Fitness Seller

Bek houden of ik vertrap je..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan


Ik besef heel goed wat ik zeg, ik train bij schreiber, hier trainen grote vechters als je bekend in het wereldje bent zou je dat ook moeten weten!!! En ik kan je garanderen dat je mij geen high kick op me kop geeft in de kroeg! Maar ja ieder zijn eigen manier van knokken, als ik vecht in de kroeg ga ik toch voor het aanduiken en op de grond ze bek inelkaarstampen of gewoon een goede arm, been klem of goede verwurging aantrekken!

Al eens een asbak geprobeerd...hoef je meestal maar een keer uit te halen:p
 
Vooral in het begin wel eens last van gehad (eerste 2 maanden), maar sindsdien nooit meer. Heb al eens een gat in de badkamerdeur geslagen :p Zal wel met het aanpassen van het lichaam hebben te maken (testo).
 
ik heb soms wel agressie. bv met een computerspel spelen.. kank soms zo fanatiek worden dak agressief word..

kep me klerenkast helemaal verrot geslagen, en vaak me handen open/gekneusd

da heb ik nu kunnen onderdrukken.. gelukkig. verder heb ik eik nooit ruzie gehad in de tijd dat ik opstap ga oid. ik heb soms wel opgekropte agressie, maar kickboxen is ideal.. kan ik me helemaal uitleven.

maar als ik ruzie heb, zal ik nooit beginnen met trappen, das te langzaam. ik heb geleerd bij kickboxen dat een directe stoot met combinatie van een hoek en een uppercut en dan gevolgd door een high of low kick veel effectiever is, omdat een directe stoot veel sneller is (en nog effectiever als je eerst een schijnbeweging maakt)

jammergenoeg ben ik nog niet zo superervaren met kickboxen (doe het pas een klein half jaar) maar me 5 jaar taekwondo heeft me veel geholpen.

maar ik denk ook tegen me gewerkt, want ik denk dat ik door die sporten een stuk aggresiever ben, als ik een tijd niet kickbox, voel ik me meer opgefokt en kep zelfs dromen dat ik tegen mensen aan t vechten ben!
 
Originally posted by Geoffke

Hoe zwaarder en gespierder je bent, hoe trager je bent... in high-kicks dan.

maar meestal ook veel krachtiger...

tenzij je je sport zo goed beheerst dat je met je lichte beentjes precies kan timen wanneer je kracht in je benen zet, net als Bruce Lee bv.
 
Originally posted by Frenkpie
ik heb soms wel agressie. bv met een computerspel spelen.. kank soms zo fanatiek worden dak agressief word..

kep me klerenkast helemaal verrot geslagen, en vaak me handen open/gekneusd

da heb ik nu kunnen onderdrukken.. gelukkig. verder heb ik eik nooit ruzie gehad in de tijd dat ik opstap ga oid. ik heb soms wel opgekropte agressie, maar kickboxen is ideal.. kan ik me helemaal uitleven.

maar als ik ruzie heb, zal ik nooit beginnen met trappen, das te langzaam. ik heb geleerd bij kickboxen dat een directe stoot met combinatie van een hoek en een uppercut en dan gevolgd door een high of low kick veel effectiever is, omdat een directe stoot veel sneller is (en nog effectiever als je eerst een schijnbeweging maakt)

jammergenoeg ben ik nog niet zo superervaren met kickboxen (doe het pas een klein half jaar) maar me 5 jaar taekwondo heeft me veel geholpen.


Ik begrijp niet waarom je aan kickboks doet. Thaiboks is veel ruwer en harder dan kickboks.
 
Originally posted by NewbieNeo


maar meestal ook veel krachtiger...

tenzij je je sport zo goed beheerst dat je met je lichte beentjes precies kan timen wanneer je kracht in je benen zet, net als Bruce Lee bv.

We hebben het hier over kickboksers... en niet over thaiboksers.
 
Originally posted by Geoffke


We hebben het hier over kickboksers... en niet over thaiboksers.

euhhh... volgens mij is iedere high-kick bedoelt om zo effectief mogelijk te zijn in welke vechtsport dan ook, of 't nu kickboksen is of thaiboksen...

een zwaarder iemand (meestal ook meer spieren), kan meestal een zwaardere klap toebrengen dan een lichter iemand (massa=traag)
vb. die K1 match Ernesto Hoost vs Bob Sapp
 


Ik begrijp niet waarom je aan kickboks doet. Thaiboks is veel ruwer en harder dan kickboks. [/B]



Als je in Nederland doet thai-boxen, komt dit op hetzelfde neer als kickboxen.
Ik vind dat qua hardheid ook niet zoveel van elkaar schelen (elleboog mag zowiezo niet).
 
Hallo wil je een high kick van iemand van 70-80 kilo vergelijk met die van een 100+ er??? Lijkt me duidelijk en Aerts kan heeeeeel snel high kicks geven dat is ook het dodelijkst bij hem van dichtbij snel en krachtige high kicks geven!!!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Geoffke
Originally posted by Frenkpie
ik heb soms wel agressie. bv met een computerspel spelen.. kank soms zo fanatiek worden dak agressief word..

kep me klerenkast helemaal verrot geslagen, en vaak me handen open/gekneusd

da heb ik nu kunnen onderdrukken.. gelukkig. verder heb ik eik nooit ruzie gehad in de tijd dat ik opstap ga oid. ik heb soms wel opgekropte agressie, maar kickboxen is ideal.. kan ik me helemaal uitleven.

maar als ik ruzie heb, zal ik nooit beginnen met trappen, das te langzaam. ik heb geleerd bij kickboxen dat een directe stoot met combinatie van een hoek en een uppercut en dan gevolgd door een high of low kick veel effectiever is, omdat een directe stoot veel sneller is (en nog effectiever als je eerst een schijnbeweging maakt)

jammergenoeg ben ik nog niet zo superervaren met kickboxen (doe het pas een klein half jaar) maar me 5 jaar taekwondo heeft me veel geholpen.


Ik begrijp niet waarom je aan kickboks doet. Thaiboks is veel ruwer en harder dan kickboks.

ja ik doe kickboxen en thaiboxen.... ik noem t altijd kickboxen
 
Ja thaibox is voor mietjes, Cage Fight en Mix fight is veel harder!

MAW dom dom dom het is maar net wat jou het beste ligt, omdat je met taibox ook ellebogen mag geven ben je als je kickboxt meteen een mietje ???
 
ik geloof dat je pas een mietje bent als je in een roze broek weightlift.

Ik kan me vergissen.
 
Originally posted by Juriaan
Ja thaibox is voor mietjes, Cage Fight en Mix fight is veel harder!

MAW dom dom dom het is maar net wat jou het beste ligt, omdat je met taibox ook ellebogen mag geven ben je als je kickboxt meteen een mietje ???

Juriaan, in Nederland kunnen de trainingen anders liggen... Maar bij ons is Thaiboks veel harder dan kickboks. Ik heb een paar weken gekickbokst maar ik kon er mijn draai niet vinden.
In de thaiboks daarintegen... het publiek was daar zeer verschillend als in de kickboks... Geen vrouwen, kinderen en mietjes maar echte vechtersbazen die bijna elke week met een blauw oog naar de training kwamen.
Die kniestoten, de elleboogstoten, de keiharde trappen met hun scheenbeen tegen je dij... Zo leer je vechten en niet door als een verwijfd mietje te staan huppelen in de kickboks.
 
Cage fight en street fight is ook voor mietjes!!

Ikzelf schrijf me regelmatig in om gaan te vechten met huurlingenlegers in Afrika... Daar leer je pas wat bij!!
 
Originally posted by Olimantado
Cage fight en street fight is ook voor mietjes!!

Ikzelf schrijf me regelmatig in om gaan te vechten met huurlingenlegers in Afrika... Daar leer je pas wat bij!!

Is dat een grap? Zoniet, waar schrijf je je in, wat zijn de vereisten, enz.
 
Dat gaat enkel maar via via. Mijn laatste missie was ik aangekomen via contacten in de gevangenis van St-Gillis via Congolezen.
 
Er zijn geen vereisten, je mag enkel geen schrik hebben de dood recht in de ogen te kijken.
 
bleh mietjes! worstel maar eens een keertje met mijn dwerg papegaai! dat is pas hard!!!!
 
Originally posted by Geoffke

Juriaan, in Nederland kunnen de trainingen anders liggen... Maar bij ons is Thaiboks veel harder dan kickboks. Ik heb een paar weken gekickbokst maar ik kon er mijn draai niet vinden.
In de thaiboks daarintegen... het publiek was daar zeer verschillend als in de kickboks... Geen vrouwen, kinderen en mietjes maar echte vechtersbazen die bijna elke week met een blauw oog naar de training kwamen.
Die kniestoten, de elleboogstoten, de keiharde trappen met hun scheenbeen tegen je dij... Zo leer je vechten en niet door als een verwijfd mietje te staan huppelen in de kickboks.


Oke FF simpel, Verschil kickbox en Muay Thai is dat men de ellebogen bij Muay Thai mag gebruiken.

Dat laatste van je slaat helemaal NERGENS op, dit is denk ik gewoon een stoere uitspraak, je traint om te leren en je kan op redelijk wat kracht sparren, maar domweg elkaar verrot slaan doe je in geen enkele normale Gym

Maar jij mag van mij een keer langskomen, mag je een training mee kickboxen met de wedstrijd jongen 80-115 kilo. en dan lekker voluit, gegarandeerd dat je nooooooit van je leven zo'n grote mond hebt.

Sparren/Trainen houd niet in: elkaar verrot slaan, maar LEREN, op halve kracht en op techniek vechten. En ik weet niet in welke fighting gym jij zit en of dit daar normaal is?
 
Back
Naar boven