AndroidHealthClinic

Bek houden of ik vertrap je..... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het is niet omdat iemand breed en sterk is dat dat hem het recht geeft een grote mond tegen je op te zetten. Als zo iemand een persoon intimideert die zich niet kan verdedigen dan is dat even laf....
 
Originally posted by Olimantado
Het is niet omdat iemand breed en sterk is dat dat hem het recht geeft een grote mond tegen je op te zetten. Als zo iemand een persoon intimideert die zich niet kan verdedigen dan is dat even laf....

Als mensen zoals jij die bredere persoon niet zou lastig vallen met je idiote vragen over anabolen spuiten e.d.
Dan zou het wel eens kunnen zijn dat hij u met rust laat, en dat je niet met flesjes hoef te smijten. ;)
 
Originally posted by Johny

het vervolgens tegen zijn/haar (voor de vrouwen onder ons:D ) hoofd aan te slingeren.
Net of vrouwen alleen met vrouwen vechten! ;)

Serieus: ik voel me in een kroeg gewoon veilig, omdat ik geen ruzie zoek en (misschien omdat ik een vrouw ben ???) er ook nooit per ongeluk in verzeild raak. Ik hoor wel van gasten die ineens een mep krijgen als ze per ongeluk tegen iemand aanlopen of -vallen, nou dat laatste overkomt mij ook wel eens, maar dan is een 'sorry' met bijbehorende verontschuldigende (niet noodzakelijkerwijs kruiperige!) lichaamstaal, die er dan bij mij automatisch uitkomt, voldoende. Ik kan me overigens wel voorstellen dat mannen die zin hebben om te vechten, zoiets van een vrouw pikken, maar een man die hen (per ongeluk) aanstoot, gelijk pakken.
 
Originally posted by Geoffke


Als mensen zoals jij die bredere persoon niet zou lastig vallen met je idiote vragen over anabolen spuiten e.d.
Dan zou het wel eens kunnen zijn dat hij u met rust laat, en dat je niet met flesjes hoef te smijten. ;)



Bedoel je dat ik daarmee lastige vragen stel???????
Zoek je soms ruzie????? :mad:
 
Originally posted by Olimantado




Bedoel je dat ik daarmee lastige vragen stel???????
Zoek je soms ruzie????? :mad:



grapje hoor....
:p
 
Originally posted by wateengedoe2

Net of vrouwen alleen met vrouwen vechten! ;)

Serieus: ik voel me in een kroeg gewoon veilig, omdat ik geen ruzie zoek en (misschien omdat ik een vrouw ben ???) er ook nooit per ongeluk in verzeild raak. Ik hoor wel van gasten die ineens een mep krijgen als ze per ongeluk tegen iemand aanlopen of -vallen, nou dat laatste overkomt mij ook wel eens, maar dan is een 'sorry' met bijbehorende verontschuldigende (niet noodzakelijkerwijs kruiperige!) lichaamstaal, die er dan bij mij automatisch uitkomt, voldoende. Ik kan me overigens wel voorstellen dat mannen die zin hebben om te vechten, zoiets van een vrouw pikken, maar een man die hen (per ongeluk) aanstoot, gelijk pakken.

Als je iemand op zijn bek slaat als iemand op je tenen trapt dan is er toch iets serieus mis in je bovenkamer vind ik.
Maar als dit zich herhaalt door dezelfde persoon, tja... dan vraagt hij er om hé.
 
En als die persoon die 2x op je tenen trapte nu 20cm groter en 20kg zwaarder is ga je die dan ook op zijn bek slaan?
 
Originally posted by Olimantado




grapje hoor....
:p

Haha, ik bedoel gewoon... als je geen ruzie zoekt, dan krijg je normaal gezien niet snel ruzie.
Je mening over flesjes gebruiken tijdens straat/bargevechten, dan ben ik het met je eens.
Er zijn geen regels, just kick his ass! Lol
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Olimantado
En als die persoon die 2x op je tenen trapte nu 20cm groter en 20kg zwaarder is ga je die dan ook op zijn bek slaan?

Wel, dan zou ik snel mijn vrienden gaan halen en hem in de rug aanvallen.
En als ik alleen ben zou ik braafjes mijn mond houden en terug in mijn kot kruipen.
Maar daarom train ik ook, zodat je minder kans hebt om een sterkere persoon tegen het lijf te lopen.
 
hahaha
goed antwoord!!
 
hmmm ik ben geen ruziezoeker, houd ook niet van ruzie..
 
Originally posted by Geoffke
Juriaan, ik denk dat je niet goed beseft hoe hard een perfect uitgevoerde high-kick aankomt.
Toen mijn maat een trapkussen tegen zijn hoofd hield, was ik volop high-kicks aan't geven. High-kicks zijn mijn sterkste kant, ( ik kan volledige spreidzit op 2 stoelen).
Mijn maat is 1m 90 en weegt 105 kilo.
De zes of zevende trap was per ongeluk tegen zijn hoofd en hij zakte in elkaar zoals een pattatezak. En ik was helemaal niet hard aan het trappen.
Uiteraard is het erg dom om als eerste stoot een high-kick uit te voeren. Maar een kroeggevecht loop dikwijls anders uit dan je gedacht had.
Gewoon een paar rake motten op zijn kop, een paar low-kicks en als hij nog niet knock-out is nog een high-kick voor de afwerking

Ik besef heel goed wat ik zeg, ik train bij schreiber, hier trainen grote vechters als je bekend in het wereldje bent zou je dat ook moeten weten!!! En ik kan je garanderen dat je mij geen high kick op me kop geeft in de kroeg! Maar ja ieder zijn eigen manier van knokken, als ik vecht in de kroeg ga ik toch voor het aanduiken en op de grond ze bek inelkaarstampen of gewoon een goede arm, been klem of goede verwurging aantrekken!
 
Originally posted by Juriaan


Ik besef heel goed wat ik zeg, ik train bij schreiber, hier trainen grote vechters als je bekend in het wereldje bent zou je dat ook moeten weten!!! En ik kan je garanderen dat je mij geen high kick op me kop geeft in de kroeg! Maar ja ieder zijn eigen manier van knokken, als ik vecht in de kroeg ga ik toch voor het aanduiken en op de grond ze bek inelkaarstampen of gewoon een goede arm, been klem of goede verwurging aantrekken!

Wel,... ik zei: een "zatlap" in de kroeg. Geen getrainde vechtersbaas, want die ontwijkt die trap negen kansen op de tien.
Ik ben het volledig met u eens, gewoon verstand op nul en meppen maar. :p
 
Originally posted by Geoffke

Tja, ik zou het eerlijk gezegd ook niet proberen.
Om een snelle highkick te geven moet je slanke benen benen hebben...
Maar als je als goed getrainde kickboxer een zatlap in een kroeg geen trap tegen zijn oor kan geven, dan ben je gewoon geen (goede) kickbokser, punt andere lijn.

Om een goede/snelle high kick te kunnen geven slanke lange benen hebben???

Dick Vrij, Sem Schild, Gylbert Yvel, Peter Aerts, Ernesto Hoost HALLO ALLEMAAL 100+ KILO EN BENEN ALS BETONNEN PALEN!!! EN DAN MOET JE SLANKE BENEN HEBBEN OM EEN SNELLE HICHKICK TE KUNNEN GEVEN:eek:

En ja een getrainde kickboxer trapt een zatlap neer!
 
Trainen die dan niet veel op snelheid en explosiviteit?
 
Originally posted by Juriaan


Om een goede/snelle high kick te kunnen geven slanke lange benen hebben???

Dick Vrij, Sem Schild, Gylbert Yvel, Peter Aerts, Ernesto Hoost HALLO ALLEMAAL 100+ KILO EN BENEN ALS BETONNEN PALEN!!! EN DAN MOET JE SLANKE BENEN HEBBEN OM EEN SNELLE HICHKICK TE KUNNEN GEVEN:eek:

En ja een getrainde kickboxer trapt een zatlap neer!

Hoe slanker je bent, hoe sneller je high-kicks kan geven.
Hoe zwaarder en gespierder je bent, hoe trager je bent... in high-kicks dan.
 
Ik weet het niet... Kun je op één of andere manier niet sneller worden doordat je door de massa meer kracht krijgt?

Ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel, maar vergelijk het met de sprinter Ben Johnson.
Ok sprinten is wat anders dan highkicks maar...
 
ik ben weg, Jambers gaat beginnen op VTM.
Komen altijd gekke figuren in!!!
 
Originally posted by Olimantado
ik ben weg, Jambers gaat beginnen op VTM.
Komen altijd gekke figuren in!!!

Lol, ik ga ook kijken.
 
Originally posted by Olimantado
Tja thaibox.....
Wat ik nooit snap is waar je die kicks voor nodig hebt...

Die mannen stampen altijd naar je gezicht, je pakt gewoon hun voet beet en ze zijn gezien...
Geef mij maar gewoon boksen!

Dan trappen ze nt snel genoeg...als eens zo een trap echt raak gekregen...komt aan hoor!!!
 
Back
Naar boven