG IN DE THEORIE UITVOEREN ZOU HET DAN NOG ZO MAKKELIJK ZIJN, HELAAS ZIJN KROEGGEVECHTEN MAAR EEN BEETJE RAMMEN OMDAT ER EEN DOLLE HOND OP JE AFKOMT :p


Juriaan, ik denk dat je niet goed beseft hoe hard een perfect uitgevoerde high-kick aankomt.
Toen mijn maat een trapkussen tegen zijn hoofd hield, was ik volop high-kicks aan't geven. High-kicks zijn mijn sterkste kant, ( ik kan volledige spreidzit op 2 stoelen).
Mijn maat is 1m 90 en weegt 105 kilo.
De zes of zevende trap was per ongeluk tegen zijn hoofd en hij zakte in elkaar zoals een pattatezak. En ik was helemaal niet hard aan het trappen.
Uiteraard is het erg dom om als eerste stoot een high-kick uit te voeren. Maar een kroeggevecht loop dikwijls anders uit dan je gedacht had.
Gewoon een paar rake motten op zijn kop, een paar low-kicks en als hij nog niet knock-out is nog een high-kick voor de afwerking
 
Misschien zijn na de auot's de kroegen de gevaarlijkste plekken. Normaal kom ik er nooit, maar ik moet er nog wel eens afstempelen of 's nachts binnen om het toilet te gebruiken of cola te kopen.. helaas zijn niet alle benzinestations dag en nacht open.
 
Originally posted by Esperantisto
Misschien zijn na de auot's de kroegen de gevaarlijkste plekken. Normaal kom ik er nooit, maar ik moet er nog wel eens afstempelen of 's nachts binnen om het toilet te gebruiken of cola te kopen.. helaas zijn niet alle benzinestations dag en nacht open.

Waarom zou een kroeg een gevaarlijke plek zijn? Als je geen ruzie zoekt heb je meestal geen problemen.
Enkele keren ben ik in afterclubs geweest.
Ik geef eerlijk toe dat ik daar gewoon schrik had van die mannen.
 
Originally posted by Geoffke



Juriaan, ik denk dat je niet goed beseft hoe hard een perfect uitgevoerde high-kick aankomt.
Toen mijn maat een trapkussen tegen zijn hoofd hield, was ik volop high-kicks aan't geven. High-kicks zijn mijn sterkste kant, ( ik kan volledige spreidzit op 2 stoelen).
Mijn maat is 1m 90 en weegt 105 kilo.
De zes of zevende trap was per ongeluk tegen zijn hoofd en hij zakte in elkaar zoals een pattatezak. En ik was helemaal niet hard aan het trappen.
Uiteraard is het erg dom om als eerste stoot een high-kick uit te voeren. Maar een kroeggevecht loop dikwijls anders uit dan je gedacht had.
Gewoon een paar rake motten op zijn kop, een paar low-kicks en als hij nog niet knock-out is nog een high-kick voor de afwerking

ok ok geoffke, hi-kicks zijn zeer effectief maar hoe vaak zie je bv bij kickboxen of k1 een hi-kick die raak is? Sporadisch!
Kan je nagaan als je in een drukke kroeg staat. Je komt er gewoon niet aan toe om je dikke been op de tillen tussen al die mensen en het vervolgens tegen zijn/haar (voor de vrouwen onder ons:D ) hoofd aan te slingeren.
 
Originally posted by Juriaan
Kijk in mijn ogen ben je dus gewoon asociaal om met een flesje te slaan, als je wel wilt vechten maar niet de ballen hebt om je vuisten te gebruiken blijf dan thuis, vechten moet je zien als een sport, niks op jou of je vriend tegen hoor olimantado, maar ik vind als je flesjes pakt of met ze 2-en 1 iemand slaat je laf bent...


Dat vind ik niet. Ik ben tegen ruzie en vechten, en zie dit niet als een sport. Als iemad ruzie zoekt en je dreigt aan te vallen en je weet dat hij groter en sterker en sneller is dan heb je het recht je te verdedigen op alle mogelijke manieren vind ik... Ook met flessen...
 
Originally posted by Johny


ok ok geoffke, hi-kicks zijn zeer effectief maar hoe vaak zie je bv bij kickboxen of k1 een hi-kick die raak is? Sporadisch!
Kan je nagaan als je in een drukke kroeg staat. Je komt er gewoon niet aan toe om je dikke been op de tillen tussen al die mensen en het vervolgens tegen zijn/haar (voor de vrouwen onder ons:D ) hoofd aan te slingeren.

Tja, ik zou het eerlijk gezegd ook niet proberen.
Om een snelle highkick te geven moet je slanke benen benen hebben...
Maar als je als goed getrainde kickboxer een zatlap in een kroeg geen trap tegen zijn oor kan geven, dan ben je gewoon geen (goede) kickbokser, punt andere lijn.
 
Back
Naar boven